Newsletter

Lenny Kravitz wystąpił podczas ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów UEFA zorganizowanej przez Pepsi ®

03.06.2024, 09:41aktualizacja: 03.06.2024, 09:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ PepsiCo
PR Newswire/ PepsiCo
Miliony widzów z całego świata obejrzało niezapomniany występ legendy rocka przed najważniejszym meczem klubowych rozgrywek piłkarskich.

Ceremonię otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA organizowaną przez Pepsi można obejrzeć TUTAJ.

LONDYN, 2 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- #PepsiKickOffShow legendarny muzyk Lenny Kravitz dał niezapomniany występ jako główna gwiazda tegorocznej ceremonii otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA zorganizowanej przez Pepsi w Londynie. To długo wyczekiwane wydarzenie, które od najważniejszego meczu europejskich rozgrywek piłkarskich dzieliły zaledwie minuty, pozostanie na długo w pamięci publiczności zgromadzonej na stadionie.

Firma Pepsi zadbała o rozrywkę przed meczem, organizując ceremonię otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA już ósmy raz z rzędu. Kibice Realu Madryt i Borussii Dortmund oczekiwali na finałowy pojedynek na wypełnionym do ostatniego miejsca stadionie Wembley. Lenny zjednoczył fanów piłki nożnej i muzyki swoim porywającym występem w wyjątkowej scenerii, który uświetniły hipnotyzujący pokaz pirotechniczny i światowej klasy efekty specjalne.

Wielokrotny zdobywca nagrody GRAMMY po raz kolejny potwierdził swoją klasę i charyzmę sceniczną, prezentując zapierające dech w piersiach wykonania swoich kultowych hitów, a także najnowszy utwór „Human” z albumu „Blue Electric Light”, który ukazał się 24 maja. Jego show rozpalił zmysły kibiców na stadionie oraz widzów na całym świecie. Porywający występ muzyczny uzupełniały nie mniej imponujące pokazy taneczne, ogromne nadmuchiwane kule w metalicznym kolorze oraz powiewające w tle flagi w elektryzującym niebieskim odcieniu.

Jako marka o bogatym dorobku, zarówno w dziedzinie sportu, jak i muzyki, Pepsi z dumą prezentuje ceremonię otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA - wielkie muzyczne show z udziałem najbardziej kultowych artystów, będące ucieleśnieniem globalnej filozofii Pepsi „Thirsty For More”, które co roku jednoczy fanów piłki nożnej i muzyki wokół jednego, olśniewającego widowiska.

Fani Pepsi mogą obserwować profile społecznościowe marki na: Instagramie, Twitterze i Facebooku.

#PEPSIKICKOFFSHOW

WIĘCEJ INFORMACJI MOŻNA UZYSKAĆ, PISZĄC NA ADRES:

kodiak@hopeandglorypr.com 

pepsicomediarelations@pepsico.com 

Ceremonia otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA organizowana przez Pepsi

Od momentu inauguracji współpracy w 2016 r. Pepsi wprowadza globalne talenty muzyczne do najchętniej oglądanego corocznego wydarzenia sportowego na świecie, przekształcając finał Ligi Mistrzów UEFA w prawdziwie globalną platformę rozrywkową. Gwiazdą tegorocznego koncertu będzie wielokrotnie nagradzany piosenkarz, autor tekstów i instrumentalista Lenny Kravitz, który wykona utwory ze swojego repertuaru obejmującego 35 lat kariery scenicznej oraz nowe utwory ze swojego najnowszego dwunastego albumu studyjnego „Blue Electric Light”. Pepsi może poszczycić się bogatym dorobkiem w dziedzinie organizacji występów rozrywkowych podczas imprez piłkarskich i od dawna promuje różnorodność artystów i gatunków. Któż sprawdziłby się lepiej w roli gwiazdy show organizowanego przez Pepsi na otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA niż zdobywca nagrody Grammy i światowa supergwiazda Lenny Kravitz. Jedna z największych ikon rocka naszego pokolenia.

PepsiCo

Produkty PepsiCo są spożywane przez konsumentów ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. PepsiCo wygenerowała w 2023 roku ponad 91 miliardów dolarów przychodu netto, wypracowanego w uzupełniających się segmentach napojów i artykułów spożywczych, bazujących na markach takich jak: Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką gamę lubianych produktów spożywczych i napojów, w tym wiele kultowych marek, z których każda generuje ponad 1 miliard dolarów szacowanej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działalności PepsiCo przyświeca wizja bycia globalnym liderem w branży napojów i artykułów spożywczych poprzez wygrywanie dzięki inicjatywie pep+ (Pozytywna Transformacja PepsiCo). Inicjatywa pep+ to nasza strategiczna, kompleksowa transformacja, która stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki w centrum wszystkich naszych globalnych działań na rzecz tworzenia wartości i wzrostu oraz inspirujących pozytywne zmiany dla środowiska naturalnego i ludzi. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie http://www.pepsico.com i śledząc profile PepsiCo na platformach: (X) Twitter, Instagram, Facebook i LinkedIn @PepsiCo.

Lenny Kravitz

Lenny Kravitz, uznawany za jednego z najwybitniejszych muzyków rockowych naszych czasów, w ciągu swojej ponad trzydziestoletniej kariery przekraczał granice wyznaczane przez gatunki i style muzyczne, a także społeczne podziały rasowe i klasowe. Czerpiąc inspiracje z soulu, rocka i funku lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, zdobył cztery nagrody GRAMMY® zarówno jako autor tekstów, producent, jak i multiinstrumentalista.

W tym roku Lenny Kravitz został uhonorowany nagrodą „Music Icon Award” podczas rozdania People's Choice Awards, a także wyróżniony gwiazdą w Alei Gwiazd w Hollywood. Z kolei CFDA przyznała artyście nagrodę „Fashion Icon Award” nie tylko jako jednemu z najbardziej cenionych muzyków rockowych, ale także osobowości wywierającej ogromny wpływ na modę.

W 2023 roku swoją premierę miał utwór „Road To Freedom”, który napisał, wykonał i wyprodukował specjalnie na potrzeby głośnego filmu Netflixa „Rustin”. Utwór, którego można posłuchać TUTAJ, pojawia się w napisach końcowych filmu. Premiera tej poruszającej piosenki-hymnu zbiegła się z nominacją do Złotego Globu w kategorii „Najlepsza oryginalna piosenka filmowa”, nominacją do nagrody Critics Choice Award w kategorii „Najlepsza piosenka” oraz nominacją do nagrody Guild of Music Supervisors Award w kategorii „Najlepsza piosenka napisana i/lub nagrana na potrzeby filmu”.

Dorobek artysty nie kończy się jednak na jedenastu albumach, które sprzedały się w 40 milionach egzemplarzy na całym świecie. Jego firma kreatywna Kravitz Design Inc. może poszczycić się imponującym portfolio, obejmującym takie przedsięwzięcia jak nieruchomości hotelowe, projekty mieszkaniowe, prywatne rezydencje oraz współpraca z legendarnymi markami z najwyższej półki, np. Rolex, Leica i Dom Perignon. W 2022 roku Lenny wprowadził na rynek własną markę alkoholi klasy ultrapremium o nazwie Nocheluna Sotol, zawierających destylat z rośliny sotol, pochodzący z regionu Chihuahua w Meksyku. Kravitz jest autorem książki „Flash”, prezentującej unikalną fotografię rockową. Jego ostatnia autobiografia „Let Love Rule” również znalazła się na liście bestsellerów New York Timesa. Artysta jest obecnie ambasadorem marki i globalną twarzą wody kolońskiej YSL Beauty oraz globalnym ambasadorem luksusowej marki zegarków Jaeger-LeCoultre. Jako wszechstronnie utalentowany twórca Lenny dołączył także do świata filmu i wystąpił jako Cinna w kasowych hitach „Igrzyska śmierci” i „Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia”, a także w filmach „Hej, Skarbie” i „Kamerdyner”, cieszących się uznaniem krytyków.

Długo wyczekiwana premiera nowego albumu studyjnego Lenny'ego Kravitza zatytułowanego „Blue Electric Light” odbyła się 24 maja 2024 roku.

Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/2427708/LENNY_KRAVITZ___UCL_FINAL_2024_KICK_OFF_SHOW_by_PEPSI.mp4 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2427688/1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2427687/2.jpg 

Źródło: PepsiCo

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.06.2024, 09:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ