Pobierz materiał i Publikuj za darmo
STAMBUŁ, 19 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma LC Waikiki, podążając ścieżką rozwoju działalności w Turcji i na całym świecie jako turecki ambasador w świecie mody, którego motto brzmi: „każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze”, otworzyła w Kijowie, stolicy Ukrainy, swój tysięczny sklep. Przypominając, że LC Waikiki aktualnie działa na trzech kontynentach, w 307 miastach należących do 47 różnych krajów, Vahap Küçük, prezes Zarządu LC Waikiki, podkreślił, że do roku 2023 firma zamierza stać się jednym z trzech najlepiej prosperujących podmiotów branży odzieżowej w Europie.
Jako marka będąca ambasadorem Turcji na świecie, głosząca koncepcję „przystępnej mody” dla każdego niezależnie od stylu i zasobów finansowych, LC Waikiki otworzyła w Kijowie, stolicy Ukrainy, swój tysięczny sklep.
Tysięczny sklep LC Waikiki został otwarty w I kw. 2020 r. i stanowił kolejny ważny punkt planu inwestycji międzynarodowych, którego realizację rozpoczęto w 2009 r. w Rumunii. Tysięczny sklep otwarto 13 lutego 2020 r. w centrum handlowym River Mall w Kijowie, a ceremonię inaugurującą jego działalność uświetniła obecność m.in. Vahapa Küçüka, prezesa Zarządu LC Waikiki, Berny Akyüz Ögüt, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu LC Waikiki oraz Yagmura Ahmeta Güldere’a, tureckiego ambasadora w Kijowie. LC Waikiki prowadzi 35 sklepów i zatrudnia łącznie blisko 1 tys. pracowników w 18 miastach na terenie Ukrainy. Nowo otwarty, dwupoziomowy butik w centrum handlowym River Mall, zajmując powierzchnię 1880 m2 oraz zatrudniając 40 pracowników, będzie największym sklepem LC Waikiki w tym kraju. Koszt inwestycji wyniósł 1 mln dolarów.
Dokonując oceny globalnej ścieżki rozwoju marki, Vahap Küçük, prezes Zarządu LC Waikiki, powiedział: „Kiedy uruchamialiśmy naszą działalność, przyjęliśmy misję, że +każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze+. Postawiliśmy sobie za cel zapewnienie dostępu do +przystępnej mody+ poza granicami naszego kraju dla przedstawicieli różnych kultur i rynków. Pragniemy dostarczać naszym klientom w różnym wieku produkty wpisujące się w ich styl, przystępne cenowo i wytwarzane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w branży odzieżowej. W perspektywie do 2020 roku zamierzamy stać się jednym z trzech najlepiej prosperujących podmiotów tej branży w Europie”.
Podkreślając, że firma ma zamiar w bieżącym roku wejść na rynki kolejnych krajów, Küçük powiedział: „W sierpniu nastąpi otwarcie butiku w Peru, który będzie naszym pierwszym sklepem na w Ameryce Południowej. Planujemy także uruchomić działalność w kolejnych krajach, w tym w Afryce: Zambia, Wybrzeże Kości Słoniowej, Ghana, Angola i Senegal; Europie: Węgry; oraz Azji: Mongolia i Turkmenistan. Wchodząc na rynki kolejnych 9 krajów, otworzymy łącznie 130 nowych sklepów, z czego 15 w Turcji, a 115 zagranicą. Od 2020 r. będziemy zatem działać w 56 krajach, na 4 kontynentach, prowadząc w sumie 1125 sklepów. Oznacza to, że całkowita powierzchnia naszych sklepów wyniesie 1950000 m2. Planujemy także rozwijać działalność sieci LCW Dream i LCW Home, które również tworzą naszą markę. Zakładamy, że wartość eksportu produktów naszej marki w 2020 r. wyniesie 1 mld dolarów”.
LC Waikiki
LC Waikiki powstała w roku 1988 i od 1997 roku prowadzi działalność pod nazwą LC Waikiki Retail. Misję LC Waikiki odzwierciedla motto „każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze” oraz koncepcja „przystępnej mody” głoszona w Turcji. LC Waikiki od 32 lat nieprzerwanie rozwija swoją działalność w Turcji i na całym świecie. Będąc wiodącym sprzedawcą detalicznym odzieży gotowej, LC Waikiki dysponuje obecnie ok. 1000 sklepami i zatrudnia ok. 47 tys. pracowników w 47 krajach. www.lcwaikiki.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1092038/LC_Waikiki_Kiev.jpg
Źródło: LC Waikiki
KONTAKT:
Sibel Bulgan
tel.+905363196333
e-mail: SIBEL.BULGAN@Lcwaikiki.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.02.2020, 13:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |