Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na stoiskach, które goszczą marki FCA, można podziwiać produkty firmowane przez Mopar. Są one do nabycia zarówno w chwili zakupu, jak i w okresie eksploatacji samochodu i pomagają spełnić wymagania wszystkich użytkowników. Na stoiskach marek FCA wystawianych jest kilka samochodów wyposażonych w oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar. Są to wysokiej jakości produkty, które harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych samochodów, umożliwiając ich dowolne zindywidualizowanie. Jest to możliwe, ponieważ każde z akcesoriów zostało zaprojektowane w ramach bezpośredniej współpracy z platformą projektową danego samochodu - to spoiwo, jakie tylko producent FCA jest w stanie zagwarantować.
Uczestnicy będą mogli zobaczyć Jeepa® Wranglera Sahara w najnowszej odsłonie zaprojektowanej przez Mopar, tak by jeszcze bardziej podkreślić off-roadowe możliwości kultowego modelu, a także Jeepa® Renegade w kolorze Hyper Green ze specjalnym wyposażeniem off-roadowym i wieloma estetycznymi detalami w kolorze matowej szarości. Dodatkowo odwiedzający będą mogli podziwiać Alfę Romeo w kolorze Line Miron, która posiada detale z włókna węglowego mające podkreślić sportowy i luksusowy charakter samochodu, atakże serię specjalną Fiata 124 Spider S-Design wyróżniającą się stylowymi detalami zaprojektowanymi we współpracy z Mopar®. Co więcej, uczestnicy Salonu będą mogli zobaczyć nowe kolorowe odsłony felg aluminiowych w samochodach Fiata, Alfy Romeo i Jeepa, a także akcesoria stworzone przez markę Mopar - m.in. Mopar® Connect - innowacyjny zestaw połączonych usług, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i zdalnej kontroli pojazdu.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 06.03.2018, 10:53 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Mohawk Industries, Inc. Invites You to Join its First Quarter Earnings Conference Call
- 07.04.2025, 09:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych
- 07.04.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WSiP
-
Image
Polacy nie wiedzą, ile są warte ich benefity, choć uważają je za kluczowy dodatek do pensji - raport Up Bonus
Ponad połowa pracowników w Polsce postrzega benefity pozapłacowe jako istotny element wynagrodzenia, a 36% uznaje je za formę rekompensaty niższej pensji. Jednocześnie 40% respondentów nie wie, ile naprawdę warte są świadczenia, które otrzymują od pracodawców - wynika z raportu Up Bonus „Benefity pracownicze. Trendy na 2025”.- 07.04.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Up Bonus
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ