Newsletter

LC Waikiki zamierza do roku 2023 stać się jednym z trzech najlepiej prosperujących podmiotów branży odzieżowej w Europie

19.02.2020, 13:00aktualizacja: 19.02.2020, 13:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LC Waikiki otwiera w Kijowie swój tysięczny sklep.

STAMBUŁ, 19 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma LC Waikiki, podążając ścieżką rozwoju działalności w Turcji i na całym świecie jako turecki ambasador w świecie mody, którego motto brzmi: „każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze”, otworzyła w Kijowie, stolicy Ukrainy, swój tysięczny sklep. Przypominając, że LC Waikiki aktualnie działa na trzech kontynentach, w 307 miastach należących do 47 różnych krajów, Vahap Küçük, prezes Zarządu LC Waikiki, podkreślił, że do roku 2023 firma zamierza stać się jednym z trzech najlepiej prosperujących podmiotów branży odzieżowej w Europie.

Jako marka będąca ambasadorem Turcji na świecie, głosząca koncepcję „przystępnej mody” dla każdego niezależnie od stylu i zasobów finansowych, LC Waikiki otworzyła w Kijowie, stolicy Ukrainy, swój tysięczny sklep.

Tysięczny sklep LC Waikiki został otwarty w I kw. 2020 r. i stanowił kolejny ważny punkt planu inwestycji międzynarodowych, którego realizację rozpoczęto w 2009 r. w Rumunii. Tysięczny sklep otwarto 13 lutego 2020 r. w centrum handlowym River Mall w Kijowie, a ceremonię inaugurującą jego działalność uświetniła obecność m.in. Vahapa Küçüka, prezesa Zarządu LC Waikiki, Berny Akyüz Ögüt, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu LC Waikiki oraz Yagmura Ahmeta Güldere’a, tureckiego ambasadora w Kijowie. LC Waikiki prowadzi 35 sklepów i zatrudnia łącznie blisko 1 tys. pracowników w 18 miastach na terenie Ukrainy. Nowo otwarty, dwupoziomowy butik w centrum handlowym River Mall, zajmując powierzchnię 1880 m2 oraz zatrudniając 40 pracowników, będzie największym sklepem LC Waikiki w tym kraju. Koszt inwestycji wyniósł 1 mln dolarów.

Dokonując oceny globalnej ścieżki rozwoju marki, Vahap Küçük, prezes Zarządu LC Waikiki, powiedział: „Kiedy uruchamialiśmy naszą działalność, przyjęliśmy misję, że +każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze+. Postawiliśmy sobie za cel zapewnienie dostępu do +przystępnej mody+ poza granicami naszego kraju dla przedstawicieli różnych kultur i rynków. Pragniemy dostarczać naszym klientom w różnym wieku produkty wpisujące się w ich styl, przystępne cenowo i wytwarzane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w branży odzieżowej. W perspektywie do 2020 roku zamierzamy stać się jednym z trzech najlepiej prosperujących podmiotów tej branży w Europie”.

Podkreślając, że firma ma zamiar w bieżącym roku wejść na rynki kolejnych krajów, Küçük powiedział: „W sierpniu nastąpi otwarcie butiku w Peru, który będzie naszym pierwszym sklepem na w Ameryce Południowej. Planujemy także uruchomić działalność w kolejnych krajach, w tym w Afryce: Zambia, Wybrzeże Kości Słoniowej, Ghana, Angola i Senegal; Europie: Węgry; oraz Azji: Mongolia i Turkmenistan. Wchodząc na rynki kolejnych 9 krajów, otworzymy łącznie 130 nowych sklepów, z czego 15 w Turcji, a 115 zagranicą. Od 2020 r. będziemy zatem działać w 56 krajach, na 4 kontynentach, prowadząc w sumie 1125 sklepów. Oznacza to, że całkowita powierzchnia naszych sklepów wyniesie 1950000 m2. Planujemy także rozwijać działalność sieci LCW Dream i LCW Home, które również tworzą naszą markę. Zakładamy, że wartość eksportu produktów naszej marki w 2020 r. wyniesie 1 mld dolarów”.

LC Waikiki

LC Waikiki powstała w roku 1988 i od 1997 roku prowadzi działalność pod nazwą LC Waikiki Retail. Misję LC Waikiki odzwierciedla motto „każdy zasługuje na to, aby ubierać się dobrze” oraz koncepcja „przystępnej mody” głoszona w Turcji. LC Waikiki od 32 lat nieprzerwanie rozwija swoją działalność w Turcji i na całym świecie. Będąc wiodącym sprzedawcą detalicznym odzieży gotowej, LC Waikiki dysponuje obecnie ok. 1000 sklepami i zatrudnia ok. 47 tys. pracowników w 47 krajach. www.lcwaikiki.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1092038/LC_Waikiki_Kiev.jpg

Źródło: LC Waikiki

KONTAKT:

Sibel Bulgan

tel.+905363196333

e-mail: SIBEL.BULGAN@Lcwaikiki.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.02.2020, 13:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii