Newsletter

Łącząc 1500 wystawców w jednym miejscu, Yiwu staje się kluczowym punktem dla MŚP w ramach "jednego pasa, jednego szlaku" dążących do rozwoju na rynku chińskim

15.06.2015, 11:37aktualizacja: 15.06.2015, 11:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

YIWU, Chiny, 12 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ - Odbywające się od 4 do 7 czerwca tego roku w międzynarodowym centrum expo Targi Dóbr Importowanych w Yiwu w Chinach obfitowały w zagraniczne dobra konsumenckie.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150609/221744

Wśród uczestników targów znalazło się 1500 małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z ponad 100 krajów i regionów, włączywszy Koreę Południową, Japonię, Stany Zjednoczone, Australię, Wielką Brytanię, Francję, Włochy, Hiszpanię, Portugalię, Malezję, Indonezję, Iran oraz Indie. Na powierzchni 50 000 metrów kwadratowych stanęło w sumie 2000 stoisk o standardowych wymiarach. Dziewięćdziesiąt procent wystawców wywodziło się spoza Chin, a ponad 80% firm znajduje się w krajach „jednego pasa, jednego szlaku", co potwierdzają statystyki krajów pochodzenia uczestników targów. Organizatorzy tegorocznego wydarzenia zapewnili specjalne strefy wystawowe zależne od kraju pochodzenia wystawców, włączywszy pawilony dóbr japońskich i południowokoreańskich, pawilon dóbr południowo-wschodnioazjatyckich oraz pawilon narodowy Nowego Jedwabnego Szlaku, utworzone specjalnie w celu wyeksponowania dóbr pochodzących z krajów sąsiadujących z „jednym pasem, jednym szlakiem".

Dobra konsumenckie są głównym tematem targów. Organizatorzy tegorocznego wydarzenia postawili głównie na dobra konsumpcyjne drugiego i trzeciego poziomu produkowane poza granicami Chin poprzez utworzenie platformy dostosowującej rynek chiński do produktów produkcji zagranicznych MŚP. Prezentowane dobra i produkty należały głównie do pięciu kategorii: importowane sprzęty domowe, importowana żywność i napoje, importowane rękodzieło i akcesoria, importowana odzież i akcesoria, a także usługi transgranicznego e-handlu oraz handlu międzynarodowego. W trakcie targów podziwiać można było ponad 100 000 różnego typu produktów z całego świata, od wyrobów wełnianych z Australii i Nowej Zelandii, przez ozdoby z bursztynu z Polski, wyposażenie kuchni z Niemiec, wyroby skórzane i torby z Włoch, produkty dla mam i dzieci z Holandii, po hiszpańskie czerwone wina i oliwę z oliwek, co było prawdziwym rogiem obfitości dla chińskich nabywców. Dobra dostępne podczas tegorocznego wydarzenia odpowiadają zapotrzebowaniu współczesnych chińskich klientów, a zwłaszcza rosnącej klasy średniej w Chinach.

Targi odwiedziło 100 000 pośredników do spraw zakupów oraz kierowników z całego obszaru Chin. W trakcie tegorocznej konferencji Azjatyckiego Forum Boao BFA prezydent Chin Xi Jinping ogłosił, że krajowy import w ciągu najbliższych pięciu lat ma przekroczyć poziom 10 trylionów dolarów. Cały świat znajduje ogromne możliwości biznesowe w Chinach.

Źródło: Yiwu Municipal Bureau of Commerce

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.06.2015, 11:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii