Newsletter

Liczba kart UnionPay wydanych poza głównym terytorium Chin przekracza 100 milionów

19.10.2018, 11:08aktualizacja: 19.10.2018, 11:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 18 października 2018 r. /PRNewswire/ - Firma UnionPay International ogłosiła, że liczba kart UnionPay wydanych poza głównym terytorium Chin przekroczyła 100 milionów. Poziom transakcji przeprowadzonych za pomocą zagranicznych kart UnionPay wzrósł o 40% w ciągu pierwszych trzech kwartałów tego roku. Na niektórych rynkach poza głównym terytorium Chin ponad 90% transakcji przeprowadzonych za pomocą lokalnie wydanych kart UnionPay miało miejsce lokalnie.

Poza zapewnianiem transgranicznych usług płatniczych na potrzeby klientów w głównych Chinach firma UnionPay przyspiesza lokalizację działalności za granicą. Po pierwsze firma UnionPay podniosła jakość wydawanych kart, a przy tym zwiększyła skalę ich wydawania. W wyniku tych działań karty UnionPay stały się ważną opcją płatniczą w codziennych wydatkach i w trakcie podróży zagranicznych klientów w wielu krajach i regionach, wspierając wymianę personelu między Chinami a resztą świata. Po drugie innowacje w systemach płatności stały się głównym silnikiem napędzającym lokalizację działalności firmy UnionPay poza granicami głównego terytorium Chin. Wydawane za granicą karty UnionPay wyposażone są w większą liczbę innowacyjnych funkcji, w tym płatności online, co pozytywnie wpływa na satysfakcję zagranicznych posiadaczy kart. Jednocześnie firma UnionPay współpracuje z zagranicznymi produktami e-portfeli w celu przyspieszenia wydawania cyfrowych kart UnionPay.

Liczba kart UnionPay wydawanych poza głównym terytorium Chin ciągle rośnie

Jak do tej pory wydano 100 milionów kart UnionPay w 48 krajach i regionach poza głównym terytorium Chin. Kraje i regiony objęte Inicjatywą Pasa i Drogi stały się ważnymi rynkami, na których w ciągu minionych kilku lat wydano wiele kart UnionPay. Wzdłuż Pasa i Drogi wydano 35 milionów kart UnionPay w ponad 30 krajach i regionach - liczba ta jest 20 razy większa w porównaniu do liczby kart wydanych przed rozpoczęciem Inicjatywy. Wśród tych rynków wszystkie z 10 krajów ASEAN i 6 krajów środkowoazjatyckich wydało karty UnionPay, a ponad 10 rosyjskich banków wydało w sumie 1,5 miliona kart UnionPay. Ponadto UnionPay jest najpopularniejszą marką wśród kart wydawanych w Laos, Mongolii i Birmie.

UnionPay dokonuje także przełomów w zakresie wydawania kart w niektórych krajach i regionach w Europie i obu Amerykach. W tym miesiącu UnionPay International i paryski oddział Bank of China wspólnie zainicjowały pierwszą we Francji kartę debetową UnionPay pozwalającą na płatności w dwóch walutach, RMB i euro. Rozwiązanie to zwiększy wygodę w przeprowadzaniu płatności przez personel oraz w zakresie wymian gospodarczych między Chinami a Francją. Panama wydała pierwsze karty UnionPay na początku tego roku, Southern Commercial Bank w Surinamie niedawno wprowadził szereg produktów kart płatniczych UnionPay, a East West Bank w USA także planuje wprowadzenie kart UnionPay w niedalekiej przyszłości.

UnionPay staje się preferowanym środkiem płatności dla wielu zagranicznych mieszkańców

Karty UnionPay odgrywają także coraz ważniejszą role w codziennym życiu klientów poza głównym terytorium Chin. Na rynkach w Hongkongu, Makao, Południowowschodniej Azji, Korei Południowej, Pakistanie i Azji Środkowej ponad 90% (pod względem wielkości) transakcji przeprowadzanych za pomocą wydawanych lokalnie kart UnionPay dotyczy lokalnego obrotu. Karty UnionPay służą także jako dowody tożsamości w Manili oraz do wypłacania zarobków mieszkańcom Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji i Uzbekistanu. MINT, grupa usług finansowych w ZEA wydała około 500 000 kart UnionPay w tym roku zgodnie z umową o współpracy podpisaną z UnionPay International.

Chiny są trzecim największym gospodarzem przyjmującym turystów zagranicznych na świecie. Karty UnionPay są więc źródłem wygody w płatnościach dla gości zagranicznych odwiedzających Chiny. Karty UnionPay w walucie RMB i karty z obsługą dwóch walut wydawane są w około 20 krajach i regionach poza głównym terytorium Chin, co wiąże się z oszczędnością na kosztach wymiany walut dla klientów zagranicznych. Poziom transakcji przeprowadzonych w Chinach za pomocą wydanych w Pakistanie kart UnionPay notuje ponad trzycyfrowy wzrost już od trzech lat z rzędu. Poziom transakcji przeprowadzonych w Chinach za pomocą kart UnionPay wydanych w Uzbekistanie, Korei Południowej i Tajlandii co najmniej podwoił się w tym roku.

Innowacje stają się silnikiem napędowym lokalizacji działalności zagranicznej UnionPay

W minionych latach firma UnionPay International podjęła wiele kroków prowadzących do ciągłego podnoszenia satysfakcji zagranicznych posiadaczy kart z płatności. Po pierwsze portfel kart zagranicznych został wzbogacony, a wprowadzone zostały także luksusowe produkty płatnicze, w tym karty z motywami i karty handlowe, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby zagranicznych klientów. Około 600 000 kart handlowych UnionPay zostało wydanych w ponad 10 krajach poza głównym terytorium Chin. Po drugie UnionPay ciągle ułatwia korzystanie z kart i wprowadza dodatkowe korzyści dla zagranicznych posiadaczy kart, dając im dostęp do takich korzyści, jak zniżki sprzedawców, usługę zwrotu podatku, usługę VIP w zakresie wniosków o wizę do Chin, wsparcie globalne itp. Po trzecie UnionPay wdraża innowacyjne produkty płatnicze, które są bezpieczne i elastyczne, a przy tym odpowiadają na zmieniające się trendy płatnicze zagranicznych klientów, co pozytywnie wpływa na atrakcyjność kart UnionPay.

Aplikacja mobilna UnionPay wprowadziła możliwość płatności mobilnej dla posiadaczy kart w Hongkongu i Makao w ubiegłym miesiącu. Poza tym posiadacze kart UnionPay w Singapurze, Tajlandii i Wietnamie mogą połączyć wydane lokalnie karty UnionPay z miejscowymi aplikacjami płatności mobilnych w celu dokonywania płatności przez skanowanie kodów QR UnionPay w punktach sprzedaży. Posiadacze kart UnionPay w Hongkongu, Makao i Korei Południowej mogą korzystać także z usługi mobilnej QuickPass UnionPay, która pozwala na płatność przez zbliżenie telefonu komórkowego. Ponadto wraz z rosnącą liczbą kart UnionPay wydawanych za granicą wyposażonych w funkcję płatności online poziom transgranicznych transakcji za pomocą zagranicznych kart UnionPay wzrósł o około 40%.

Tymczasem firma UnionPay International przyspiesza rozwój systemu ubezpieczenia kart cyfrowych na podstawie aplikacji e-portfeli. We wrześniu tego roku firma UnionPay International nawiązała współpracę z grupą usług finansowych z Singapuru NETS w zakresie aktualizacji lokalnego e-portfela NETSPay. Miejscowi klienci mogą pobrać i zarejestrować e-portfel, a następnie korzystać z usług płatności mobilnych UnionPay w Singapurze i poza jego granicami. Następnie UnionPay planuje wprowadzenie kolejnych e-portfeli w krajach Azji Środkowowschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Azji Południowej i obu Amerykach.

Źródło: UnionPay International

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.10.2018, 11:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii