Newsletter

MCM Worldwide otwiera globalny, flagowy butik przy Rodeo Drive w Beverly Hills w Kalifornii

14.03.2019, 17:48aktualizacja: 14.03.2019, 17:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BEVERLY HILLS, Kalifornia, 14 marca 2019 r. /PRNewswire/ - MCM Worldwide, międzynarodowa marka luksusowych podróży i akcesoriów, ogłosiła dziś otwarcie pierwszego globalnego, flagowego butiku w Los Angeles. Nowy sklep o powierzchni 4427 stóp kwadratowych zostanie oficjalnie otwarty 14 marca 2019 r. i będzie położony w samym centrum Rodeo Drive w Beverly Hills w Kalifornii.

Dwupiętrowa fasada z wypolerowanej miedzi zaprojektowana przez Kennetha Parka wykorzystuje charakterystyczne ćwieki i kamienie znajdujące się na produktach MCM, wnosząc polot na Rodeo Drive, a jednocześnie wykorzystując dziedzictwo marki w luksusowym stylu Angelino. Elementy wykończeniowe podkreślone są przez mosiężne wzory w górnej części fasady, oddające klasyczną płytkę z logo MCM. Po obu stronach fasady znajdują się duże wyświetlacze LED z ciągle zmieniającymi się obrazami.

„Globalna, flagowa lokalizacja MCM w Beverly Hills wnosi luksusowe, niemieckie dziedzictwo marki, innowacyjne wzornictwo, przemyślaną architekturę i przełomową technologię do jednego z najbardziej kultowych zakupowych miejsc docelowych na całym świecie, czyli Rodeo Drive – skomentował Patrick Valeo, prezes MCM na obie Ameryki. – Bardzo cieszymy się z tego, że zaistniejemy na Rodeo Drive wraz z naszą agresywną ekspansją w USA. W samej Kalifornii jest to już nasz piąty sklep” – dodał prezes.

Wewnątrz sklepu marka postawiła na integrację technologii z interaktywną fotobudką firmy Hypno. Nadając nowe znaczenie terminowi „ujęcie na Instagram", marka dodała do ramy fotobudki powiększonego, niestandardowego niedźwiadka MCM Visetos i dała klientom możliwość przesłania zdjęcia na własny profil w serwisie Instagram w danej chwili. Ponadto na ścianie przy głównych schodach umieszczono szklaną mozaikę wykonaną ręcznie we Włoszech, która oddaje logo firmy. Kontynuując przywiązanie marki do muzyki i jej roli w kulturze hip-hop, na drugim piętrze sklepu umieszczono stanowisko DJa i bar, co nadaje przestrzeni do wydarzeń VIP stylu retro. Butik przy Rodeo Drive będzie miał w swojej ofercie produkty na wyłączność, w tym skuter Vespa MCM Visetos, rakietki do ping ponga Visetos i markowe piłeczki pingpongowe, a także szachownicę Visetos oraz paski, torby, plecaki, koszulki, koszulki polo i bluzy MCM/Rodeo Drive.

Butik jest 17. sklepem MCM w USA, a marka prowadzi obecnie ponad 650 sklepów w ponad 40 krajach. Dodatkowe wiadomości na temat MCM i nowego sklepu przy Rodeo Drive w Beverly Hills można znaleźć na stronie www.MCMWorldwide.com oraz na profilach marki @MCMWorldwide w serwisach Twitter i Instagram.

WWW.MCMWORLDWIDE.COM

O MCM (Modern Creation München)

MCM to luksusowa marka produktów podkreślających styl życia i akcesoriów założona w 1976 roku, której podejście ukształtowało się pod wpływem kulturowego ducha czasów i niemieckiego dziedzictwa. Marka od zawsze skupiała się na innowacjach funkcjonalnych, w tym wykorzystaniu przełomowych technologii. Dziś poprzez związki z muzyką, sztuką, podróżami i technologią marka MCM jest uosobieniem odwagi, rebelianctwa i aspiracji. Nastawiona zawsze na zakłócanie przyjętego porządku energia stojąca za MCM skupia się na rewolucjach w klasycznych wzorach z pomocą ze strony futurystycznych materiałów. Przemawiając do pokolenia globalnych nomadów XXI wieku, marzycieli, kreatorów i obywateli świata cyfrowego, marka MCM przyciągnęła do siebie grono przedstawicieli pokolenia Millennium i Z, dla którego nie liczy się płeć czy wiek, a które czerpie siłę z braku zasad i granic.

Markę MCM można obecnie znaleźć w 650 sklepach w 40 krajach, w tym w Monachium, Berlinie, Zurychu, Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, Hongkongu, Szanghaju, Pekinie, Seulu, Tokio, na Bliskim Wschodzie i w innych krajach. Dodatkowe informacje na temat MCM można znaleźć na stronie: www.mcmworldwide.com.

Źródło: MCM

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.03.2019, 17:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ