Newsletter

Mars ogłasza powołanie Rady Doradczej Funduszu M&M’S FUNd w ramach realizacji celu stworzenia świata, w którym każdy ma poczucie przynależności

21.07.2022, 08:38aktualizacja: 21.07.2022, 08:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mars, Incorporated
Mars, Incorporated
M&M’S, marka będąca częścią firmy Mars, podejmuje kolejne kroki ukierunkowane na realizację celu, jakim jest zwiększenie poczucia przynależności dla 10 milionów osób na całym świecie do 2025 roku.

NEWARK, N.J., 21 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- M&M'S®, kultowa marka słodyczy będąca częścią rodziny Mars Inc., ogłosiła dzisiaj powołanie Rady Doradczej M&M’S FUNd, grupy ekspertów, których celem będzie przyspieszenie realizacji programu marki M&M’S na rzecz promowania różnorodności, integracji i poczucia przynależności na całym świecie.

Uruchomienie funduszu M&M’S FUNd ogłoszono w styczniu tego roku z zamiarem monitorowania działań marki na rzecz realizacji uaktualnionego celu stworzenia świata, gdzie każdy doświadcza poczucia przynależności. M&M’S FUNd oferuje zasoby, mentoring, możliwości i wsparcie finansowe w obszarze sztuki i rozrywki w celu łączenia ludzi i zapewnienia, że do 2025 r. 10 milionów osób na całym świecie zyska dostęp do doświadczeń, które zwiększą ich poczucie przynależności

W skład założycielskiej rady doradczej M&M'S FUNd wejdą przedstawiciele Coqual, Disability:IN, GLAAD, Global Belonging Collaborative, GroupM i PolicyLink. M&M’S będzie zwoływać spotkania wymienionych poniżej doradców reprezentujących uznane organizacje kilka razy do roku w celu oceny programów realizowanych przez markę, pomiaru jej wpływu, zapewnienia działań doradczych oraz postępów w realizacji misji za pośrednictwem właściwych sieci naszych organizacji.

• Gwyneth Meeks, starsza wiceprezes ds. rozwoju działań zarządczych, Coqual

• Jill Houghton, prezes i dyrektor generalna, Disability:IN

• John McCourt, wiceprezes ds. partnerstw strategicznych, GLAAD

• Dr Kelly-Ann Allen, PhD FAPS, dyrektor i założycielka Global Belonging Collaborative

• Gonzalo Del Fa, prezes GroupM

• Ashleigh Gardere, wiceprezes wykonawcza PolicyLink

„Mars wprowadza innowacje ukierunkowane na wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i ukształtowanie świata, jakim chcielibyśmy go zastać jutro, a zmieniony cel M&M’S jest kolejnym przykładem na to, jak nasze marki mogą być inspiracją dla momentów codziennego szczęścia doświadczanego przez konsumentów - powiedziała Jessica Adelman, wiceprezes ds. korporacyjnych w Mars Wrigley. - Mars i marka M&M’S są zaszczycone możliwością współpracy z tą znamienitą grupą międzynarodowych ekspertów, którzy w ramach działań M&M’S FUNd pomogą nam stworzyć świat, w którym każdy doświadczy poczucia przynależności”.

Od momentu ogłoszenia swojego celu, M&M’S intensywnie pracuje nad spełnieniem obietnicy stworzenia świata, w którym każdy ma poczucie przynależności, wprowadzając w życie swoje zobowiązanie w każdym obszarze relacji z klientami, w tym za pośrednictwem produktów, ofert cyfrowych, treści, programów w punktach sprzedaży i aktywizacji konsumentów, wszystko pod szyldem M&M’S FUNd.

• Najnowsze spoty reklamowe M&M'S – „Impreza biurowa" i „Poznaj rodziców” – odzwierciedlają nowy cel marki, wizualnie przedstawiając wagę celebrowania różnic pomiędzy ludźmi i wykorzystania dobrej zabawy do umocnienia poczucia łączności i przynależności.

• W Niemczech, M&M’S opracował Projekt Open Mic przy współpracy z gwiazdami w celu umożliwienia rozpoczęcia kariery trzem młodym różnorodnym komikom i sprawienia, że niemiecka scena komediowa stanie się bardziej inkluzywna.

• Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet w marcu, M&M’S stworzył playlistę #StreamingFemaleVoices w Spotify, w której znalazły się wyłącznie utwory wokalistek w celu przeciwdziałania nierówności płci w branży muzycznej i przekazał 1$ za jedno odtworzenie (do 25 tys. $) na rzecz organizacji Women in Music.

• M&M’S kontynuował współpracę z fundacją Bentonville Film Festival Foundation, której celem jest stworzenie oferty programu mentorskiego dla filmowców reprezentujących różnorodne środowiska, który obejmuje dotację w wysokości 20 000 $ i możliwość pracy z zespołem M&M’S nad projektem na rzecz promowania integracji. Zwycięzcę nagrody „M&M'S For All Funkind Award”, wyłonionego na podstawie zgłoszeń w ramach Festiwalu Filmowego w Bentonville 2021 ogłoszono 25 czerwca.

• W Australii, M&M’S uruchomił platformę M$M’S Comedy Spotlight, przedstawiając siedem wschodzących gwiazd komedii w celu poprawy inkluzywności sceny komediowej.

A to jest dopiero początek. Więcej informacji na temat Rady Doradczej M&M’S FUNd i działań podejmowanych przez M&M’S w ramach realizacji wyznaczonego celu znajduje się na stronie MMS.com.

MARS, INCORPORATED

Mars, Incorporated działa zgodnie z przekonaniem, że przyszłość, jakiej pragniemy, zaczyna się od tego, jak postępujemy dziś. Jako globalna, rodzinna firma, Mars ulega przekształceniom, wprowadza innowacje i ewoluuje w celu wywarcia pozytywnego wpływu na otaczający nas świat.

Spółka zatrudnia ponad 140 000 zaangażowanych współpracowników, którzy odpowiadają za zróżnicowaną i nieustannie rozszerzaną ofertę firmy obejmującą wysokiej jakości słodycze, żywność, oraz produkty i usługi dla zwierząt domowych. Notując roczną sprzedaż na poziomie 45 mld dolarów, firma tworzy niektóre spośród najbardziej lubianych marek na świecie, w tym: Ben's Original™, CESAR®, Cocoavia®, DOVE®, EXTRA®, KIND®, M&M's®, SNICKERS®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN® i WHISKAS®. Zapewniamy zwierzętom domowym lepsze życie poprzez globalną sieć klinik dla zwierząt i usług diagnostycznych, w tym AniCura, BANFIELD™, BLUEPEARL™, Linnaeus i VCA™, stosując najnowocześniejszą technologię do opracowania przełomowych programów obejmujących genetyczne badania przesiewowe i testy DNA.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.mars.com. Dołącz do nas na portalach Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1862522/Mars_MMS_FUNd_Logo.jpg

Źródło: Mars, Incorporated

KONTAKT:

Angelina Franco

e-mail: Angelina.Franco@effem.com

-

Katie Durkin

e-mail: KDurkin@webershandwick.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.07.2022, 08:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii