Newsletter

Lyoness rozpoczyna realizację wielobranżowej globalnej strategii

07.11.2014, 11:52aktualizacja: 07.11.2014, 11:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lyoness rozpoczęło realizację na wszystkich rynkach zapowiedzianej niedawno wielobranżowej strategii. Począwszy od 8 listopada grupa spółek Lyoness stosuje rozróżnienie na markę "Lyoness" oraz nową, sieciową markę marketingową o nazwie "Lyconet".

Graz, Austria, 9 listopada 2014 r. Począwszy od 8 listopada do obecnej na całym świecie grupy spółek Lyoness oficjalnie należą dwie marki. Marka "Lyoness" obejmuje teraz dwa z trzech obszarów działalności spółki: społeczność kupujących o zasięgu sektorowym i krajowym, skupiającą konsumentów, którzy pragną oszczędzać, kupując z Lyoness, oraz program lojalnościowy dla sprzedawców, którzy przy wsparciu Lyoness przyciągają nowych klientów. Nowa marka "Lyconet" odzwierciedla ogół prowadzonej przez spółkę sieciowej działalności marketingowej. Ten zupełnie nowy 'świat marek' pozwoli spółce oferować strategie i usługi komunikacyjne opracowane z myślą o konkretnych grupach odbiorców.

Specjalny program "Xcite"

Od 8 listopada na internetowym kanale Lyoness.TV będzie można także oglądać specjalny, półtoragodzinny program "Xcite", w którym prezentowane będą najświeższe informacje o Lyoness i Lyconet.

Proces zmian

Wraz z realizacją globalnej, wielobranżowej strategii spółka kończy istotny etap restrukturyzacji, którą ogłoszono jesienią 2013 r.

Lyoness

Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.

KONTAKT:

Silvia Kelemen

Lyoness Group AG

tel. +43 664-85 55 241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2014, 11:52
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii