Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 26 marca 2018 r. /PRNewswire/ - W oparciu o fundamentalne wartości innowacji, funkcjonalności i trwałego wzornictwa, marka TUMI wprowadza na rynek najnowszą, luksusową serię twardych walizek TUMI Latitude. Najlżejsza jak do tej pory kolekcja toreb podróżnych TUMI jest przełomem w zakresie wytrzymałości i standardów inżynierii. Kolekcja TUMI Latitude przetrwa każdą podróż, nie tracąc fasonu.
Wprowadzenie najnowszego, innowacyjnego rozwiązania marki TUMI zostało uświetnione wyprawą dookoła świata w miejsca położone na tej samej szerokości geograficznej ze zdobywcą nagrody Emmy aktorem Alexandrem Skarsgardem. W ramach reżyserowanej przez Augustusa Puncha kampanii testom zostały poddane wzornictwo, jakość, wytrzymałość i funkcjonalność produktów z serii TUMI Latitude. Każda z cech produktu odpowiadała kolejnemu przystankowi wyprawy:
- Tolna/Szekeszard, Węgry: początek przygody i miejsce, w którym powstała seria TUMI Latitude. To tutaj bohater grany przez Alexandra Skarsgarda otrzymuje zlecenie i wyrusza w misję;
- jezioro Como, Włochy: pierwszy przystanek na wyprawie Alexandra z TUMI Latitude. Przybywa na miejsce w retro jachcie RIVA i poznaje bohaterkę, aktorkę i modelkę Camille Rowe. Nad jeziorem Como Alexander znajduje przydatne informacje, dzięki którym może wyruszyć w dalszy etap przygody;
- Cougar Mountain, Waszyngton: Alexander odkrywa północno-zachodnie wybrzeże Pacyfiku na pokładzie samolotu retro, w którego luku składowana jest walizka TUMI Latitude, a następnie kieruje się do kolejnego miejsca przeznaczenia;
- Mongolia: Alexander musi zmierzyć się z trudnymi warunkami pogodowymi w Mongolii, a walizka TUMI Latitude podróżuje z nim w pociągu, samochodzie i na grzbiecie wielbłąda. Alexander spędza noc pod gołym niebem, realizuje cel misji i wraca na Węgry.
„Nie mógłbym wymarzyć sobie lepszych warunków przygody z kampanią TUMI Latitude - skomentował Alexander Skarsgard. - Podróżowałem po całym świecie z grupą przemiłych i bardzo utalentowanych ludzi. Sam produkt także robi bardzo duże wrażenie: kilka razy próbowałem uszkodzić walizkę i oczywiście mi się to nie udało” - dodał aktor.
Kampania opiera się na idei podróży bez przerw do miejsc położonych na tej samej szerokości geograficznej. Przygoda akcentuje niepowtarzalne wzornictwo i wytrzymałość walizek, niezależnie od krajobrazu, klimatu czy kultury. Wyprawa nie dotyczy tylko formy i funkcji, ale także podkreśla walory samego podróżowania, docierania do miejsc w niespodziewane sposoby i oczywiście poznawania nowych osób w drodze. Kampania opublikowana zostanie na całym świecie w różnych kanałach społecznościowych, w tym w serwisach Facebook i Instagram, OOH i w formie cyfrowej.
„Każda nowa kolekcja TUMI dąży do zapewnienia klientom jak najlepszej wydajności, wzornictwa i stylu - komentuje Victor Sanz. dyrektor kreatywny w firmie TUMI. - Jeżeli chodzi o kolekcję TUMI Latitude, chcieliśmy opracować produkty, które zapewniają to, co najlepsze w zakresie innowacji i estetyki. Przez to musieliśmy zmniejszyć wagę, zwiększyć funkcjonalność, wytrzymałość, organizację i nie tylko. Ciągle czerpiemy inspirację z obywateli świata, którzy żyją w podróży. Współpraca z Alexandrem w zakresie wyprawy była wspaniałym doświadczeniem” - dodał dyrektor.
Produkty z serii TUMI Latitude dostępne będą w wielu rozmiarach toreb podręcznych i walizek, w tym: International Carry-On, Short Trip Packing Case i Extended Trip Packing Case. Rozmiary dostępne będą w kolorze czarnym, granatowym i srebrnym. Walizki będą w sprzedaży w cenie od 645 do 795 $ w wybranych sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com.
O TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne, które podnoszą poziom, ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma jest towarzyszem w podróży dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji i ambicji. Produkty marki dostępne są w 75 krajach i w ponad 2200 punktach sprzedaży. Więcej informacji na temat marki TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/658270/TUMI.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
Źródło: TUMI
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.03.2018, 17:31 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czystsze powietrze? Polscy naukowcy mają na to sposób
Smog kojarzy nam się głównie z węglem, starymi piecami i zimą. Tymczasem problem zanieczyszczonego powietrza jest znacznie szerszy. Nawet wtedy, gdy odchodzimy od węgla i sięgamy po „zielone” paliwa, takie jak biomasa, do atmosfery mogą trafiać szkodliwe pyły. Na szczęście są technologie, które potrafią je skutecznie zatrzymać – i co ważne, część z nich powstaje w Polsce.- 17.12.2025, 14:41
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Livelink sp. z o.o.
-
Image
Jak stopy procentowe wpływają na rynek nieruchomości?
Gdyby rynek nieruchomości był organizmem, stopy procentowe byłyby jego pulsem. Czasem biją szybko, wprowadzając rynek w stan gorączki, innym razem zwalniają, powodując hibernację. Choć media codziennie bombardują nas wskaźnikami WIBOR czy decyzjami Rady Polityki Pieniężnej, niewielu inwestorów i kupujących rozumie, jak głęboko te decyzje sięgają.- 17.12.2025, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eteria Consulting
-
Image
Historyczny rok dla WUZETEM potwierdza pozycję diesla
WUZETEM, polski producent precyzyjnych komponentów układów wtryskowych, odnotował po 11 miesiącach 2025 roku najwyższy wynik sprzedaży w swojej blisko 75-letniej historii. Sprzedaż wzrosła o 11 proc. rok do roku, a firma znacząco umocniła swoją pozycję zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Najbardziej cieszy rozwój o kolejne nowe rynki, takie jak kraje Ameryki Południowej i Azji, gdzie sprzedaż zwiększyła się o 50 proc. r/r, przy jednoczesnym 15-procentowym wzroście na kluczowym rynku polskim. Rok 2025 jest dla spółki przełomowy również dlatego, że WUZETEM rozpoczął przygotowania do jubileuszu 75-lecia działalności, który firma będzie obchodzić w przyszłym roku.- 17.12.2025, 12:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WUZETEM
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ