Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 23 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Wiodąca marka kosmetyczna Maybelline New York z nieskrywaną przyjemnością ogłasza mianowanie Josephine Skriver na globalną ambasadorkę. Znana, międzynarodowa modelka ciesząca się oddaniem fanów wspięła się na szczyt branży dzięki długim latom poświęcenia, ciężkiej pracy i aktywności w Nowym Jorku i na całym świecie. Modelka zdobyła uznanie za działania charytatywne, otwartość i ogromne sukcesy w karierze w modelingu na wybiegach i w dużych kampaniach.
Josephine dołączy do robiącego duże wrażenie grona globalnych ambasadorek marki w świecie modelingu. Modelki przyczyniają się do nadawania charakteru marce, a jak do tej pory w gronie ambasadorek znalazły się Adriana Lima, Gigi Hadid, Herieth Paul, Jourdan Dunn, Cris Urena, I-Hua Wu, Emily DiDonato i Christy Turlington. W ramach współpracy z Maybelline New York Josephine będzie uczestniczyła w wydarzeniach związanych z marką na całym świecie.
„Dołączenie do rodziny Maybelline New York jest spełnieniem moich marzeń! Korzystam z produktów Maybelline od czasów nastoletnich - skomentowała Josephine. - Dużym wyróżnieniem jest dla mnie możliwość reprezentowania nie tylko marki Maybelline, ale także wszystkich dziewczyn, które korzystają z tych kosmetyków. One są naszą przyszłością. Są piękne i silne. To właśnie oznacza według mnie marka Maybelline. Z dumą będę reprezentować tak markę, jak i jej klientki” - dodała modelka.
Josephine dorastała w Danii, a po raz pierwszy zaproponowano jej modeling, kiedy była na wakacjach w Nowym Jorku jako nastolatka. Kilka lat później w lutym 2011 r. historia zatoczyła koło i Josephine zadebiutowała w Nowym Jorku na tygodniu mody, prezentując kolekcje marek Calvin Klein i Rag & Bone. Tego samego roku pojawiła się także na pokazach w Mediolanie i Paryżu, chodząc po wybiegu dla marek Balenciaga, Chanel, Dolce & Gabbana, Valentino, Yves Saint Laurent, a przede wszystkim, biorąc udział w zamkniętym pokazie domu mody Prada.
Po tak spektakularnym rozpoczęciu kariery Josephine występowała w kampaniach dla marek takich, jak Bulgari, Gucci, Max Mara, Michael Kors i Tom Ford. Współpracowała z najlepszymi fotografami, w tym ze Stevenem Meiselem i Mikaelem Janssonem. Pojawiła się na łamach znanych czasopism, w tym American Vogue, Vogue Italia, Vogue Germany, V, Dazed, W i Interview. W 2013 r. Josephine po raz pierwszy wzięła udział w pokazie Victoria's Secret i następnie występowała w każdym kolejnym. W 2016 r. została aniołkiem marki Victoria's Secret.
„Niesamowicie cieszymy się z tego, że Josephine dołączy do naszej rodziny Maybelline - skomentował Leonardo Chavez, globalny prezes marki w Maybelline New York. - Pomysł na współpracę z Josephine pojawił się zupełnie naturalnie, bo jest ona tak bliska naszym klientom, a przy tym doda dynamizmu i świeżości naszej grupie ambasadorek. Modelka jest uosobieniem determinacji, odwagi, energii i siły, a przy tym łączy ją coś prawdziwego z Nowym Jorkiem, to marzenie o tym, aby odnieść tu sukces” - dodał dyrektor.
Poza pracą w modelingu Josephine jest rzecznikiem praw mniejszości LGBTQ na całym świecie i współpracuje z organizacjami takimi, jak Family Equality Council i COLAGE oraz organizacją Keep A Child Alive, której praca skupia się na walce dzieci z wirusem HIV. Sama była wychowywana przez rodziców należących do mniejszości LGBTQ, dlatego też Josephine chce inspirować dzieci i przyszłe pokolenia rodzin LGBTQ przez swoją własną historię.
Josephine cieszy się z możliwości pracy z marką Maybelline New York już tej wiosny. Pojawi się w pierwszej kampanii marki podczas oficjalnego debiutu produktu Super Cushion 2-in-1 w maju 2018 r.
O Maybelline New York
Maybelline New York jest wiodącą marką kosmetyków na świecie dostępną w ponad 120 krajach. Przez połączenie technologicznie zaawansowanych składów produktów z doświadczeniem w trendach i nowojorskim charakterem marka Maybelline New York dąży do zapewnienia każdej kobiecie dostępu do innowacyjnych, przystępnych i bezproblemowych kosmetyków. Marka jest obecnie oficjalnym sponsorem makijażu na potrzeby nowojorskiego tygodnia mody i innych podobnych wydarzeń na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.maybelline.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/679560/Maybelline_New_York_Josephine_Skriver.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/679559/Maybelline_New_York_Logo.jpg
Źródło: Maybelline New York
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2018, 11:29 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE