Newsletter

MF: Wyniki sprzedaży obligacji oszczędnościowych w marcu 2019 roku (komunikat)

12.04.2019, 12:11aktualizacja: 12.04.2019, 12:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MF informuje:

W marcu sprzedano obligacje oszczędnościowe o łącznej wartości 1.010 mln zł.W marcu 2019 roku sprzedano obligacje:

- 3- miesięczne (OTS0619) – 380,6 mln zł,

- 2-letnie (DOS0321) – 301,5 mln zł,

- 3-letnie (TOZ0322) – 12,2 mln zł,

- 4-letnie (COI0323) – 224,4 mln zł,

- 10-letnie (EDO0329) – 87,8 mln zł.

Największym zainteresowaniem cieszyły się 3-miesięczne obligacje oszczędnościowe. Nabywcy indywidualni przeznaczyli na ich zakup kwotę 380,6 mln zł (38 proc. udział w strukturze sprzedaży). Popularnością cieszyły się również obligacje 2-letnie (30 proc.) i 4-letnie (22 proc.). W dalszej kolejności oszczędzający wybierali obligacje 10-letnie (9 proc.) oraz 3-letnie (1 proc.). Na zakup obligacji rodzinnych, dedykowanych beneficjentom programu Rodzina 500+, przeznaczono 3,3 mln zł. Obligacje rodzinne kierowane są wyłącznie do osób, otrzymujących świadczenie w ramach programu Rodzina 500+, które chcą oszczędzać na przyszłe potrzeby swoich dzieci. Beneficjenci programu mogą nabywać ten rodzaj obligacji do wysokości kwoty przyznanego świadczenia wychowawczego. Obligacje rodzinne są dostępne w ciągłej sprzedaży, zatem ich zakupu można dokonać w dowolnym momencie.

Pełny komunikat z danymi w tabelach znajduje się w załączni

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Załączniki do komunikatów są dostępne za pośrednictwem nowej Platformy Serwisowej PAP: serwis.pap.com.pl Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ emi/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.04.2019, 12:11
Źródło informacji MF
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ