Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W Hanowerze marka Fiat Professional wystawia osiem samochodów reprezentujących jego szeroką i urozmaiconą gamę, która spełnia wymagania każdej zawodowej „misji”, dzięki ogromnej wszechstronności wyposażenia. Jest to oferta full liner, która sprawdza się w każdym rodzaju transportu, osób czy towarów i obecna we wszystkich segmentach - od samochodów typu van pochodzących od aut osobowych, poprzez duże furgony, po pick-upy - oferując różnego rodzaju nadwozia, ładowność i pojemność, jak również pełny wybór rozstawów osi, długości i wysokości - i która może poszczycić się wysoko wydajnymi silnikami o różnego typu zasilaniu (benzyna, olej napędowy, LPG i metan).
Obecny na Salonie Samochodowym model Ducato to bestsellerowy model Fiata Proffesional oraz niezaprzeczalny lider rynku europejskiego, który został zaprezentowanych w Hanowerze jako wszechstronny, w pełnej krasie, pojazd. Na jego wszechstronność składa się wyposażenie dostosowanie do działalności gastronomicznej typu „street food”, mobilne warsztaty MEC (Mopar Express Care) oraz specjalistyczne wersje, zaprojektowane i dostarczane jako baza pod zabudowy na przykład kamperów (70% kamperów sprzedawanych w Europie zbudowanych jest na bazie Ducato), oraz pojazdy spełniające funkcję pomocy drogowych, służące do transportu koni, lekkie naczepy i mobilne sklepy. Ponadto Fiat Professional współpracuje z najlepszymi w Europie firmami zajmującymi się zabudowami, w tym z AL-KO, liderem w branży produkcji specjalistycznych podwozi.
Podczas wydarzenia prezentowana jest także najszersza na rynku ekologiczna gama modeli. Oprócz Ducato Minibus Natural Power do zrównoważonego transportu, dopełnieniem oferty jest Doblo w wersji furgon z długim rozstawem osi oraz kompaktowy Fiorino, obydwa w wersji Natural Power zasilanej metanem, które umacniają pozycję lidera FCA w sprzedaży pojazdów CNG z ponad 720 000 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych.
Dopełnieniem stoiska Fiat Professional są niezwykłe koncepty Fullback Cross by Garage Italia oraz Talento Shuttle by Irmscher. Obydwie wersje wyposażenia wyrażają lifestylowy charakter, wszechstronność i pozwalają wyróżnić się w codziennym życiu oraz maksymalnie intensywnie przeżywać każdy moment dnia.
Na Salonie Samochodowym w Hanowerze debiutuje Mopar® Connect Fleet - innowacyjny zestaw połączonych usług, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i zarządzanie flotami samochodów FCA przez menadżerów floty małych i średnich firm. Mopar Connect jest zintegrowany z systemem Uconnect LIVE oferującym nową funkcję - pomoc drogową w skład, której wchodzi pomoc w razie wypadku czy pomoc w zlokalizowaniu samochodu po kradzieży. Ponadto pozwala zdalnie sterować niektórymi funkcjami samochodu, a także oferuje innowacyjny zestaw usług z rozwiązaniami dopasowanymi dla zróżnicowanej klienteli.
Więcej informacji na temat prezentowanych modeli i usług Fiata Professional i marki Mopar podczas Salonu Samochodowego Hanover 2018 w załączniku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2018, 13:53 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ