Newsletter

Lidl Polska wciąż rozwija się szybciej niż konkurencja

15.02.2025, 16:30aktualizacja: 17.02.2025, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lidl Polska - Michał Nowaczyk (1)
Lidl Polska - Michał Nowaczyk (1)
Strategia niskich, równych cen, a także budowanie przez lata zaufania wśród klientów przynosi efekty. Widoczne jest to na przykładzie sieci Lidl Polska, której obroty rozwijają się szybciej niż obroty największej konkurencji. Liczby potwierdzają, że pozycja firmy jest stabilna. Jednocześnie Lidl Polska bierze odpowiedzialność za ludzi, społeczeństwo i środowisko naturalne w swojej bieżącej działalności. Tylko w 2025 roku sieć przeznacza na podwyżki dla pracowników blisko 200 mln zł.

Dane finansowe Lidl Polska – z pierwszego, drugiego, trzeciego, a także czwartego kwartału 2024 roku – pokazują, że obrany przez firmę kierunek jest właściwy, a klienci chętnie wybierają sklepy Lidl na zakupy dla swoich rodzin. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w czwartym kwartale (tj. w miesiącach październik, listopad i grudzień 2024 roku) potwierdzają, że sieć rozwija się i rośnie w siłę. 

„Jesteśmy dumni, że przez cztery kolejne kwartały 2024 roku obroty Lidl Polska nieustannie się rozwijały, a nasz obrót porównywalny like4like stale rósł. Nasze wyniki finansowe potwierdzają, że obrana przez nas strategia oferowania niskich, równych cen i budowania zaufania klientów okazała się skuteczna. Gwarantuję, że w przyszłości nadal będziemy oddani naszym podstawowym wartościom: zadowoleniu klienta, uczciwości i transparentności. Planujemy dalsze inwestycje w pracowników, sklepy i lokalne społeczności. Jestem przekonany, że nasze działania przyniosą kolejne sukcesy sieci Lidl Polska” – komentuje Michał Nowaczyk, CFO Lidl Polska. 

Lidl Polska ze wzrostem przychodów

W pierwszym, drugim, trzecim i czwartym kwartale 2024 roku obroty Lidl Polska rozwijały się znacznie szybciej niż obroty największej konkurencji. W czwartym kwartale 2024 roku Lidl Polska osiągnął ponad 7-procentowy wzrost obrotu porównywalnego like4like.

Lidl Polska działa od 22 lat. Spółka jest 9. największą pod względem przychodów firmą w Polsce. Posiada ponad 900 sklepów ulokowanych w całym kraju. Głównym celem sieci jest zadowolenie klientów i klientek, dlatego w ofercie sklepów znajduje się szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów, oferowanych w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sieć kładzie szczególny nacisk na uczciwą i transparentną politykę cenową.

Oferta dla klienta 

Lidl Polska jest firmą społecznie odpowiedzialną, która stale podejmuje ważne dla społeczeństwa działania, związane z dobrem pracowników i pracowniczek, klientów i klientek, dostawców oraz lokalnych społeczności, ochroną środowiska naturalnego, a także troską o klimat i bioróżnorodność. Działalność Lidl Polska ma także silny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.

Klienci chętnie kierują się do sklepów Lidl Polska, bo wiedzą, że to tam każdego dnia znajdą atrakcyjne produkty w niskich cenach, a ponadto wiele promocji i nowości, jak również mnogość artykułów od polskich producentów. 

W trosce o ludzi

Sieć Lidl Polska zatrudnia obecnie blisko 29 tys. osób. Pracownicy otrzymują bardzo atrakcyjne warunki pracy oraz wysokie zarobki – jedne z najwyższych w handlu. Rok 2025 rozpoczęto wzrostem wynagrodzeń dla pracowników sklepów i magazynów. W tym roku na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy Lidl Polska przeznacza blisko 200 mln zł. Ponadto firma gwarantuje załodze szeroki pakiet ponad 20 benefitów pozapłacowych. Działania sieci na rzecz pracowników potwierdzają liczne nagrody, m.in. nagroda Top Employer, którą Lidl Polska otrzymał w styczniu 2025 r. już po raz dwunasty.

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 350 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.  

KONTAKT
Strona www: https://www.lidl.pl 
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska 
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/ 
YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL 
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-polska 

Źródło informacji: Lidl Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.02.2025, 16:30
Źródło informacji Lidl Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ