Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To największe w Polsce konsumenckie badanie siły marki. Prestiżowy tytuł Superbrands nadawany jest od 12 lat najbardziej rozpoznawalnym nad Wisłą firmom. O przyznaniu tego tytułu zdecydowali konsumenci (ponad 10 000 respondentów) w niezależnym badaniu marek, przeprowadzanym co roku przez działający od 25 lat instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji badania łącznie wzięło udział 2000 marek. Najważniejszym branym pod uwagę w ocenie kryterium była skłonność do polecania produktów danej firmy, świadczącą o zaufaniu i uznaniu jakości.
Spośród 16 badanych producentów sprzętu sportowego KROSS z indeksem siły marki 0,19 zdeklasował konkurentów, zwyciężając tym samym w kategorii Sport i rozrywka. Może się więc pochwalić zdobyciem tytułów Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Stanowi to wielkie wyróżnienie i dowód, że największy producent dwóch kółek w naszym kraju cieszy się coraz większym zaufaniem i popularnością.
Przypomnijmy, że ta firma ma za sobą wyjątkowo intensywny rok biznesowy, co zapewne znacząco wpłynęło na sukces w badaniu ośrodka ARC Rynek i Opinia. W lutym br. sprawnie przejęła legendarną holenderską markę rowerową Multicycle z ponad 40-letnią tradycją, otrzymał także dofinansowanie unijne na budowę w swojej fabryce w Przasnyszu unikatowej linii produkcyjnej karbonowych ram. W dodatku do kolekcji 2018 włączył rozbudowaną grupę eBike’ów (w tym wyczynowych), oswajając rynek z elektryczną rewolucją.
Co więcej, udany sezon ma za sobą należąca do tej marki grupa kolarstwa górskiego KROSS Racing Team. Dzięki osiągnięciom zawodniczek Mai Włoszczowskiej i tegorocznej mistrzyni świata Jolandy Neff jest ona obecnie najwyżej klasyfikowanym kobiecym zespołem w oficjalnym rankingu Międzynarodowej Unii Kolarskiej.
Wszystkiego na temat marki KROSS możemy dowiedzieć się na stronie www.kross.pl. Z kolei więcej na temat samego badania przeczytamy na stronie http://superbrands.pl/badanie2018/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2017, 11:17 |
Źródło informacji | KROSS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
CyberArk liderem w kategorii zarządzania dostępem uprzywilejowanym w raporcie 2025 Gartner® Magic Quadrant™
- Firma CyberArk została uznana liderem w przedmiotowej kategorii po raz siódmy z rzędu.
- Zdaniem CyberArk wyróżnienie to stanowi wyraz wizji firmy oraz jej innowacji na rynku usług zarządzania dostępem uprzywilejowanym (ang. PAM).
- CyberArk Identity Security Platform chroni tożsamość we wszystkich wymiarach za pomocą nowoczesnych kontroli uprawnień.- 17.10.2025, 16:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
GAC wprowadza model AION V na rynek fiński, zwiększając swoją obecność na europejskim rynku pojazdów elektrycznych
- 17.10.2025, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Łukasiewicz partnerem Wspólnego Centrum Badawczego Komisji Europejskiej
17 października podpisano porozumienie o współpracy (Memorandum of Understanding) pomiędzy Siecią Badawczą Łukasiewicz a Joint Research Centre (pol. Wspólne Centrum Badawcze Komisji Europejskiej, dalej: JRC).- 17.10.2025, 15:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Sieć Badawcza Łukasiewicz
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ