Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Ministerstwo Finansów informuje:
24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.
Jest on przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem:
- 800 101 101 pozostaje aktywny do 31 października br.,
- +48 22 521 10 10 pozostaje aktywny do 6 listopada br.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
kom/ mick/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.10.2022, 18:47 |
Źródło informacji | MF |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |