Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Szczepienia są najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na bezpieczeństwie sanitarnym i jak najszybszym powrocie do normalności" - przekonuje w komunikacie Lotnisko Chopina. Jak dodaje, największy port lotniczy w Polsce włączył się w promocję szczepień przeciw COVID-19.
We wszystkich halach stołecznego terminala pojawiły się grafiki zachęcające do wzięcia udziału w tej ogólnopolskiej akcji. "Widoczna na nich strzykawka, powiązana z akcentami lotniczymi – samolotami będącymi w nieustannym ruchu - ma symbolizować szczepienie jako najskuteczniejszy sposób na powrót do powszechnych podróży lotniczych" - tłumaczy lotnisko.
Rzecznik Lotniska Chopina Piotr Rudzki podkreśla, że zaszczepienie się przeciwko koronawirusowi "powinno być wpisane w nasze nawyki, powinno być naszym naturalnym odruchem, zabezpieczającym przed transmisją koronawirusa". "Mamy nadzieję, że nasza akcja zwiększy zainteresowanie programem szczepień przeciw COVID-19, dzięki czemu podróże lotnicze znów staną się popularne. Dlatego właśnie postawiliśmy na hasło +ZDROWYodRUCH+" - przekazał.
Lotnisko podkreśliło, że działania warszawskiego portu wpisują się w ogólnopolską akcję #SzczepimySię, która została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia i KPRM, by zachęcać Polaków do skorzystania z programu szczepień przeciw COVID-19. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ mmu/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2021, 13:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ