Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Business Wire/Mary Kay Inc.](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2025-02/1_23.jpg?itok=46ATgx-b)
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet i Dziewcząt w Nauce przypadającego na 11 lutego zorganizowała angażujące wydarzenie, pragnąc zainspirować kolejne pokolenie liderek STEM. Według danych UNESCO „kobiety stanowią jedynie 35% studentek dyscyplin STEM w szkolnictwie wyższym” (UNESCO, 2020).
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250211750451/pl/
Trzydzieści uczennic szkoły średniej Lewisville High School - Harmon Campus przyjechało do Centrum Produkcji oraz Badań i Rozwoju Mary Kay im. Richarda R. Rogersa (R3) w Lewisville (Teksas), gdzie spotkały się z inspirującym przyjęciem i wysłuchały osobistych doświadczeń Nichole Jones-Dooley, wiceprezeski ds. produkcji Mary Kay na region Ameryki Północnej, która opowiedziała o przebiegu swojej kariery zawodowej w STEM. Uczennice zwiedziły następnie nowoczesną placówkę, poznając niezwykle różnorodne aspekty karier związanych ze STEM w światowej branży kosmetycznej i produkcyjnej.
Kluczowym wydarzeniem dnia były zajęcia z chemii kosmetycznej połączone z praktycznymi doświadczeniami pod przywództwem Carissy Dowdy, dyrektorki ds. składu produktów w Mary Kay. Uczestniczki miały okazję poznać tajniki opracowywania złożonych składów produktów oraz rozwiązania naukowe leżące u podstaw popularnych produktów kosmetycznych. Następnie miały okazję sprawdzić swoją wiedzę, opracowując własną wersję błyszczyka Mary Kay® Unlimited. Na zakończenie dnia uczennice zjadły obiad w towarzystwie pracownic działów STEM Mary Kay, podczas którego miały okazję porozmawiać o różnych ścieżkach kariery dla kobiet w dyscyplinach STEM, własnych aspiracjach i sposobach lepszego zachęcania i wspierania kobiet decydujących się na karierę zawodową w nauce i technologii.
„Wspieranie i inspirowanie kolejnego pokolenia pracownic naukowych i innowatorek to najlepszy sposób na zapewnienie równej reprezentacji w STEM w przyszłości” - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektorka ds. marki i działalności naukowej w Mary Kay. - Udostępniając narzędzia i wiedzę pozwalające na poznanie dyscyplin STEM, wspieramy przyszłe liderki, które ukształtują przyszłość przemysłu kosmetycznego i innych dziedzin STEM. Móc zobaczyć na własne oczy ich zaciekawienie i zaangażowanie podczas rozpatrywania możliwych ścieżek kariery w STEM jest prawdziwie wyjątkowym doświadczeniem”.
Okręg szkół publicznych w Lewisville (Lewisville ISD) może się poszczycić długą historią zapewniania wysokiej jakości kształcenia w pełnym zakresie na rzecz różnorodnych i coraz liczniejszych społeczności, gwarantując ponad 48 000 uczniom z 69 kampusów doskonałość edukacyjną, osławione programy nauczania sztuki, ciekawe programy sportowe i inne zasoby.
„W szkole średniej Lewisville High School pragniemy zapewniać uczniom praktyczne sposoby zdobywania wiedzy, które obudzą ich ciekawość i przyczynią się do postępów w nauce” - powiedziała Lindsay Ayers, administratorka ds. współpracy z przedsiębiorstwami Lewisville ISD. - Współpraca z Mary Kay umożliwiła naszym uczennicom bezpośrednie poznanie niezliczonych możliwości wiążących się z dyscyplinami STEM i otwarcie ich umysłów na ścieżki kariery, których wcześniej mogły nawet nie brać pod uwagę. To ogromne szczęście móc ściśle współpracować z ogólnoświatowymi partnerami w społeczności lokalnej, aby wspierać przyszłe liderki STEM”.
Mary Kay, której zespół ds. prac badawczo-rozwojowych liczy aż 63% kobiet, świętuje zasługi młodych kobiet i zachęca je do przejęcia kontroli za własną przyszłość w drodze przywództwa, innowacyjności i determinacji, by osiągnąć doskonałość w dziedzinach STEM. Dzięki stałemu wsparciu udzielanemu młodym kobietom w dyscyplinach STEM Mary Kay niestrudzenie realizuje misję wzbogacania życia kobiet na całym świecie.
Informacje o Mary Kay
Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów na ponad 40 rynkach. Od ponad 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn lub w serwisie X.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250211750451/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Zapytania mediów
tel. 972-687-5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło infromacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.02.2025, 08:58 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |