Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NEWARK, N.J., 21 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- M&M'S®, kultowa marka słodyczy będąca częścią rodziny Mars Inc., ogłosiła dzisiaj powołanie Rady Doradczej M&M’S FUNd, grupy ekspertów, których celem będzie przyspieszenie realizacji programu marki M&M’S na rzecz promowania różnorodności, integracji i poczucia przynależności na całym świecie.
Uruchomienie funduszu M&M’S FUNd ogłoszono w styczniu tego roku z zamiarem monitorowania działań marki na rzecz realizacji uaktualnionego celu stworzenia świata, gdzie każdy doświadcza poczucia przynależności. M&M’S FUNd oferuje zasoby, mentoring, możliwości i wsparcie finansowe w obszarze sztuki i rozrywki w celu łączenia ludzi i zapewnienia, że do 2025 r. 10 milionów osób na całym świecie zyska dostęp do doświadczeń, które zwiększą ich poczucie przynależności
W skład założycielskiej rady doradczej M&M'S FUNd wejdą przedstawiciele Coqual, Disability:IN, GLAAD, Global Belonging Collaborative, GroupM i PolicyLink. M&M’S będzie zwoływać spotkania wymienionych poniżej doradców reprezentujących uznane organizacje kilka razy do roku w celu oceny programów realizowanych przez markę, pomiaru jej wpływu, zapewnienia działań doradczych oraz postępów w realizacji misji za pośrednictwem właściwych sieci naszych organizacji.
• Gwyneth Meeks, starsza wiceprezes ds. rozwoju działań zarządczych, Coqual
• Jill Houghton, prezes i dyrektor generalna, Disability:IN
• John McCourt, wiceprezes ds. partnerstw strategicznych, GLAAD
• Dr Kelly-Ann Allen, PhD FAPS, dyrektor i założycielka Global Belonging Collaborative
• Gonzalo Del Fa, prezes GroupM
• Ashleigh Gardere, wiceprezes wykonawcza PolicyLink
„Mars wprowadza innowacje ukierunkowane na wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i ukształtowanie świata, jakim chcielibyśmy go zastać jutro, a zmieniony cel M&M’S jest kolejnym przykładem na to, jak nasze marki mogą być inspiracją dla momentów codziennego szczęścia doświadczanego przez konsumentów - powiedziała Jessica Adelman, wiceprezes ds. korporacyjnych w Mars Wrigley. - Mars i marka M&M’S są zaszczycone możliwością współpracy z tą znamienitą grupą międzynarodowych ekspertów, którzy w ramach działań M&M’S FUNd pomogą nam stworzyć świat, w którym każdy doświadczy poczucia przynależności”.
Od momentu ogłoszenia swojego celu, M&M’S intensywnie pracuje nad spełnieniem obietnicy stworzenia świata, w którym każdy ma poczucie przynależności, wprowadzając w życie swoje zobowiązanie w każdym obszarze relacji z klientami, w tym za pośrednictwem produktów, ofert cyfrowych, treści, programów w punktach sprzedaży i aktywizacji konsumentów, wszystko pod szyldem M&M’S FUNd.
• Najnowsze spoty reklamowe M&M'S – „Impreza biurowa" i „Poznaj rodziców” – odzwierciedlają nowy cel marki, wizualnie przedstawiając wagę celebrowania różnic pomiędzy ludźmi i wykorzystania dobrej zabawy do umocnienia poczucia łączności i przynależności.
• W Niemczech, M&M’S opracował Projekt Open Mic przy współpracy z gwiazdami w celu umożliwienia rozpoczęcia kariery trzem młodym różnorodnym komikom i sprawienia, że niemiecka scena komediowa stanie się bardziej inkluzywna.
• Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet w marcu, M&M’S stworzył playlistę #StreamingFemaleVoices w Spotify, w której znalazły się wyłącznie utwory wokalistek w celu przeciwdziałania nierówności płci w branży muzycznej i przekazał 1$ za jedno odtworzenie (do 25 tys. $) na rzecz organizacji Women in Music.
• M&M’S kontynuował współpracę z fundacją Bentonville Film Festival Foundation, której celem jest stworzenie oferty programu mentorskiego dla filmowców reprezentujących różnorodne środowiska, który obejmuje dotację w wysokości 20 000 $ i możliwość pracy z zespołem M&M’S nad projektem na rzecz promowania integracji. Zwycięzcę nagrody „M&M'S For All Funkind Award”, wyłonionego na podstawie zgłoszeń w ramach Festiwalu Filmowego w Bentonville 2021 ogłoszono 25 czerwca.
• W Australii, M&M’S uruchomił platformę M$M’S Comedy Spotlight, przedstawiając siedem wschodzących gwiazd komedii w celu poprawy inkluzywności sceny komediowej.
A to jest dopiero początek. Więcej informacji na temat Rady Doradczej M&M’S FUNd i działań podejmowanych przez M&M’S w ramach realizacji wyznaczonego celu znajduje się na stronie MMS.com.
MARS, INCORPORATED
Mars, Incorporated działa zgodnie z przekonaniem, że przyszłość, jakiej pragniemy, zaczyna się od tego, jak postępujemy dziś. Jako globalna, rodzinna firma, Mars ulega przekształceniom, wprowadza innowacje i ewoluuje w celu wywarcia pozytywnego wpływu na otaczający nas świat.
Spółka zatrudnia ponad 140 000 zaangażowanych współpracowników, którzy odpowiadają za zróżnicowaną i nieustannie rozszerzaną ofertę firmy obejmującą wysokiej jakości słodycze, żywność, oraz produkty i usługi dla zwierząt domowych. Notując roczną sprzedaż na poziomie 45 mld dolarów, firma tworzy niektóre spośród najbardziej lubianych marek na świecie, w tym: Ben's Original™, CESAR®, Cocoavia®, DOVE®, EXTRA®, KIND®, M&M's®, SNICKERS®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN® i WHISKAS®. Zapewniamy zwierzętom domowym lepsze życie poprzez globalną sieć klinik dla zwierząt i usług diagnostycznych, w tym AniCura, BANFIELD™, BLUEPEARL™, Linnaeus i VCA™, stosując najnowocześniejszą technologię do opracowania przełomowych programów obejmujących genetyczne badania przesiewowe i testy DNA.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.mars.com. Dołącz do nas na portalach Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1862522/Mars_MMS_FUNd_Logo.jpg
Źródło: Mars, Incorporated
KONTAKT:
Angelina Franco
e-mail: Angelina.Franco@effem.com
-
Katie Durkin
e-mail: KDurkin@webershandwick.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.07.2022, 08:38 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |