Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LUBAWA S.A. w Ostrowie Wielkopolskim (Emitent) podaje do publicznej wiadomości szacunkowe wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Lubawa S.A. oraz Emitenta, za I kw. 2018 r., tj. za okres 01.01.2018-31.03.2018.
- Skonsolidowany szacunkowy przychód ze sprzedaży wyniósł 70,1 mln zł, wobec 59,0 mln zł w I kw. 2017, co stanowi wzrost o 11,2 mln zł tj. o 18,9%.
- Skonsolidowany szacunkowy zysk netto ze sprzedaży wyniósł 8,6 mln zł, wobec 4,3 mln zł zysku w I kw. 2017 r. co stanowi wzrost o 4,3 mln zł tj. o 102,2%.
- Skonsolidowany szacunkowy zysk netto wyniósł 6,0 mln zł wobec 3,2 mln zł zysku w I kw. 2017 r. co stanowi wzrost o 2,8 mln zł tj. o 89,6%.
- Jednostkowy szacunkowy przychód ze sprzedaży Lubawa S.A. wyniósł 4,8 mln zł, wobec 4,7 mln zł w I kw. 2017, co stanowi wzrost o 0,1 mln zł tj. o 2,9%.
- Jednostkowa szacunkowa strata netto ze sprzedaży wyniosła 2,3 mln zł, wobec 1,2 mln zł straty w I kw. 2017 r.
- Jednostkowa szacunkowa strata netto wyniosła 2,0 mln zł wobec 1,4 mln zł straty w I kw. 2017 r.
Poprawa wyników skonsolidowanych Grupy Lubawa została uzyskana przede wszystkim dzięki dobrej strukturze sprzedaży w segmencie Tkanin.
Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane w trakcie przygotowywania sprawozdania finansowego, a zatem wyniki opublikowane ostatecznie w raporcie kwartalnym mogą, w ograniczonym stopniu, odbiegać od powyżej przedstawionych wielkości.
Powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 7 ust. 1 MAR ze względu na istotne, zdaniem Zarządu Spółki, zmiany względem okresu porównywalnego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.05.2018, 18:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |