Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LPP SA informuje, że w RB 38/2016 z dnia 1 lipca 2016 roku błędnie podano sprzedaż w sklepach porównywalnych tzw. LFL za drugi kwartał oraz narastająco styczeń - czerwiec. W raporcie podano odpowiednio: 3% i 3,5%, a powinno być odpowiednio: 6,0% i 5,2%. Błąd wynikał z zastosowania wartości LFL w walucie PLN zamiast w walutach lokalnych.
Prawidłowa treść RB 38/2016 powinna brzmieć:
Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 556 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 21%.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 47% i była o ok. 4 p.p. niższa od marży zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku wyniosła 2.674 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży internetowej w czerwcu 2016 wyniosły ok. 17 mln zł i były wyższe o ok. 213% od sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2015.
Narastająco w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 68 mln zł i była wyższa o ok. 93% licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec czerwca wyniosła ok. 870 tys. m kw i była większa o ok. 12% od powierzchni handlowej na koniec czerwca ubiegłego roku.
Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tak zwane LFL) za drugi kwartał 2016 roku wyniosła ok. 6,0% i narastająco za okres styczeń - czerwiec 2016 ok. 5,2%
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.07.2016, 15:48 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |