Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PURCHASE, Nowy Jork, 12 lutego 2019 r. /PRNewswire/ -- #FORTHELOVEOFIT – W dniu dzisiejszym marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na rok 2019 opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają, kampania FOR THE LOVE OF IT nabiera kolorów przez pasję piłkarską marki, która towarzyszy Pepsi od dziesięcioleci. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj najlepsi piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.
W tegorocznej kampanii
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.02.2019, 10:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Security Operations Center, czyli jak zadbać o ochronę firmy przed cyberzagrożeniami
Aż 83 proc. przedsiębiorstw odnotowało minimum jeden incydent związany z zagrożeniem bezpieczeństwa danych w sieci w 2024 roku - podaje VIII edycja badania „Barometr Cyberbezpieczeństwa” KPMG. Respondenci mieli do czynienia najczęściej z wyciekiem danych wskutek złośliwego oprogramowania. Niestety, firmom trudno zrekrutować i utrzymać wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Rozwiązaniem mogą być subskrypcyjne usługi bezpieczeństwa, np. SOC (Security Operations Center). Dlaczego warto w nie zainwestować?- 22.04.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Orange
-
Image
VELUX na szczycie TOGETAIR: aż 70 proc. budynków w Polsce wciąż jest nieefektywna energetycznie PAP
Aleksandra Stępniak, public affairs manager w VELUX Polska, podzieliła się z gośćmi 6. edycji szczytu klimatycznego TOGETAIR w Warszawie niepokojącymi danymi: tak zwany „syndrom chorych budynków” dotyka co czwartego Polaka, a 70 proc. naszych budynków wciąż jest nieefektywna energetycznie. Oznacza to, że pracujący bądź mieszkający w nich ludzie są narażeni na nadmierny hałas, brak światła lub inne czynniki, istotnie wpływające na ich zdrowie oraz jakość życia.- 22.04.2025, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MeediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ