Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom bardzo określonej grupy docelowej, której zależy na tym, aby mieć większą kontrolę nad swoimi wakacjami. To często ludzie zapracowani, którzy nie chcą tracić czasu na szukanie agenta i oferty. Dajemy im moźliwość natychmiastowej rezerwacji przelotu i hotelu, które sami wybiorą" - opowiada Paul Evans, jej założyciel i CEO.
Lowcosttravelgroup kieruje swoją ofertę do tych, którzy nie chcą płacić za to, z czego i tak nie skorzystają. Dzięki rezygnacji z dodatkowych świadczeń klienci nie muszą płacić także wysokich marż dla pośredników, tak jak w przypadku pełnych pakietów od organizatorów turystyki. Jednocześnie cały czas mogą liczyć na wsparcie ze strony całodobowego biura obsługi klienta dostępnego telefonicznie i online.
Choć w Polsce ani marka lowcosttravelgroup, ani jej serwisy nie są tak rozpoznawalne, jak w Wielkiej Brytanii, to właśnie Kraków został wybrany przez zarząd firmy na siedzibę kolejnego oddziału.
"Kraków był oczywistą decyzją z wielu powodów. Jest to miasto atrakcyjne dla biznesu - macie świetną infrastrukturę lokalną oraz połączenia lotnicze z niemal całym światem. Atutem jest także centralna lokalizacja w Europie. Oprócz tego to miasto studenckie, co dla pracodawcy oznacza możliwość rektutacji wyszkolonej kadry. Jak widać, nie pomyliliśmy się" - mówi Roger Parks, Group HR Director.
W tej chwili zatrudnionych w krakowskim biurze lowcosttravelgroup jest niemal 200 osób. "Firma rozwija się dynamicznie. Do końca roku chcielibyśmy zatrudniać około 300 pracowników. Ale ta liczba może się zmienić - na początku miało tu pracować jedynie około stu osób" - komentuje Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
"Lowcosttravelgroup wciąż poszukuje nowych pracowników: Szukamy ludzi ambitnych, kreatywnych i energicznych, którzy pragną się rozwijać i mieć realny wpływ na losy firmy. W przeciwieństwie do innych zlokalizowanych w Krakowie korporacji, lowcosttravelgroup nie jest firmą outsourcingową. Jesteśmy tu, by zostać i się rozwijać" - podkreśla Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
KONTAKT:
Justyna Łyko-Kowalska
General Manager Poland
tel. kom. +48 607 457 303
e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.09.2015, 18:41 |
Źródło informacji | Lowcosttravelgroup Ltd. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE