Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Umożliwi to zaplanowanie nowej podróży w ciągu 3 kolejnych lat.
LOT podał, że vouchery zostały wprowadzone do oferty LOT-u w marcu br. Do połowy października wystawionych zostało ponad 85 tysięcy elektronicznych dokumentów, które umożliwiają pasażerom ponowne wykorzystanie środków za połączenia odwołane w okresie zawieszenia ruchu lotniczego oraz w wyniku obostrzeń epidemicznych wprowadzonych w Polsce i krajach docelowych.
"Od teraz, aby zagwarantować pasażerom jeszcze większy komfort w planowaniu nadchodzących podróży, ważność voucherów została przedłużona z 12 do 24 miesięcy. Dotyczy to także dokumentów, które zostały wystawione od marca do października br." - poinformowała w komunikacie spółka.
Zaznaczyła, że w momencie realizacji vouchera pasażerowie mogą wybrać nowy termin lotu w ramach całej siatki połączeń, dostępnej przez 12 kolejnych miesięcy. "Tym samym zyskują nawet 3 lata na realizację swojej podróży" - wskazano.
Vouchery można łączyć w ramach jednej rezerwacji, a niewykorzystane środki są zwracane w postaci nowego vouchera. Dokument można też przepisać na inną osobę za pośrednictwem Contact Center LOT.
Od początku pandemii Polskie Linie Lotnicze LOT, podobnie jak inni światowi przewoźnicy, zawieszają wiele połączeń z powodu pandemii. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.11.2020, 15:53 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ