Newsletter

Meksyk, Kolumbia i Panama - LOT rozbudował strukturę sprzedaży w Ameryce Łacińskiej

10.01.2020, 12:25aktualizacja: 10.01.2020, 12:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOT systematycznie wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Udostępnienie sprzedaży biletów buduje rozpoznawalność polskiego przewoźnika w Ameryce Łacińskiej, a także wzmocni ruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u.

LOT stale rozbudowuje swoją siatkę sprzedaży na świecie, wyraźnie akcentując rozwój zarówno w Azji, jaki i Ameryce. Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach.

Przewoźnik umożliwia sprzedaż biletów LOT już w 77 krajach świata. W ostatnim czasie LOT przystąpił do systemu sprzedaży biletów w Meksyku, Kolumbii i Panamie. Wyłącznym przedstawicielem przewoźnika w tych krajach jest AVIAREPS AG - Generalny Agent Sprzedaży.

„Są to jedne z pierwszych krajów Ameryki Łacińskiej, z którymi LOT nawiązał współpracę handlową, natomiast traktujemy to jako wstęp do rozszerzenia współpracy w regionie. LOT dzięki stale rozbudowywanej siatce może zapewnić komfortowe połączenia pasażerom z Ameryki Łacińskiej do Europy przede wszystkim przez port w Miami, pełniący rolę jednego z największych portów tranzytowych w regionie. Ponadto dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez huby w Warszawie i Budapeszcie. Wzrost rozpoznawalności marki LOT w tym regionie jest dla nas ważny, a w przyszłości umożliwi dalszy rozwój połączeń LOT-u” - Anna Staszewska, dyrektor sprzedaży globalnej.

Sprzedaż na rynkach offline przez m.in. port w Miami możliwa jest dzięki współpracy z liniami partnerskimi. Z perspektywy pasażera umożliwia to podróż do Europy w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego. LOT podpisał umowę o współpracy handlowej z liniami Avianca, partnerem z największego globalnego sojuszu lotniczego Star Alliance. Pasażerowie z Europy dzięki tej współpracy mogą planować podróże liniami lotniczymi LOT i Avianca do Kolumbii, Panamy, Peru, Kostaryki, Ekwadoru, Salwadoru, Gwatemali i Nikaragui. Natomiast pasażerom z Ameryki Łacińskiej LOT proponuje dogodne i komfortowe połączenia do Europy Centralnej i Wschodniej.

Wzmocnienie sprzedaży wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką LOT wdraża od początku 2016 r. W ubiegłym roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln pasażerów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2020, 12:25
Źródło informacji PLL LOT
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ