Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już od 4 maja we wszystkich 3200 sklepach PSH Lewiatan można kupić wyjątkowe magiczne kolorowanki dla młodych artystów zawierające 20 obrazków do kolorowania. Książeczka dostępna w cenie 4,99 zł bez konieczności zbierania naklejek, podobnie jak wcześniejsza książka „Lewiatanki – Przyjaciele z sąsiedztwa”, będzie łączyć świat rzeczywisty z animacją multimedialną dzięki najnowszej wersji aplikacji mobilnej Lewiatanki. Atrakcje jakie czekają na dzieci w tej pozycji to: Szkółka kolorowania Neli – obrazki bohaterów, których będzie można zobaczyć w rożnych wariantach kolorystycznych, kolorowanki 3D, w których stworzony przez dziecko obrazek ożywa na ekranie oraz dodatkowych pięć kolorowanek z animacjami postaci z Lewiatankowa. Do każdej kolorowanki dołączono 40 naklejek z ulubieńcami najmłodszych klientów sieci.
To jednak dopiero początek atrakcji jakie sieć przygotowała dla fanów akcji w maju. W sobotę 8 maja br. zaplanowano „Dzień Lewiatanków”. Tylko tego dnia klienci, którzy zrobią zakupy w sieci będą mieli szansę otrzymać znaczek za połowę dotychczasowej jego wartości, czyli za każde wydane 15 zł. To niepowtarzalna szansa, aby szybciej uzbierać znaczki potrzebne do zdobycia ulubionego Lewiatanka w promocyjnej cenie.
Natomiast w połowie miesiąca stopniowo w sprzedaży pojawiać się będą również produkty marki własnej nawiązujące grafiką do prowadzonej akcji. Produkty przygotowano z myślą o gustach i preferencjach smakowych najmłodszych klientów i są to m.in. owocowe żelki, kokosowe i śmietankowe draże, puszyste biszkopty, chrupki kukurydziane, herbatniki, płatki śniadaniowe na dobry początek dnia, idealne na wiosenne wycieczki poręczne wody Aria kids, owocowe, orzeźwiające lody Cool Twist czy czekolada mleczna z kawałkami kakaowych ciasteczek. Ożywieni za pomocą aplikacji bohaterowie z opakowań produktów będą nie tylko bawić, ale również edukować najmłodszych klientów sieci.
„Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta sprawi dzieciom dużo przyjemności. Kupując słodycze, wodę czy lody z Lewiatankami wystarczy zeskanować postać bohatera znajdującego się na opakowaniu, by w aplikacji zobaczyć, co ma nam do powiedzenia przyjaciel z sąsiedztwa” – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.
W tym samym czasie do sklepów trafi także kolekcja sześciu różnych wzorów Mini Puzzli przygotowanych we współpracy z firmą Trefl z postaciami Lewiatanków. Po ich ułożeniu i zeskanowaniu obrazka w aplikacji można będzie zobaczyć na ekranie specjalnie przygotowane animacje z postaciami z Lewiatankowa. Aplikacja „Lewiatanki” jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.
„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na tle działań konkurencyjnych sieci wyróżnia się poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją multimedialną, dzięki czemu w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa bawią i uprzyjemniają czas najmłodszym klientom. Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie kampanii www.lewiatanki.pl.
Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.05.2021, 11:09 |
Źródło informacji | Polska Sieć Handlowa Lewiatan |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
AMODIT prezentuje AI Driven Workflow - nowy standard automatyzacji procesów biznesowych
AMODIT, polska platforma specjalizująca się w inteligentnym obiegu dokumentów i automatyzacji procesów biznesowych, ogłasza wdrożenie szeregu zaawansowanych funkcji opartych na sztucznej inteligencji. Rozwiązania te stanowią fundament strategii AI Driven Workflow - nowego modelu pracy, w którym AI nie tylko wspiera użytkowników, ale staje się aktywnym elementem procesów, przyspieszając działania, minimalizując błędy i wspierając podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym.- 13.08.2025, 11:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Andersen Consulting rozszerza ofertę rozwiązań w dziedzinie cyfrowej transformacji, nawiązując współpracę z Future Processing
- 13.08.2025, 08:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Jak polisa na życie pomaga w trakcie życia?
Pierwotnie ubezpieczenia na życie miały za zadanie nieść poczucie bezpieczeństwa finansowego bliskim po śmierci ubezpieczonego. Nowoczesne produkty chronią jednak za życia, dając wsparcie finansowe w razie choroby, wypadku, operacji czy utraty sprawności. Wypłata pieniędzy w takiej sytuacji to realna pomoc w piętrzących się trudnościach. W 2024 roku polski rynek ubezpieczeń na życie wypłacił łącznie 12,16 mld zł odszkodowań i świadczeń.- 12.08.2025, 16:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Unum
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ