Newsletter

MEGARON SA szacunkowe dane sprzedaży Megaron S.A za maj 2014 roku

12.06.2014, 11:50aktualizacja: 12.06.2014, 11:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 20/2014

Zarząd Megaron S.A., w nawiązaniu do RB 10/2011 z dnia 18 kwietnia 2011r., oraz RB nr 33/2011 z dnia 10 października 2011, w związku z § 5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.02.2009 r., w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, przekazuje do wiadomości szacunkowe dane na temat sprzedaży osiągniętej przez Spółkę w maju 2014 roku.

W celu zapewnienia porównywalności danych, w raporcie uwzględniono dodatkowo dane sprzedażowe za analogiczny okres roku obrotowego 2013.

Ponadto spółka przypomina, że pełna informacja o wynikach finansowych osiągniętych w II kwartale 2014 roku (w tym maju) zaprezentowana zostanie w raporcie kwartalnym za ten okres.

Podstawa prawna:

§ 5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie przekazywania informacji bieżących i okresowych w zw. z art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie publicznej

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.06.2014, 11:50
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii