Newsletter

Marka Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2018

06.03.2018, 09:54aktualizacja: 06.03.2018, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Abarth 124 GT
FCA Polska/Abarth 124 GT
- Gwiazdą pokazu jest Abarth 124 GT, nowa seria specjalna z podwójną „duszą” - prawdziwe emocje oferowane przez roadstera oraz lekki, bezpieczny i sztywny dach (hard top) - jedyny na rynku w całości wykonany z włókna węglowego; - Abarth 695 Rivale opracowany we współpracy z Rivą - to spotkanie dwóch marek, które przemieniają to, co zwykłe, w to, co niezwykłe i wykraczają poza granice osiągów i ekskluzywności; - Technologia, osiągi i kultowy włoski styl - to kluczowe czynniki decydujące o nieprzerwanej, światowej ekspansji marki z symbolem Skorpiona na masce; - Wyścigi i rajdy oraz młodzi kierowcy w tegorocznym sezonie zawodów Abarth 2018.

Zmienić zwyczajność w coś nadzwyczajnego, oferując najlepsze produkty w segmencie kompaktowych samochodów sportowych - taka właśnie jest misja marki spod znaku Skorpiona, będącej od zawsze synonimem osiągów i włoskiego stylu, której nie mogło zabraknąć na Salonie Samochodowym w Genewie.

W świetle reflektorów pojawi się nowy Abarth 124 GT - specjalna edycja obfitująca w adrenalinę opracowana przez Abarth Racing Team i łącząca dwa różne charaktery - stylowego coupé oraz przebojowego i dynamicznego roadstera, zapewniającego prawdziwą przyjemność czerpaną z jazdy.

Obok zgrabnego roadstera z serii specjalnej publiczność może podziwiać ekskluzywnego Abartha 695 Rivale z dwukolorowym nadwoziem (niebieski Riva Blu Sera i szary Riva Shark Grey) i fotelami pokrytymi niebieską skórą. Zaprojektowany we współpracy z Riva, światowej sławy konstruktorem jachtów, samochód stanowi idealne połączenie elegancji i osiągów.

Dwa fascynujące modele prezentowane w Genewie pozwolą publiczności bliżej poznać wartości marki, która tworzona jest w oparciu o najwyższe osiągi wydajność, kunsztowne wykonanie i ciągłe doskonalenie techniczne. Te trzy wartości kierują pracą projektantów, inżynierów i techników Abartha tworzących kompaktowe supersamochody ze Skorpionem na masce, które każdego dnia wyruszają na szosy i tory wyścigowe.

Stoisko Abarth

Publiczność odwiedzająca stoisko w Genewie zobaczy wystrój oddający charakter Abartha poprzez zastosowane materiały. Podczas tej edycji targów, marka spod znaku Skorpiona prezentowana jest obok modeli Fiata w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczne cechy obu marek. Przestrzeń wystawowa, mimo iż odróżniająca się, sąsiaduje ze sobą i jest sprytnie połączona, bez wyraźnych przerw między dwoma światami.

Ściany imitujące surowy beton i „podpalana” blacha na podłodze przywołują świat wyścigów, a dynamika jest motywem przewodnim całej strefy wystawowej. Wzrok natychmiast przyciągnie z pewnością 695 Rivale umieszczony na „wodzie”, będący jakby w ruchu, dzięki efektowi stworzonemu przez grafikę przykrytą szklaną podłogą.

Poprzez dystrybucję materiałów informacyjnych i przygotowanie na stoisku kilku materiałów dedykowanych, publiczność może zapoznać się z produktami FCA Bank, spółki finansowej wyspecjalizowanej w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich, a w Szwajcarii, jako FCA Capital Suisse SA, mając jedną misję: wspierać sprzedaż pojazdów samochodowych wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles innowacyjnymi finansowymi produktami i całościowymi usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonych dla sieci dilerów samochodów, dla klientów prywatnych i dla przedsiębiorstw.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 06.03.2018, 09:54
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ