Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Embraer E195LR linii LOT](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2021-03/38680236_38680230.jpg?itok=TbZfgbCr)
"Szczepienia są najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na bezpieczeństwie sanitarnym i jak najszybszym powrocie do normalności" - przekonuje w komunikacie Lotnisko Chopina. Jak dodaje, największy port lotniczy w Polsce włączył się w promocję szczepień przeciw COVID-19.
We wszystkich halach stołecznego terminala pojawiły się grafiki zachęcające do wzięcia udziału w tej ogólnopolskiej akcji. "Widoczna na nich strzykawka, powiązana z akcentami lotniczymi – samolotami będącymi w nieustannym ruchu - ma symbolizować szczepienie jako najskuteczniejszy sposób na powrót do powszechnych podróży lotniczych" - tłumaczy lotnisko.
Rzecznik Lotniska Chopina Piotr Rudzki podkreśla, że zaszczepienie się przeciwko koronawirusowi "powinno być wpisane w nasze nawyki, powinno być naszym naturalnym odruchem, zabezpieczającym przed transmisją koronawirusa". "Mamy nadzieję, że nasza akcja zwiększy zainteresowanie programem szczepień przeciw COVID-19, dzięki czemu podróże lotnicze znów staną się popularne. Dlatego właśnie postawiliśmy na hasło +ZDROWYodRUCH+" - przekazał.
Lotnisko podkreśliło, że działania warszawskiego portu wpisują się w ogólnopolską akcję #SzczepimySię, która została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia i KPRM, by zachęcać Polaków do skorzystania z programu szczepień przeciw COVID-19. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ mmu/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2021, 13:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów
W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na pokładzie. Zamówiony został też tabor o wartości 11,8 mld zł brutto. W 2025 roku przewoźnik planuje odbiór 38 nowych lokomotyw i 119 zmodernizowanych wagonów, w tym 95 COMBO. W 2025 roku Spółka zainwestuje także 292 mln zł netto w rozwój infrastruktury własnej.- 07.02.2025, 10:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP Intercity
-
Image
Rimini Street świętuje 10. rocznicę swojej fundacji, ogłaszając granty dla organizacji charytatywnych w łącznej wysokości 100 000 USD w ramach programu RMNI LOVE
W ramach finansowanego ze środków własnych firmy programu charytatywnego certyfikowane organizacje charytatywne w wybranych miastach mogą ubiegać się o jedną z dziesięciu dotacji na kwotę 10 000 USD.- 07.02.2025, 09:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Mohawk Industries Reports Q4 Results
- 07.02.2025, 09:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ