Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150930/272287
Pełniące rolę stałego gospodarza targów CAEXPO już od 2004 roku, miasto Nanning stało się ważnym miejscem przyczyniającym się do zacieśnienia współpracy między Chinami i krajami ASEAN, a także umożliwiło połączenie krajów leżących wzdłuż Morskiego Szlaku Jedwabnego XXI wieku.
W chwili obecnej Kambodża, Laos, Birma, Tajlandia, Wietnam i Malezja zdecydowały się na otwarcie konsulatów w Nanning, a do 2014 roku 77 firm z terytoriów państw członkowskich ASEAN zainwestowało w mieście ponad miliard USD.
Nanning stało się istotnym węzłem komunikacyjnym w związku z powstaniem szybkiej kolei z połączeniami do 13 prowincji i obszarów w Chinach.
Transgraniczny e-handel zaczął rozwijać się w mieście po wyborze Nanning jako miasta pilotażowego usługi internetowego handlu transgranicznego w Chinach w sierpniu 2014 r.
Forum Chiny-ASEAN Information Harbor rozpoczęło się 13 września w Nanning. Uczestnicy wydarzenia brali udział w ważnych debatach i wymianach na temat rozwoju transgranicznego e-handlu.
Miasto Nanning planuje stworzenie strefy o powierzchni 33 km2 w Nowym Dystrykcie Wuxiang w miejscu istnienia bazy Forum Chiny-ASEAN Information Harbor, której to celem jest wsparcie tworzenia pasa ekonomicznego Jedwabnego Szlaku oraz Morskiego Szlaku Jedwabnego XXI wieku, a także utworzenie korzyści zarówno dla mieszkańców Chin, jak i państw członkowskich ASEAN.
Łącze do załącznika zdjęciowego: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=260212
Źródło: Nanning Municipal Bureau of News
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.10.2015, 11:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |