Newsletter

Marine Harvest ogłasza rozpoczęcie wdrażania strategii marki oraz zmianę nazwy na Mowi

13.11.2018, 12:35aktualizacja: 13.11.2018, 12:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka Marine Harvest ogłosiła dziś wprowadzenie na globalny rynek marki MOWI oraz związaną z tym zmianę nazwy spółki na Mowi.

EDYNBURG, Szkocja, 19 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Nazwa Mowi jest ściśle związana z historią spółki. Przedsiębiorstwo znane obecnie pod nazwą Marine Harvest zostało założone ponad 50 lat temu przez norweskich pionierów w dziedzinie akwakultury i nazywało się właśnie Mowi.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/782633/Marine_Harvest_Logo.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/782634/Mowi_Logo.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/782635/Brattholmen_salmon_farm.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/782636/Alf_Helge_Aarskog.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/783102/Marine_Harvest.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/783103/Marine_Harvest_Mowi.jpg

„Jestem niezwykle podekscytowany faktem, że spółka stawia kolejny krok na drodze rozwoju. Dzięki wdrożeniu strategii budowania marki MOWI możemy prezentować nasz zintegrowany łańcuch wartości, który ma zastosowanie od etapu produkcji aż do chwili, gdy nasz produkt trafia do konsumenta. Oczekujemy chwili, gdy będziemy mogli ogłosić nową linię produktów marki MOWI w najbliższych miesiącach” – powiedział Alf-Helge Aarskog, dyrektor wykonawczy Marine Harvest.

Spółka wprowadzi markę MOWI na wybrane rynki. Linia produktów marki MOWI – która czeka na ogłoszenie – zapewni klientom dodatkowe wartości w zakresie walorów smakowych, wygody, wartości odżywczych oraz identyfikowalności produktów.

„Mowi to inspirująca nazwa, która odwołuje się do pionierskiego ducha, dzięki któremu kontynuujemy nasz rozwój od 50 lat - powiedział Aarskog. - Od czasów wyhodowania naszego pierwszego łososia w 1964 roku staliśmy się globalną i w pełni zintegrowaną spółką, która zajmują się rozmnażaniem, produkcją karmy, hodowlą, przetwarzaniem oraz sprzedażą. Od 50 lat pozostajemy wierni podstawowej zasadzie, którą od zawsze się kierujemy – zasadą tą jest troska o ludzi, ryby, klientów oraz środowisko” - dodał.

Proponowana zmiany nazwy wymaga zatwierdzenia przez akcjonariuszy spółki. Dziś podano również informację o zwołaniu nadzwyczajnego walnego zgromadzenia celem przyjęcia uchwały w sprawie zmiany nazwy z dniem 1 stycznia 2019.

Marine Harvest Group

Marine Harvest Group jest światowym liderem w zakresie produkcji owoców morza oraz największym producentem łososia hodowlanego, obecnym w 24 krajach i zatrudniającym łącznie 13650 pracowników na całym świecie. Siedziba spółki znajduje się w Bergen w Norwegii; spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Oslo.

Dalsze informacje dostępne są na stronie http://www.marineharvest.com.

Wypowiedzi prognozujące

Można uznać, że niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące, takie jak wypowiedzi odnoszące się do celów i strategii spółki Marine Harvest, cen łososia, zdolności do zwiększenia lub zmiany wielkości połowów, zdolności produkcyjnych, tendencji w przemyśle owoców morza, inicjatyw restrukturyzacyjnych, wahań kursów walutowych i stóp procentowych, spodziewanych nakładów na prace badawcze i rozwojowe, perspektywy gospodarcze i pozycjonowanie w odniesieniu do rynku, trendów demograficznych i cenowych, inicjatyw strategicznych oraz skutków wszelkich nadzwyczajnych wydarzeń i różnych innych kwestii (w tym rozwoju sytuacji w odniesieniu do przepisów prawa, regulacji i polityki rządowej regulującej branżę oraz zmian w polityce rachunkowości, standardach i interpretacjach) w odniesieniu do działalności i wyników spółki Marine Harvest. Wypowiedzi prognozujące można zidentyfikować dzięki występowaniu w nich słów i wyrażeń, takich jak „uważa”, „spodziewa się”, „oczekuje”, „zamierza”, „szacuje”, może się zwiększyć”, „może się wahać”, „plan”, „cel”, „strategia” oraz podobnych wyrażeń lub form czasownikowych, w tym „może być”, „będzie”, „powinien”, „mógłby”. Wypowiedzi prognozujące to obecne szacunki Marine Harvest lub oczekiwania dotyczące przyszłych wydarzeń lub przyszłych wyników. Należy mieć świadomość, że wypowiedzi te nie stanowią gwarancji osiągnięcia prognozowanych wyników. Są one obarczone zarówno znanymi, jak i nieznanymi czynnikami ryzyka i niepewności. Sprawozdanie roczne Marine Harvest ASA zawiera dodatkowe informacje na temat czynników, które mogą mieć wpływ na rzeczywiste wyniki, takie jak zmiany cen łososia, w tym wartości naszych aktywów biologicznych; ryzyko hedgingowe; ryzyko związane z karmą dla ryb; ryzyko gospodarcze i rynkowe; ryzyko środowiskowe; ryzyko operacyjne; ryzyko związane z ucieczką, chorobą i wszami morskimi ryb; ryzyko związane z produktami; ryzyko związane z przejmowaniem spółek; ryzyko związane z finansowaniem; ryzyko związane z regulacjami prawnymi, w tym ryzyko związane z bezpieczeństwem żywności, akwakulturą, przemysłem przetwórczym, konkurencją i przeciwdziałaniem korupcji; ryzyko związane z ograniczeniami handlowymi; ryzyko związane ze sprawami sądowymi; ryzyko podatkowe i związane z rachunkowością; ryzyko strategiczne i związane z konkurencyjnością; oraz ryzyko zagrożeń dla reputacji spółki. Wszystkie wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej są oparte na informacjach dostępnych w momencie publikacji tejże informacji, a Marine Harvest nie zobowiązuje się do aktualizacji jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących.

Informacje te podlegają wymogom dotyczącym ujawniania informacji w myśl art. 5-12 norweskiej ustawy o obrocie papierami wartościowymi.

Transmisję na żywo Capital Markets Day spółki Marine Harvest oraz sesję pytań i odpowiedzi można obejrzeć na: http://www.marineharvest.com od godziny 09:00 czasu uniwersalnego (GMT).

Źródło: Marine Harvest

KONTAKT:

Marine Harvest

tel. +47-481-89-900

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.11.2018, 12:35
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ