Newsletter

LUBAWA SA (2/2017) Szacunkowe wyniki finansowe za 2016 r.

30.03.2017, 09:55aktualizacja: 30.03.2017, 09:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2017

Zarząd LUBAWA S.A. w Ostrowie Wielkopolskim (Emitent, Spółka) podaje do publicznej wiadomości szacunkowe wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Lubawa S.A. (Grupa) oraz Emitenta, narastająco za cztery kwartały 2016 r., tj. za okres 01.01.2016- 31.12.2016.

- Skonsolidowane szacunkowe przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 274,0 mln zł wobec 240,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego, co stanowi wzrost o kwotę 33,8 mln zł (+14,1% rdr).

- Skonsolidowany szacunkowy wynik netto na sprzedaży Grupy wyniósł 20,7 mln zł wobec straty 0,1 mln zł narastająco w czterech kwartałach ub. r., co stanowi wzrost o kwotę 20,8 mln zł.

- Skonsolidowany szacunkowy wynik netto Grupy wyniósł 11,2 mln zł wobec 2,6 mln zł w porównywalnym okresie roku ubiegłego, co stanowi wzrost o kwotę 8,6 mln zł (+325,9%).

- Jednostkowe szacunkowe przychody ze sprzedaży Lubawa S.A. wyniosły 65,6 mln zł wobec 52,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego, co stanowi wzrost o kwotę 13,3 mln zł (+25,5% rdr)

- Jednostkowy szacunkowy wynik netto na sprzedaży Lubawa S.A. wyniósł 5,7 mln zł wobec 3,4 mln zł po czterech kwartałach ub. r., co stanowi wzrost o 2,3 mln zł (+69,6% rdr).

- Jednostkowy szacunkowy wynik netto Lubawa S.A. wyniósł 3,5 mln zł wobec 3,0 mln zł w porównywalnym okresie roku ubiegłego, co stanowi wzrost o 0,5 mln zł (+18,36% rdr).

Powyższe szacunkowe wyniki finansowe za 2016 r. zostały osiągnięte głównie dzięki wyraźnemu wzrostowi sprzedaży zrealizowanej w czwartym kwartale we wszystkich segmentach Grupy względem porównywalnego okresu ubiegłego roku. Wzrost ten był efektem zwiększonych zakupów realizowanych przez klientów. Na poziom skonsolidowanych wyników Grupy w 2016 r. wpłynęła przede wszystkim wyższa od zeszłorocznej efektywność sprzedaży w segmentach tkanin i materiałów reklamowych.

Na wzrost przychodów jednostkowych Spółki Lubawa S.A. za 2016 r. wpłynął wzrost sprzedaży w czwartym kwartale ub. r., a także w pierwszym półroczu, względem porównywalnych okresów roku poprzedniego, co było wynikiem zwiększonych zakupów realizowanych przez klientów Spółki w sektorze służb mundurowych.

Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane w trakcie przygotowywania sprawozdania finansowego. Wyniki opublikowane ostatecznie w raporcie rocznym za 2016 r. mogą w ograniczonym stopniu odbiegać od powyżej przedstawionych wielkości.

Powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 17 ust. 1 MAR ze względu na istotne, zdaniem Zarządu Spółki, zmiany względem okresu porównywalnego odnotowane przez Grupę oraz Emitenta.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.03.2017, 09:55
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ