Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., globalna marka kosmetyczna słynąca z zaangażowania na rzecz upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet, ma przyjemność poinformować, że jej produkty teraz trafią na duński rynek. Ten strategiczny krok wyznacza istotny etap w realizacji misji Mary Kay, by wzbogacać życie kobiet na całym świecie. Debiut ten oznacza, że produkty Mary Kay będą odtąd dostępne na wszystkich skandynawskich i nordyckich rynkach dzięki współpracy z Lesley Cosmetics, autoryzowanym dystrybutorem Mary Kay w Skandynawii.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240502242103/pl/
Dania, znana z ogromnego nacisku na kwestie równości płci i praw kobiet, ma jedno z najbardziej równościowych społeczeństw na świecie, plasując się na trzeciej pozycji w UE pod względem wskaźnika równouprawnienia płci [1]. Zapotrzebowanie na innowacyjne możliwości dla kobiet jest tam widoczne gołym okiem. Dostępność produktów Mary Kay na duńskim rynku oraz unikatowy model biznesowy marki ma zapewnić nowe, rewelacyjne perspektywy pod względem przedsiębiorczości i upodmiotowienia kobiet.
Prezeska Mary Kay na region Europy, Tara Eustace, z entuzjazmem opowiada o wprowadzeniu produktów Mary Kay na nowy rynek.: „Ekspansja na rynek Danii nie tylko stanowi doskonały krok w realizacji strategii wzrostu w Europie, ale również ponownie potwierdza nasze zaangażowanie na rzecz dostarczania kobietom niezrównanych możliwości pod względem upodmiotowienia i przedsiębiorczości. Ogromnie cieszymy się z partnerstwa z Lesley Cosmetics na potrzeby przedstawienia kobietom z Danii naszych produktów wysokiej jakości oraz unikatowych możliwości biznesowych Mary Kay. Razem pragniemy budować solidną społeczność niezależnych konsultantek kosmetycznych w Danii i wspierać je w osiąganiu założonych celów".
"Istotą wizji Mary Kay zawsze było zapewnienie kobietom niezrównanych możliwości rozwoju osobistego i zawodowego - powiedział Carl Henric Wallblom, dyrektor generalny Lesley Cosmetics. - Jestem przekonany, że wysokiej jakości produkty Mary Kay do pielęgnacji i makijażu spotkają się z ciepłym przyjęciem duńskich kobiet oraz że z entuzjazmem wykorzystają one okazję, by spełnić swoje marzenia o karierze w przedsiębiorczości bez uszczerbku dla życia osobistego i rodzinnego. Wizjonerski model biznesowy Mary Kay sprawdza się dziś lepiej niż kiedykolwiek dotąd i nie mogę się doczekać jego efektów dla duńskich rodzin".
Oficjalny wielki wieczór inauguracyjny w Danii, w którym wzięło udział 750 gości, był spektakularnym, historycznym wydarzeniem dla Mary Kay, Lesley Cosmetics oraz wielu kobiet, które z niecierpliwością oczekiwały na dostęp do produktów oraz otwarcie nowych możliwości. Kliknij tutaj, aby obejrzeć filmik Beauty Beyond Borders sporządzony przez Mary Kay.
Dziedzictwo Mary Kay, która wzbogaca życie kobiet od ponad 60 lat, nie przestaje inspirować i torować drogi dla przyszłych pokoleń. Poprzez wprowadzenie nowatorskich produktów do pielęgnacji i makijażu Mary Kay niewątpliwie wywoła znaczący wpływ na duński rynek, wspierając kobiety w realizacji marzeń i osiąganiu sukcesów na własnych warunkach.
Informacje o Mary Kay
Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).
[1] Źródło: Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn (2023). Dane pobrane ze strony: https://eige.europa.eu/gender-equality-index/2023/country/DK.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240502242103/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
e-mail: marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332 lub e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.05.2024, 09:58 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |