Newsletter

Michael Frohlich dołącza do Weber Shandwick jako dyrektor generalny, odpowiedzialny za region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki

31.03.2021, 16:37aktualizacja: 01.04.2021, 10:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wybitny specjalista w branży marketingowej ma za zadanie przyspieszyć wprowadzanie zintegrowanych rozwiązań dla klientów i rozwój w całym regionie.

LONDYN, 30 marca, 2021 /PRNewswire/ -- Weber Shandwick, jedna z wiodących na świecie firm zajmujących się komunikacją i rozwiązaniami marketingowymi, ogłosiła dziś, że Michael Frohlich obejmie stanowisko dyrektora generalnego na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Przez ponad dwie dekady Frohlich pełnił funkcje kierownicze w agencjach zajmujących się public relations, reklamą i marketingiem cyfrowym. Do Weber Shandwick przechodzi on z Ogilvy UK, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego i nadzorował restrukturyzację szeregu rozproszonych jednostek biznesowych w skonsolidowaną sieć marketingową. Wcześniej był dyrektorem generalnym działów public relations Ogilvy w regionie EMEA i w Wielkiej Brytanii.

W Weber Shandwick Frohlich będzie odpowiedzialny za rozwój oraz nadzór nad rozwojem rozwiązań komunikacyjnych i marketingowych dla klientów w regionie EMEA, integrując doświadczenie Weber Shandwick w zakresie sektorów i usług z ofertą specjalistycznych agencji firmy w regionie EMEA: That Lot, Flipside i Prime Weber Shandwick.

Frohlich będzie podlegać dyrektorowi ds. rozwoju Weber Shandwick - Susan Howe, która jest odpowiedzialna za wszystkie regiony działalności spółki. Ponadto, podlegając Gail Heimann, prezes i dyrektor generalnej, Frohlich będzie kierował „Programem Globalnej Transformacji”, pierwszą w branży inicjatywą mającą na celu promowanie i eksportowanie na cały świat innowacji z regionu EMEA oraz wprowadzanie rozwiązań zorientowanych na klienta na skalę globalną.

„Michael zmienia rzeczywistość - powiedziała Heimann. - Jest śmiałym myślicielem, wytrawnym strategiem i typem przywódcy, który dąży do osiągnięcia najlepszych rezultatów i wydobywa maksimum możliwości ze wszystkich wokół siebie. Jest wybitnym uzupełnieniem naszego zespołu”.

Howe dodała: „Michael posiada niezrównane osiągnięcia w promowaniu, współpracy i wspieraniu takich zintegrowanych ofert, które są obecnie najbardziej pożądane przez klientów. Jego kompetencje w dziedzinie komunikacji w połączeniu z doświadczeniem w prowadzeniu interdyscyplinarnych przedsiębiorstw wniosą niesamowitą wartość do naszego i tak już silnego zespołu kierowniczego i operacyjnego w regionie EMEA”.

Kariera Frohlicha rozpoczęła się ponad dwadzieścia lat temu. Piastował on najwyższe stanowiska kierownicze zarówno w agencjach butikowych, jak i największych agencjach sieciowych, takich jak Ogilvy, Bell Pottinger, Resonate Communications, VCCP i Shine Communications. Posiada wszechstronne doświadczenie w zakresie marketingu i komunikacji, w tym strategii marki, reklamy, PR, treści społecznościowych/cyfrowych, mediów, projektowania i produkcji. Frohlich jest również cenionym liderem ds. klientów, a ostatnio pełnił funkcję starszego lidera zintegrowanego zespołu WPP w British Airways. Działalność kierownicza Frohlicha zaowocowała wieloma wyróżnieniami branżowymi, w tym wyróżnieniem dla najlepszego dyrektora agencji w dziedzinie zintegrowanego marketingu przyznanym przez magazyn „Campaign” za rok 2020. Był on jednym z trzech czołowych brytyjskich liderów, którzy otrzymali tytuł „Najbardziej obiecującego młodego lidera biznesu w Wielkiej Brytanii” przyznawany przez czasopismo „Daily Telegraph”, ponadto przez pięć kolejnych lat był notowany w rankingu PRWeek UK Power Book.

„Firma Weber Shandwick poczyniła zdecydowane kroki w obszarze cyfryzacji, innowacji, analityki i transformacji organizacyjnej, aby przekształcić agencję w wartościowego partnera biznesowego, który może rozwiązywać problemy nękające nie tylko kierownictwo odpowiedzialne za kwestie komunikacyjne, ale również prezesów i dyrektorów operacyjnych. Z przyjemnością dołączę do tego niesamowitego zespołu oraz podejmę współpracę z jego kierownictwem, aby wesprzeć ewolucję agencji i wspólnie z nią dumnie kroczyć w przyszłość” -  powiedział Frohlich.

Weber Shandwick EMEA to jedna z najbardziej uznawanych agencji w regionie, która w ciągu 16 lat zdobyła ponad 700 nagród na 16 rynkach, w tym aż 27 canneńskich Lwów. Osiągnięcia w regionie przyczyniły się do przyznania spółce szeregu międzynarodowych wyróżnień, takich jak tytuł Światowej Agencji Dekady „PRovoke” (2020).

Weber Shandwick

Weber Shandwick to czołowa międzynarodowa sieć komunikacyjna, która dostarcza rozwiązania nowej generacji dla marek, firm i organizacji na najważniejszych rynkach świata. Pod przewodnictwem światowej klasy kreatywnych i strategicznych ekspertów oraz aktywistów firma zdobyła jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży. W 2020 r. Weber Shandwick znalazła się w rankingu Agency A-List ogłaszanym przez magazyn „Ad Age” oraz w rankingu Najlepszych Miejsc Pracy w 2019 roku. Weber Shandwick otrzymała również tytuł Światowej Agencji Dekady PRovoke w 2020 roku oraz Światowej Agencji Roku „PRWeek” w kolejnych latach 2015, 2016, 2017 i 2018. W 2019 r. firma zdobyła 25 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Opierając się na danych i nowatorskich pomysłach, agencja wykorzystuje wiodące i najnowsze technologie, aby opracowywać strategie, zdobywać kluczowe informacje i zwiększać wpływ w różnych sektorach i obszarach specjalizacji, w tym w marketingu marki i skierowanym do podmiotów gospodarczych, marketingu w służbie zdrowia, zarządzaniu zmianą, zaangażowaniu pracowników, reputacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, danych i analityce, technologii, działaniach publicznych, wpływie społecznym i komunikacji finansowej. Weber Shandwick wchodzi w skład Grupy Interpublic (NYSE: IPG). Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.webershandwick.com.

 

Źródło: Weber Shandwick

KONTAKT:

Jill Tannenbaum

Spółka: Weber Shandwick

tel. 212-546-7815

e-mail: jtannenbaum@webershandwick.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.03.2021, 16:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ