Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Hongkong i Mediolan - (BUSINESS WIRE) - Michael Kors Holdings Limited (NYSE:KORS) i Luxottica Group (MTA:LUX) (NYSE:LUX) ogłosiły dzisiaj podpisanie nowej, wyłącznej umowy licencyjnej na okulary z serii Michael Kors Collection i MICHAEL Michael Kors tego projektanta. Pierwsza kolekcja wyprodukowana we współpracy z firmą Luxottica trafi na rynek w styczniu 2015 roku.
Partnerstwo z Luxottica, wiodącą na świecie spółką na rynku okularów premium, luksusowych i sportowych ma trwać przez 10 lat. Pozwoli on spółce Korsa, słynącej z luksusowych dodatków i wyrobów gotowych do noszenia, jak również z kultowych wyrobów popularnych wśród modowej śmietanki, na dalszy ogólnoświatowy rozwój obszaru działalności obejmującego produkcję okularów. Luxottica rozpocznie produkcję wyrobów z linii Michael Kors Collection i MICHAEL Michael Kors wiosną 2015 roku. Marki luksusowych okularów pochodzących ze wspomnianych kolekcji będą dostępne na całym świecie w sklepach firmowych Michael Kors, w wybranych sklepach wolnocłowych, u prywatnych optyków oraz w sklepach Luxottica.
"Osiągnęliśmy wielki sukces w branży okularowej i wierzymy, że nowo ustanowione partnerstwo przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku wyrobów optycznych i okularów przeciwsłonecznych" - powiedział John D. Idol, dyrektor generalny Michael Kors. - Luxottica osiągneła pozycję lidera w branży okularowej dzięki zaangażowaniu w jakość i projektowanie, co sprawia, że stanowi ona idealnego partnera dla naszej luksusowej marki. Rozszerzamy swoją obecność na cały świat, a prowadzona przez nas działalność na rynku okularów stanowi ważny element strategii".
"Jesteśmy niezmiernie podekscytowani i dumni, mogąc zawszeć nowe partnerstwo z Michael Kors, jedną z najpotężniejszych amerykańskich marek luksusowych na całym świecie" - powiedział Andrea Guerra, dyrektor generalny Luxottica Group. - Michael Kors wywiera znaczny wpływ na świat mody za pomocą produktów ekscytujących swoich spragnionych luksusu odbiorców na całym świecie. Wierzymy, że pozycja marki Michael Kors, jej stabilny rozwój i przekonywające wyniki we wszystkich segmentach, a także innowacyjne podejście do mody doskonale wkomponują się w naszą ofertę. Jesteśmy pewni, że to partnerstwo okaże się wielkim sukcesem".
Michael Kors
Michael Kors to światowej sławy, wielokrotnie nagradzany projektant luksusowych dodatków i wyrobów gotowych do noszenia. Spółka założona pod imieniem i nazwiskiem projektanta w 1981 r. obecnie oferuje szeroki zakres produktów pod markami Michael Kors oraz MICHAEL Michael Kors, takich jak: akcesoria, obuwie, zegarki, biżuteria, wyroby gotowe do noszenia dla mężczyzn i kobiet oraz pełen asortyment produktów zapachowych. Sklepy firmowe Michael Kors są prowadzone bezpośrednio lub za pośrednictwem licencjonowanych partnerów w najbardziej prestiżowych miastach świata, w tym w Nowym Jorku, Beverly Hills, Chicago, Londynie, Mediolanie, Paryżu, Monachium, Stambule, Dubaju, Seulu, Tokio i Hongkongu.
Luxottica Group S.p.A.
Luxottica Group jest liderem na rynku okularów premium, luksusowych i sportowych z ponad 7 000 placówek oferujących okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne w Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, Chinach, RPA, Ameryce Łacińskiej i Europie. Jest to grupa charakteryzująca się silnym i zrównoważonym portfelem marek. Obejmują one marki własne, takie jak: Ray-Ban, najsłynniejszą na świecie markę okularów przeciwsłonecznych, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli oraz Arnette. Podczas gdy w ramach marek licencjonowanych można znaleźć: Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany i Versace. Poza globalną siecią sprzedaży obejmującą 130 krajów, grupa zarządza także wiodącymi sieciami sprzedaży na ważnych rynkach, takimi jak: LensCrafters, Pearle Vision i ILORI w Ameryce Północnej, OPSM oraz Laubman & Pank w regionie Azji i Pacyfiku, LensCrafters w Chinach, GMO w Ameryce Łacińskiej, a także Sunglass Hut na całym świecie. Wyroby grupy są projektowane i produkowane w sześciu zakładach we Włoszech, trzech zakładach stanowiących wyłączną własność grupy w Chinach, jednym zakładzie w Brazylii i kolejnym w Stanach Zjednoczonych, który skupia się na produkcji okularów sportowych. W 2013 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży netto na poziomie 7,3 mld euro. Więcej informacji nt. grupy można uzyskać na stronie internetowej: http://www.luxottica.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi prognozujące dotyczące Michael Kors i Luxottica. Nie należy zbytnio polegać na omawianych wypowiedziach ze względu na to, że podlegają one wielu niepewnym czynnikom odnoszącym się do działalności i środowiska biznesowego każdej ze spółek, które są trudne do przewidzenia, a niektóre z nich wręcz pozostają poza ich kontrolą. Wypowiedzi prognozujące obejmują informacje odnośnie przyszłych wyników i działalności obu spółek, w tym opisy ich strategii biznesowych. W skład wypowiedzi prognozujących często wchodzą następujące wyrażenia: "może", "będzie", "powinien", "wierzy", "spodziewa się", "przewiduje", "zamierza", "planuje", "szacuje" itp. Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszym komunikacie prasowym opierają się o założeniach poczynionych przez każdą ze spółek w świetle doświadczenia branżowego ich zarządu oraz postrzegania trendów w historii, sytuacji bieżącej, spodziewanego, przyszłego rozwoju i pozostałych czynników, które zostały uznane za stosowne w danych okolicznościowość. Należy wziąć pod uwagę, że wspomniane wypowiedzi nie stanowią gwarancji wykonania ani wyników. Obejmują znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności i założenia. Choć każda ze spółek wierzy, że powyższe wypowiedzi prognozujące zostały oparte na rozsądnych założeniach, należy być świadomym, że na faktyczne wyniki finansowe lub operacyjne może wpłynąć wiele czynników, które mogą sprawić, że te wyniki będą znacznie odbiegać od tych przewidzianych w wypowiedziach prognozujących. W celu zapoznania się kompletną listą czynników ryzyka, proszę zapoznać się ze sprawozdaniami przedłożonymi przez obie spółki amerykańskiej Komisja ds. Papierów Wartościowych i Giełd.
KONTAKT:
Michael Kors
Inwestorzy:
Jean Fontana
ICR, Inc.
tel. 646 277 1214
e-mail: Jean.Fontana@icrinc.com
lub
Megan Crudele
ICR, Inc.
tel. 646 277 1240
e-mail: Megan.Crudele@icrinc.com
-
Media:
Alecia Pulman
ICR, Inc.
tel. 203 682 8224
e-mail: Alecia.Pulman@icrinc.com
lub
Brittany Rae Fraser
ICR, Inc.
tel. 646 277 1231
e-mail: BrittanyRae.Fraser@icrinc.com
-
Luxottica:
Cristina Parenti
Dyrektor grupy ds. komunikacji korporacyjnej i public relations
tel. +39 (02) 8633 4683
e-mail: cristina.parenti@luxottica.com
lub
Alessandra Senici
Dyrektor grupy ds. relacji inwestorskich
tel. +39 (02) 8633 4870
e-mail: InvestorRelations@Luxottica.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.04.2014, 14:01 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |