Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 26 marca 2018 r. /PRNewswire/ - W oparciu o fundamentalne wartości innowacji, funkcjonalności i trwałego wzornictwa, marka TUMI wprowadza na rynek najnowszą, luksusową serię twardych walizek TUMI Latitude. Najlżejsza jak do tej pory kolekcja toreb podróżnych TUMI jest przełomem w zakresie wytrzymałości i standardów inżynierii. Kolekcja TUMI Latitude przetrwa każdą podróż, nie tracąc fasonu.
Wprowadzenie najnowszego, innowacyjnego rozwiązania marki TUMI zostało uświetnione wyprawą dookoła świata w miejsca położone na tej samej szerokości geograficznej ze zdobywcą nagrody Emmy aktorem Alexandrem Skarsgardem. W ramach reżyserowanej przez Augustusa Puncha kampanii testom zostały poddane wzornictwo, jakość, wytrzymałość i funkcjonalność produktów z serii TUMI Latitude. Każda z cech produktu odpowiadała kolejnemu przystankowi wyprawy:
- Tolna/Szekeszard, Węgry: początek przygody i miejsce, w którym powstała seria TUMI Latitude. To tutaj bohater grany przez Alexandra Skarsgarda otrzymuje zlecenie i wyrusza w misję;
- jezioro Como, Włochy: pierwszy przystanek na wyprawie Alexandra z TUMI Latitude. Przybywa na miejsce w retro jachcie RIVA i poznaje bohaterkę, aktorkę i modelkę Camille Rowe. Nad jeziorem Como Alexander znajduje przydatne informacje, dzięki którym może wyruszyć w dalszy etap przygody;
- Cougar Mountain, Waszyngton: Alexander odkrywa północno-zachodnie wybrzeże Pacyfiku na pokładzie samolotu retro, w którego luku składowana jest walizka TUMI Latitude, a następnie kieruje się do kolejnego miejsca przeznaczenia;
- Mongolia: Alexander musi zmierzyć się z trudnymi warunkami pogodowymi w Mongolii, a walizka TUMI Latitude podróżuje z nim w pociągu, samochodzie i na grzbiecie wielbłąda. Alexander spędza noc pod gołym niebem, realizuje cel misji i wraca na Węgry.
„Nie mógłbym wymarzyć sobie lepszych warunków przygody z kampanią TUMI Latitude - skomentował Alexander Skarsgard. - Podróżowałem po całym świecie z grupą przemiłych i bardzo utalentowanych ludzi. Sam produkt także robi bardzo duże wrażenie: kilka razy próbowałem uszkodzić walizkę i oczywiście mi się to nie udało” - dodał aktor.
Kampania opiera się na idei podróży bez przerw do miejsc położonych na tej samej szerokości geograficznej. Przygoda akcentuje niepowtarzalne wzornictwo i wytrzymałość walizek, niezależnie od krajobrazu, klimatu czy kultury. Wyprawa nie dotyczy tylko formy i funkcji, ale także podkreśla walory samego podróżowania, docierania do miejsc w niespodziewane sposoby i oczywiście poznawania nowych osób w drodze. Kampania opublikowana zostanie na całym świecie w różnych kanałach społecznościowych, w tym w serwisach Facebook i Instagram, OOH i w formie cyfrowej.
„Każda nowa kolekcja TUMI dąży do zapewnienia klientom jak najlepszej wydajności, wzornictwa i stylu - komentuje Victor Sanz. dyrektor kreatywny w firmie TUMI. - Jeżeli chodzi o kolekcję TUMI Latitude, chcieliśmy opracować produkty, które zapewniają to, co najlepsze w zakresie innowacji i estetyki. Przez to musieliśmy zmniejszyć wagę, zwiększyć funkcjonalność, wytrzymałość, organizację i nie tylko. Ciągle czerpiemy inspirację z obywateli świata, którzy żyją w podróży. Współpraca z Alexandrem w zakresie wyprawy była wspaniałym doświadczeniem” - dodał dyrektor.
Produkty z serii TUMI Latitude dostępne będą w wielu rozmiarach toreb podręcznych i walizek, w tym: International Carry-On, Short Trip Packing Case i Extended Trip Packing Case. Rozmiary dostępne będą w kolorze czarnym, granatowym i srebrnym. Walizki będą w sprzedaży w cenie od 645 do 795 $ w wybranych sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com.
O TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne, które podnoszą poziom, ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma jest towarzyszem w podróży dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji i ambicji. Produkty marki dostępne są w 75 krajach i w ponad 2200 punktach sprzedaży. Więcej informacji na temat marki TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/658270/TUMI.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
Źródło: TUMI
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.03.2018, 17:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Shanghai Electric wzięła udział w World Future Energy Summit 2025 w Abu Zabi, prezentując technologie zrównoważonego rozwoju stosowane w produkcji czystej energii i wykorzystaniu wody morskiej
Rozwiązania Shanghai Electric w obszarze ekologicznego wodoru, zrównoważonej produkcji formaldehydu, fotowoltaiki, magazynowania energii z różnych źródeł oraz odsalania wody morskiej sprawdziły się w praktyce i odgrywają czołową rolę w proekologicznych działaniach na rzecz naszej planety.- 17.01.2025, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Polska firma liderem ESG. Envirly rozwija skrzydła w Europie
Rok 2024 był przełomowy dla Envirly, firmy łączącej innowacyjną technologię z doradztwem ESG (Environmental, Social, Governance). W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma zyskała pozycję lidera na rynku raportowania zrównoważonego rozwoju, zdobywając zaufanie szerokiej bazy klientów i partnerów oraz realizując ekspansję na rynki międzynarodowe. Rozszerzenie działalności na rynki czeski i rumuński to tylko początek globalnej ścieżki rozwoju. Polski biznes udowadnia, że ich rozwiązania mogą z powodzeniem rywalizować z międzynarodowymi liderami.- 17.01.2025, 14:49
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Envirly
-
GoldenPeaks Capital nabywa 400 MW aktywów gotowych do budowy w okresie od 24 grudnia do 25 stycznia
- 17.01.2025, 09:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire