Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od ponad 20 lat Lovela jako lider w kategorii prania dziecięcego dba o bezpieczeństwo najmłodszych, dostarczając mamom hipoalergiczne produkty do pielęgnacji dziecięcych ubranek. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule są one bezpieczne dla skóry dziecka już od pierwszych dni życia oraz posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Na znak współpracy przy 30. Finale WOŚP w tym roku po raz kolejny na sklepowych półkach znajdziemy limitowaną edycję mleczek Lovela ze specjalnymi etykietami, na których widnieje czerwone serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Graj z Lovela i WOŚP!
Dzięki wsparciu trzech wyjątkowych specjalistek - położnej Katarzyny Płazy-Piekarzewskiej, dermatologa Lidii Ruszkowskiej oraz fizjoterapeutki Ewy Kowalczyk, marka Lovela stworzyła charytatywnego i pełnego merytorycznych treści e-booka, w którym porusza tematykę pierwszych miesięcy życia maluszka oraz emocji, które mogą towarzyszyć mamie w tym wyjątkowym czasie. Już teraz poprzez platformę aukcje.wosp.org.pl każdy z nas może dokonać zakupu oraz wesprzeć zbiórkę 30. Finału WOŚP.
Jak wspomina Paweł Bajorek, dyrektor sprzedaży Reckitt, „Niezwykle cieszy nas fakt, że po raz kolejny możemy zagrać wspólnie z WOŚP. Od lat Lovela cieszy się niegasnącym zaufaniem mam, spełniając swoją misję, jaką jest dbanie o bezpieczeństwo kobiet od 3. trymestru ciąży oraz noworodków od pierwszych dni życia. Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda nam się zebrać duże środki na wsparcie podopiecznych na oddziałach okulistycznych, dzięki którym będą mogli uczyć się otaczającego nas świata i cieszyć jego pięknem. Wzrok daje nam to, czego nie jesteśmy w stanie odtworzyć za pomocą innych zmysłów”.
Razem możemy więcej!
Macierzyństwo to wyjątkowy czas, podczas którego szukamy rozwiązań, które zaspokoją potrzeby maluszka oraz uczynią naszą wspólną drogę przyjemną i łatwiejszą tam, gdzie to możliwe. Jeśli oczekujesz przyjścia na świat swojego maluszka, jesteś młodą mamą albo masz w swoim otoczeniu bliską osobę, której chciałabyś sprawić wyjątkowy prezent - e-book Lovela okaże się idealnym rozwiązaniem, ponieważ nie tylko podaruje dawkę bezcennej wiedzy, ale i posiada wyjątkową moc - moc pomagania.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.01.2022, 01:00 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ