Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ostanie dwa miesiące roku to okres wzmożonych wyprzedaży w salonach samochodowych. Osoby prywatne liczą na maksymalne rabaty, natomiast klienci instytucjonalni realizują zakupy flotowe. W tym roku firmowe zakupy mogą się nasilić również w związku z planowanymi zmianami legislacyjnymi, dotyczącymi leasingów.
W odpowiedzi na oczekiwania rynku, FCA ogłasza wyprzedaż samochodów marek Jeep, Fiat oraz Alfa Romeo z rocznika modelowego 2018. Klienci indywidualni i biznesowi mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania z promocyjnymi leasingami lub wyjątkowych obniżek cen.
Jesienne wyprzedaże Grupy FCA otwiera Jeep z przełomową ofertą na model Compass. Do końca roku ten kompaktowy SUV jest dostępny w leasingu 100% oraz z pełnym, trzyletnim ubezpieczeniem OC/AC/NW za 1 zł. Również pozostałe modele tej amerykańskiej marki można teraz nabyć w ofercie promocyjnego leasingu 100% z rabatem do 20 000 zł.
Fiat, pozostający marką adresowaną głównie do klienta detalicznego, jesienią kusi wyjątkowo atrakcyjnymi cenami na bestsellerową gamę Tipo. Przestronny, rodzinny Tipo Sedan z radiem i klimatyzacją kosztuje już od 43 900 zł. Oczywiście Fiat nie zapomina także o odbiorcach biznesowych, oferując im topowy leasing 100% na większość modeli marki.
Miłośnikom sportowych emocji marka Alfa Romeo proponuje bezkonkurencyjny produkt finansowy w formie leasingu 100% na Giuliettę dostępną z dodatkowym rabatem w wysokości 9400 zł, piękny sedan Giulia, teraz tańszy nawet o 16 200 zł oraz podbijający polskie floty firmowe pierwszy SUV marki Stelvio, na którego rabaty sięgają nawet 20 400 zł.
Wyprzedaż w Salonach marek Jeep, Fiat i Alfa Romeo na modele z rocznika 2018 trwa do końca roku. Szczegóły dostępne u autoryzowanych Dealerów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.11.2018, 14:55 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |