Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W IV kwartale ubiegłego roku, sieć INTERSPORT Polska zdecydowała się na zmianę wizualizacji flagowego, warszawskiego lokalu o powierzchni 1.546 m2. Nowa koncepcja została doceniona przez niezależne jury konkursu Retail Marketing Awards w skład którego weszli fachowcy od visual merchandisingu i marketingu oraz przedstawiciele mediów.
Po metamorfozie, sklep INTERSPORT ARKADIA posiada nową, przestronną witrynę zachęcającą klientów do wejścia.
Wdrożono nowy koncept wizualizacji marketingowej. Dzięki zmianie aranżacji stref kornerów: running, fitness, outdoor, football - uzyskano jasny podział kategorii. W całym lokalu zastąpiono tradycyjne oświetlenie - nowoczesnymi i energooszczędnymi źródłami typu LED, dostosowano kolorystykę sklepu do aktualnych trendów, odświeżono wykładzinę podłogową oraz wymieniono część wyposażenia sklepu. Nowe gondole ekspozycyjne z bogatą ofertą odzieży i akcesoriów sportowych oraz komfortowe przymierzalnie z wygodnymi siedziskami - to jedne w wielu atutów sklepu INTERSPORT w Arkadii. Wszystkie ww. zmiany zostały wysoko ocenione przez jury konkursu Retail Marketing Awards przyznające tegoroczne nagrody.
Warto dodać, że sklep INTERSPORT w ARKADII oferuje wysokiej jakości towar wiodących producentów na rynku oraz sezonowe usługi serwisowe czyli: serwis narciarsko-snowboardowy wykonywany na automacie do regeneracji firmy Montana, serwis rowerowy, tenisowy i rolkowy. Można tu również zlecić wykonanie spersonalizowanego komputerowego haftu na butach sportowych oraz nadruku na odzieży. Stali klienci zapisując się do programu lojalnościowego E-KARTA INTERSPORT otrzymują szereg korzyści w postaci specjalnych promocji sprzedażowych, bonów wartościowych na kolejne zakupy oraz rabatów na usługi serwisowe i imprezy organizowane przez sieć INTERSPORT w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia sklepu INTERSPORT ARKADIA od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 22:00 zaś niedzielę w godzinach 10:00-21:00.
Retail Marketing Awards - to konkurs na najlepszy sklep, który skierowany jest zarówno do sieci detalicznych, jak i pojedynczych placówek handlowych działających na terenie Polski. Ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Organizatorem konkursu jest firma Promedia.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 35 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
KONTAKT:
Iwona Książek
kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2016, 15:59 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT