Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BEVERLY HILLS, Kalifornia, 14 marca 2019 r. /PRNewswire/ - MCM Worldwide, międzynarodowa marka luksusowych podróży i akcesoriów, ogłosiła dziś otwarcie pierwszego globalnego, flagowego butiku w Los Angeles. Nowy sklep o powierzchni 4427 stóp kwadratowych zostanie oficjalnie otwarty 14 marca 2019 r. i będzie położony w samym centrum Rodeo Drive w Beverly Hills w Kalifornii.
Dwupiętrowa fasada z wypolerowanej miedzi zaprojektowana przez Kennetha Parka wykorzystuje charakterystyczne ćwieki i kamienie znajdujące się na produktach MCM, wnosząc polot na Rodeo Drive, a jednocześnie wykorzystując dziedzictwo marki w luksusowym stylu Angelino. Elementy wykończeniowe podkreślone są przez mosiężne wzory w górnej części fasady, oddające klasyczną płytkę z logo MCM. Po obu stronach fasady znajdują się duże wyświetlacze LED z ciągle zmieniającymi się obrazami.
„Globalna, flagowa lokalizacja MCM w Beverly Hills wnosi luksusowe, niemieckie dziedzictwo marki, innowacyjne wzornictwo, przemyślaną architekturę i przełomową technologię do jednego z najbardziej kultowych zakupowych miejsc docelowych na całym świecie, czyli Rodeo Drive – skomentował Patrick Valeo, prezes MCM na obie Ameryki. – Bardzo cieszymy się z tego, że zaistniejemy na Rodeo Drive wraz z naszą agresywną ekspansją w USA. W samej Kalifornii jest to już nasz piąty sklep” – dodał prezes.
Wewnątrz sklepu marka postawiła na integrację technologii z interaktywną fotobudką firmy Hypno. Nadając nowe znaczenie terminowi „ujęcie na Instagram", marka dodała do ramy fotobudki powiększonego, niestandardowego niedźwiadka MCM Visetos i dała klientom możliwość przesłania zdjęcia na własny profil w serwisie Instagram w danej chwili. Ponadto na ścianie przy głównych schodach umieszczono szklaną mozaikę wykonaną ręcznie we Włoszech, która oddaje logo firmy. Kontynuując przywiązanie marki do muzyki i jej roli w kulturze hip-hop, na drugim piętrze sklepu umieszczono stanowisko DJa i bar, co nadaje przestrzeni do wydarzeń VIP stylu retro. Butik przy Rodeo Drive będzie miał w swojej ofercie produkty na wyłączność, w tym skuter Vespa MCM Visetos, rakietki do ping ponga Visetos i markowe piłeczki pingpongowe, a także szachownicę Visetos oraz paski, torby, plecaki, koszulki, koszulki polo i bluzy MCM/Rodeo Drive.
Butik jest 17. sklepem MCM w USA, a marka prowadzi obecnie ponad 650 sklepów w ponad 40 krajach. Dodatkowe wiadomości na temat MCM i nowego sklepu przy Rodeo Drive w Beverly Hills można znaleźć na stronie www.MCMWorldwide.com oraz na profilach marki @MCMWorldwide w serwisach Twitter i Instagram.
WWW.MCMWORLDWIDE.COM
O MCM (Modern Creation München)
MCM to luksusowa marka produktów podkreślających styl życia i akcesoriów założona w 1976 roku, której podejście ukształtowało się pod wpływem kulturowego ducha czasów i niemieckiego dziedzictwa. Marka od zawsze skupiała się na innowacjach funkcjonalnych, w tym wykorzystaniu przełomowych technologii. Dziś poprzez związki z muzyką, sztuką, podróżami i technologią marka MCM jest uosobieniem odwagi, rebelianctwa i aspiracji. Nastawiona zawsze na zakłócanie przyjętego porządku energia stojąca za MCM skupia się na rewolucjach w klasycznych wzorach z pomocą ze strony futurystycznych materiałów. Przemawiając do pokolenia globalnych nomadów XXI wieku, marzycieli, kreatorów i obywateli świata cyfrowego, marka MCM przyciągnęła do siebie grono przedstawicieli pokolenia Millennium i Z, dla którego nie liczy się płeć czy wiek, a które czerpie siłę z braku zasad i granic.
Markę MCM można obecnie znaleźć w 650 sklepach w 40 krajach, w tym w Monachium, Berlinie, Zurychu, Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, Hongkongu, Szanghaju, Pekinie, Seulu, Tokio, na Bliskim Wschodzie i w innych krajach. Dodatkowe informacje na temat MCM można znaleźć na stronie: www.mcmworldwide.com.
Źródło: MCM
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.03.2019, 17:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |