Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Legendarna grupa rockowa The Rolling Stones rusza ponownie tego lata w trasę koncertową, a marka Jeep® po raz kolejny będzie oficjalnym sponsorem tego tournée.
Trasa koncertowa „STONES-NO FILTER” 2018 obejmuje 14 koncertów, które odbędą się w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Czechach i Polsce (od 17 maja do 8 lipca br).
Po raz trzeci marka Jeep stanie „ramię w ramię” z muzykami: Mickiem Jaggerem, Keithem Richardsem, Charlie Wattsem i Ronnie Woodem, towarzysząc zespołowi w kolejnej przygodzie, która ma przebić niesamowity sukces ubiegłorocznej europejskiej trasy koncertowej.
Współpraca pomiędzy marką Jeep a zespołem The Rolling Stones rozpoczęła się w 2014 r. podczas europejskiej serii koncertów „14 On Fire", które zachwyciły tłumy fanów zgromadzonych na największych stadionach w całej Europie.
Sponsorowanie europejskiej trasy The Rolling Stones oznacza spotkanie dwóch legend: brytyjskiego zespołu, który dzięki swojemu charakterystycznemu brzmieniu i stylowi, zrewolucjonizował muzykę rockową oraz Jeepa - legendarnej globalnej marki samochodów typu SUV, która od ponad 75 lat promuje idee swobody, autentyczności, wielkiej przygody i pasji życia.
Trasa „Stones-No Filter”, produkowana przez Concerts West/AEG Presents, rozpocznie się w Dublinie (Irlandia) 17 maja, potem zespół zawita do Wielkiej Brytanii, by zagrać w Londynie (22 i 25 maja), Southampton (29 maja), Coventry (2 czerwca), Manchesterze (5 czerwca), Edynburgu (9 czerwca) i Cardiff (15 czerwca), a następnie powróci na londyński stadion Twickenham (19 czerwca). Później zespół zagra w Berlinie (22 czerwca), Marsylii, (26 czerwca), Stuttgarcie (30 czerwca), Pradze (4 lipca) i wreszcie w Warszawie (8 lipca).
Na wszystkich koncertach, obok wykonawców, główną rolę odgrywać będzie także cała gama samochodów marki Jeep. W specjalnych strefach Jeepa, jego fani i pasjonaci będą mogli doświadczyć ekscytujących doznań oraz spotkań z marką tak na miejscu, jak i w mediach społecznościowych, by w pełni zatracić się w świecie muzyki rockowej i kultowych aut.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.03.2018, 14:30 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
ZUS po raz pierwszy partnerem hackathonu - HackYeah 2025 PAP
Zaprojektowanie symulatora emerytalnego, czyli narzędzia edukacyjnego, za pomocą którego użytkownik dowie się, w jaki sposób wybory życiowe i czynniki ekonomiczne wpłyną na przyszłe świadczenia - takie zadanie postawił Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) uczestnikom HackYeah 2025 w Krakowie. To jeden z największych hackathonów w Europie, a ZUS był jego partnerem.- 07.10.2025, 15:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ORLEN Petrobaltic inwestuje w infrastrukturę: innowacyjny pojazd autonomiczny rozpoczyna misję na Bałtyku
- 07.10.2025, 11:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ