Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Chcielibyśmy zminimalizować problem jakim jest zaśmiecanie skrzynek pocztowych i klatek schodowych gazetkami i ulotkami" - mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, krajowego lidera dystrybucji promocyjnych.
Krakowska spółka zamierza od przyszłego roku wprowadzić tzw. pakietowanie przesyłek. "W innych krajach to rozwiązanie funkcjonuje od wielu lat i niezmiennie cieszy się tam popularnością zarówno wśród konsumentów, jak i handlowców" - wyjaśnia Adam Puciata.
Co to jest pakietowanie?
Pakietowanie polega na zapakowaniu w jedną foliową kopertę kilku wydawnictw promocyjnych (np. gazetek sieci handlowych) i wzbogacenie takiego zestawu dodatkowymi próbkami produktów, kuponami rabatowymi itp.
Takie potraktowanie - zdawałoby się z definicji niemożliwego do uporządkowania tematu - budzi zadowolenie każdej z zainteresowanych stron. Konsumenci zyskują porządek w skrzynce, na klatce schodowej, a i również darmowe próbki produktów. Natomiast sieci handlowe i inni reklamodawcy mają pewność, że ich materiały reklamowe w tzw. pakiecie będą estetycznie zapakowane, nieuszkodzone przez np. deszcz i co najważniejsze trafią do większej liczby klientów a niżeli pojedyncze gazetki.
Pakietowanie przekłada się na wyższą skuteczność dotarcia do potencjalnych klientów. Jak pokazują badania, konsumenci są bardziej skłonni do przejrzenia zawartości tzw. pakietu, niż pojedynczej gazetki reklamowej.
Kiedy skończy się bałagan w naszych skrzynkach?
"Jesteśmy po pierwszych rozmowach z klientami i otrzymaliśmy już pierwsze deklaracje udziału w tak poprowadzonej dystrybucji" - podsumowuje Adam Puciata.
KONTAKT:
Ewa Szul-Skjoeldkrona
tel. +48 502 179 440
e-mail: ewa.szul-skjoeldkrona@futurama.ci
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.12.2016, 17:22 |
Źródło informacji | CTRL System |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ