Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LUBAWA S.A. (Emitent) z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim podaje do publicznej wiadomości informację bieżącą o powołaniu Rady Nadzorczej Spółki na kolejną, trzyletnią kadencję wspólną.
Dnia 28 czerwca 2017 r. w związku z wygaśnięciem mandatów wszystkich członków Rady Nadzorczej powołanych na kolejną trzyletnią kadencję dnia 27 czerwca 2014 r., Zwyczajne Walne Zgromadzenie Lubawa S.A. w Ostrowie Wielkopolskim podjęło uchwałę o ustaleniu, że w skład Rady Nadzorczej na kolejną trzyletnią kadencję wspólną wchodzić będzie sześć osób. Jednocześnie dnia 28 czerwca 2017 r. do Rady Nadzorczej Emitenta na kadencję 2017-2020 r. powołano następujące osoby: Pana Pawła Kois, Pana Łukasza Litwina, Pana Pawła Litwina, Pana Zygmunta Politowskiego, Pana Andrzeja Tadeusza Kowalskiego oraz Pana Marcina Michała Wielgusa.
Paweł Kois - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Wydział Zarządzania o specjalności Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw. Pan Paweł Kois jest specjalistą w dziedzinie finansów przedsiębiorstw oraz oceny projektów inwestycyjnych. W latach 2000-2005 pracował w BIG Banku Gdańskim S.A. oraz Banku Ochrony Środowiska S.A. Od 2005 roku Pan Paweł Kois jest Członkiem Rady Nadzorczej Miranda Serwis Sp. z o.o. Od lipca 2005 do listopada 2008 oraz od czerwca 2011 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Miranda Sp. z o.o. a w okresie listopad 2008 do kwietnia 2011 był Wiceprezesem Zarządu w Miranda Sp. z o.o. Pan Paweł Kois od lipca 2005 roku jest Dyrektorem Finansowym w Effect-System S.A., w okresie luty 2008 - marzec 2011 był Dyrektorem Finansowym w ZPH Litex. Od marca 2011 r. sprawuje stanowisko Dyrektora Finansowego w Litex Promo Sp. z o.o. W grudniu 2010 r. został powołany na Członka Rady Nadzorczej Lubawa S.A., w poprzedniej kadencji Rady Nadzorczej Emitenta. Pan Paweł Kois nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, czy też jako członek organu spółki kapitałowej oraz innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest również osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym (dalej KRS) .
Pan Paweł Litwin - absolwent Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu na kierunku Zarządzanie i Marketing, specjalność zarządzanie finansami. Pan Paweł Litwin obecnie pełni funkcję: członka Zarządu w Litex Service Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 6 maja 2008 r.) , szefa Działu Rozwoju w Litex Service Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 1 lutego 2012 r.) , menadżera ds. obsługi kluczowych klientów zagranicznych na rynku produktów koncesjonowanych w Miranda Sp. z o.o. z siedzibą w Turku oraz członka Rady Nadzorczej Litex Promo Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (od dnia 25 listopada 2011 r.) . W okresie sierpień 2007 - kwiecień 2011 r. pełnił również funkcję członka Rady Nadzorczej Miranda Sp. z o.o. z siedzibą w Turku. Pan Paweł Litwin był członkiem Rady Nadzorczej Emitenta poprzedniej kadencji. Pan Paweł Litwin nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Nie prowadzi działalności, która byłaby konkurencyjna w stosunku do emitenta ani nie jest współwłaścicielem lub członkiem władz spółki lub innego podmiotu o działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta.
Pan Łukasz Litwin - absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania (specjalizacja: finanse) Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu. Pan Łukasz Litwin od 2005 roku pracuje w strukturach LITEX Service Sp. z o.o. Od 2010 roku pełni funkcję Prokurenta w spółce Miranda Sp. z o.o. W lipcu 2011 r. został powołany na Członka Rady Nadzorczej Lubawa S.A. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Łukasz Litwin nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem spółek konkurencyjnych, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.
Pan Zygmunt Politowski - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z zarządzania kryzysowego Szkoły Głównej Straży Pożarnej. W latach 1992-1998 sprawował funkcję pełniącego obowiązki Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnych w województwie kujawsko-pomorskim. W latach 1999-2001 był Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w województwie kujawsko-pomorskim. W latach 2001-2004 w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej był Zastępcą Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej oraz Zastępcą Szefa Obrony Cywilnej Kraju. W latach 2005-2006 był Kanclerzem Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie, a w latach 2007-2010 wykładowcą na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W lipcu 2011 r. został powołany do Rady Nadzorczej Lubawa S.A. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Zygmunt Politowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.
Pan Andrzej Tadeusz Kowalski jest absolwentem WSP w Zielonej Górze (obecnie Uniwersytet Lubuski), kierunek matematyka, absolwentem Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) we Wrocławiu - Master of Business Administration (MBA) w zakresie zarządzania i marketingu, absolwentem ICAN Institute (Kanadyjski Instytut Zarządzania) program Harvard School of Business w zakresie zarządzania, ponadto przeszedł wiele szkoleń podnoszących jego wiedzę między innymi w zakresie: prowadzenia projektów, zarządzania procesem zmian w organizacji, lean management. Pan Andrzej Kowalski posiada wiedzę ekspercką w zakresie procesów zarządzania organizacją oraz procesów sprzedażowo-marketingowych. W latach 2015 - 2017 pracował jako Dyrektor San Marco Polonia, w latach 2013 - 2014 pracował jako Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w PPG Deco Polska, w latach 2006 - 2012 pracował jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w firmach Malfarb oraz Dyrup Polska, w latach 2002 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu w firmie Selena, w latach 2001 - 2002 pracował jako Dyrektor Handlowy w firmie MIS, w latach 2000 - 2001 pracował jako Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu w firmie Hanka. Pan Andrzej Kowalski w trakcie swojej kariery zawodowej uczestniczył w wielu projektach strategicznych dotyczących organizacji, miedzy innymi posiada szerokie praktyczne doświadczenie w zakresie: budowania długoletnich strategii dla organizacji, optymalizacji procesów zarządczych oraz procesów sprzedażowo-marketingowych, procesu budżetowania, planowania oraz egzekucji działań w organizacji, procesu HR. Pan Andrzej Kowalski nie wykonuje działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, czy też jako członek organu spółki kapitałowej oraz innej konkurencyjnej osoby prawnej.
Pan Marcin Michał Wielgus - absolwent Politechniki Wrocławskiej w 1993 r., magister kierunku zarządzanie i informatyka, studia podyplomowe Central Connecticut State University przy Politechnice Wrocławskiej: Handel zagraniczny oraz Zarządzanie w biznesie. Dotychczasowy przebieg kariery zawodowej: kariera zawodowa rozpoczęta w 1993 r.: Kesz spółka z o.o. we Wrocławiu, Dyrektor Sprzedaży, General Bottlers spółka z o.o. - District Sales Manager, Master Foods Polska spółka z o.o. - przedstawiciel handlowy. Następnie dyrektor ds. Sprzedaży w Cargill Poland Sp. z o.o. w latach 1997-2007, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu w Cargill Poland Sp. z o.o. w latach 2007-2014, w latach 2014-2015 Brand President Burger King w AmRest Sp. z o.o. Wrocław, od 2016 do dziś Dyrektor Generalny w John Cotton Europe Sp. z o.o. Polska. Nie jest osobą wpisaną do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego w oparciu o ustawę o KRS. Pan Marcin Michał Wielgus nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem, czy też członkiem organów podmiotów konkurencyjnych.
Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.06.2017, 22:34 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |