Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak co roku, już po raz 11. Biedronka wspiera młodych zawodników i zawodniczki. Na zawody przyjedzie do Warszawy blisko 300 młodych graczy z całej Polski.
Tegoroczne mistrzostwa odbywają się wyjątkowo tuż po zakończeniu wakacji, ze względu na obostrzenia, które obowiązywały w czasie tradycyjnego kwietniowego terminu. Jednakże determinacja organizatorów – Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” oraz sponsora głównego – sieci Biedronka umożliwiła organizację turnieju.
Poza terminem nowością jest oczywiście obowiązujący reżim sanitarny, który uwzględnia wszystkie obowiązujące zalecenia i procedury w związku ze stanem epidemii.
Tradycją jest już miejsce – blisko 30 drużyn z całej Polski rozegra mecze na terenie kompleksu piłkarskiego OSiR Bemowo, w Warszawie.
Link do materiału wideo.
„Bardzo się cieszę, że – dzięki zaangażowaniu wielu osób i podmiotów – Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka mogą się odbyć w tym niezwykłym roku, w którym nie udało się rozegrać ani piłkarskiego EURO, ani Igrzysk Olimpijskich” – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka, przedstawiciel głównego sponsora.
Jak dodaje, dla Biedronki wspieranie młodych ludzi, których start w dorosłość jest trudniejszy niż ich rówieśników, to jeden z filarów działalności na polu społecznym już od ponad dziesięciu lat. „W tym szczególnym roku, który wiele rzeczy postawił na głowie, było dla nas szczególnie ważne, żeby ci młodzi piłkarze mogli mieć swoje sportowe święto” – podkreśla Arkadiusz Mierzwa.
Bez względu na porę roku Mistrzostwa Polski to wydarzenie, na które młodzi zawodnicy i zawodniczki czekają cały rok. Rok temu tytuł obroniła drużyna Sternik Szczecin. W tym roku pozostałe drużyny miały nieco więcej czasu na szlifowanie formy i wypracowanie schematów. Dlatego poziom piłkarski na pewno będzie wysoki.
Na boiskach Bemowa zameldują się piłkarskie teamy z domów dziecka z wielkich miast i małych miasteczek, m.in. Gdańska, Warszawy, Olsztyna, Płocka, Kołaczkowa, Reszla, Wojsławic czy Gostchorza.
„Dzieci nie wyobrażają sobie, że zabraknie imprezy, która już od 10 lat daje im dosłownie napęd do życia” – mówi Sylwester Trześniewski, prezes Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, organizatora turnieju.
Według niego, młodzi piłkarze przygotowują się do zawodów przez cały rok i żyją turniejem jeszcze wiele miesięcy po zakończeniu Mistrzostw. Piłka jest ich wielką pasją i często jedynym sportem możliwym do uprawiania w realiach domów dziecka. „Zabrać im Mistrzostwa to jakby zabrać Gwiazdkę” – dodaje Sylwester Trześniewski.
W XI Mistrzostwach Polski udział wezmą dziewczęta i chłopcy do 17. roku życia. Dla wszystkich uczestników turnieju Sponsorzy i Organizatorzy Mistrzostw przygotowali niespodzianki i prezenty. Nagrodzeni zostaną nie tylko zdobywcy I, II i III miejsca, ale także m.in. drużyna Fair Play turnieju i wyróżniający się zawodnicy (m.in. MVP turnieju – nagroda ufundowana przez sieć Biedronka).
Organizatorem turnieju jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Sponsorem głównym Mistrzostw jest sieć sklepów Biedronka, wspierająca turnieje „Nadziei na Mundial” od 11 lat.
Ze względu na obowiązujące przepisy sanitarne, turniej rozegrany będzie wyjątkowo bez udziału publiczności.
KONTAKT:
BIURO PRASOWE SIECI BIEDRONKA
tel. + 48 696 77 22 13
e-mail: media@biedronka.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.09.2020, 17:43 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT