Newsletter

Meksyk, Kolumbia i Panama - LOT rozbudował strukturę sprzedaży w Ameryce Łacińskiej

10.01.2020, 12:25aktualizacja: 10.01.2020, 12:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOT systematycznie wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Udostępnienie sprzedaży biletów buduje rozpoznawalność polskiego przewoźnika w Ameryce Łacińskiej, a także wzmocni ruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u.

LOT stale rozbudowuje swoją siatkę sprzedaży na świecie, wyraźnie akcentując rozwój zarówno w Azji, jaki i Ameryce. Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach.

Przewoźnik umożliwia sprzedaż biletów LOT już w 77 krajach świata. W ostatnim czasie LOT przystąpił do systemu sprzedaży biletów w Meksyku, Kolumbii i Panamie. Wyłącznym przedstawicielem przewoźnika w tych krajach jest AVIAREPS AG - Generalny Agent Sprzedaży.

„Są to jedne z pierwszych krajów Ameryki Łacińskiej, z którymi LOT nawiązał współpracę handlową, natomiast traktujemy to jako wstęp do rozszerzenia współpracy w regionie. LOT dzięki stale rozbudowywanej siatce może zapewnić komfortowe połączenia pasażerom z Ameryki Łacińskiej do Europy przede wszystkim przez port w Miami, pełniący rolę jednego z największych portów tranzytowych w regionie. Ponadto dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez huby w Warszawie i Budapeszcie. Wzrost rozpoznawalności marki LOT w tym regionie jest dla nas ważny, a w przyszłości umożliwi dalszy rozwój połączeń LOT-u” - Anna Staszewska, dyrektor sprzedaży globalnej.

Sprzedaż na rynkach offline przez m.in. port w Miami możliwa jest dzięki współpracy z liniami partnerskimi. Z perspektywy pasażera umożliwia to podróż do Europy w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego. LOT podpisał umowę o współpracy handlowej z liniami Avianca, partnerem z największego globalnego sojuszu lotniczego Star Alliance. Pasażerowie z Europy dzięki tej współpracy mogą planować podróże liniami lotniczymi LOT i Avianca do Kolumbii, Panamy, Peru, Kostaryki, Ekwadoru, Salwadoru, Gwatemali i Nikaragui. Natomiast pasażerom z Ameryki Łacińskiej LOT proponuje dogodne i komfortowe połączenia do Europy Centralnej i Wschodniej.

Wzmocnienie sprzedaży wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką LOT wdraża od początku 2016 r. W ubiegłym roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln pasażerów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2020, 12:25
Źródło informacji PLL LOT
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ