Newsletter

Mary Kay inspiruje przyszłe innowatorki - młode kobiety z dziedzin STEM łączą pielęgnację urody ze zdobyczami nauki

13.02.2025, 08:58aktualizacja: 13.02.2025, 09:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.
Uczennice ze szkoły średniej w Lewisville biorą udział w angażującym Dniu STEM, zyskując możliwości praktycznego zastosowania wiedzy.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet i Dziewcząt w Nauce przypadającego na 11 lutego zorganizowała angażujące wydarzenie, pragnąc zainspirować kolejne pokolenie liderek STEM. Według danych UNESCO „kobiety stanowią jedynie 35% studentek dyscyplin STEM w szkolnictwie wyższym” (UNESCO, 2020).

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250211750451/pl/

Trzydzieści uczennic szkoły średniej Lewisville High School - Harmon Campus przyjechało do Centrum Produkcji oraz Badań i Rozwoju Mary Kay im. Richarda R. Rogersa (R3) w Lewisville (Teksas), gdzie spotkały się z inspirującym przyjęciem i wysłuchały osobistych doświadczeń Nichole Jones-Dooley, wiceprezeski ds. produkcji Mary Kay na region Ameryki Północnej, która opowiedziała o przebiegu swojej kariery zawodowej w STEM. Uczennice zwiedziły następnie nowoczesną placówkę, poznając niezwykle różnorodne aspekty karier związanych ze STEM w światowej branży kosmetycznej i produkcyjnej.

Kluczowym wydarzeniem dnia były zajęcia z chemii kosmetycznej połączone z praktycznymi doświadczeniami pod przywództwem Carissy Dowdy, dyrektorki ds. składu produktów w Mary Kay. Uczestniczki miały okazję poznać tajniki opracowywania złożonych składów produktów oraz rozwiązania naukowe leżące u podstaw popularnych produktów kosmetycznych. Następnie miały okazję sprawdzić swoją wiedzę, opracowując własną wersję błyszczyka Mary Kay® Unlimited. Na zakończenie dnia uczennice zjadły obiad w towarzystwie pracownic działów STEM Mary Kay, podczas którego miały okazję porozmawiać o różnych ścieżkach kariery dla kobiet w dyscyplinach STEM, własnych aspiracjach i sposobach lepszego zachęcania i wspierania kobiet decydujących się na karierę zawodową w nauce i technologii.

„Wspieranie i inspirowanie kolejnego pokolenia pracownic naukowych i innowatorek to najlepszy sposób na zapewnienie równej reprezentacji w STEM w przyszłości” - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektorka ds. marki i działalności naukowej w Mary Kay. - Udostępniając narzędzia i wiedzę pozwalające na poznanie dyscyplin STEM, wspieramy przyszłe liderki, które ukształtują przyszłość przemysłu kosmetycznego i innych dziedzin STEM. Móc zobaczyć na własne oczy ich zaciekawienie i zaangażowanie podczas rozpatrywania możliwych ścieżek kariery w STEM jest prawdziwie wyjątkowym doświadczeniem”.

Okręg szkół publicznych w Lewisville (Lewisville ISD) może się poszczycić długą historią zapewniania wysokiej jakości kształcenia w pełnym zakresie na rzecz różnorodnych i coraz liczniejszych społeczności, gwarantując ponad 48 000 uczniom z 69 kampusów doskonałość edukacyjną, osławione programy nauczania sztuki, ciekawe programy sportowe i inne zasoby.

„W szkole średniej Lewisville High School pragniemy zapewniać uczniom praktyczne sposoby zdobywania wiedzy, które obudzą ich ciekawość i przyczynią się do postępów w nauce” - powiedziała Lindsay Ayers, administratorka ds. współpracy z przedsiębiorstwami Lewisville ISD. - Współpraca z Mary Kay umożliwiła naszym uczennicom bezpośrednie poznanie niezliczonych możliwości wiążących się z dyscyplinami STEM i otwarcie ich umysłów na ścieżki kariery, których wcześniej mogły nawet nie brać pod uwagę. To ogromne szczęście móc ściśle współpracować z ogólnoświatowymi partnerami w społeczności lokalnej, aby wspierać przyszłe liderki STEM”.

Mary Kay, której zespół ds. prac badawczo-rozwojowych liczy aż 63% kobiet, świętuje zasługi młodych kobiet i zachęca je do przejęcia kontroli za własną przyszłość w drodze przywództwa, innowacyjności i determinacji, by osiągnąć doskonałość w dziedzinach STEM. Dzięki stałemu wsparciu udzielanemu młodym kobietom w dyscyplinach STEM Mary Kay niestrudzenie realizuje misję wzbogacania życia kobiet na całym świecie.

Informacje o Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów na ponad 40 rynkach. Od ponad 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn lub w serwisie X.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250211750451/pl/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Zapytania mediów

tel. 972-687-5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło infromacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.02.2025, 08:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ