Newsletter

Międzynarodowa kampania TUMI Latitude: podróż z wzornictwem

26.03.2018, 17:31aktualizacja: 26.03.2018, 17:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Międzynarodowa kampania TUMI Latitude
Międzynarodowa kampania TUMI Latitude

NOWY JORK, 26 marca 2018 r. /PRNewswire/ - W oparciu o fundamentalne wartości innowacji, funkcjonalności i trwałego wzornictwa, marka TUMI wprowadza na rynek najnowszą, luksusową serię twardych walizek TUMI Latitude. Najlżejsza jak do tej pory kolekcja toreb podróżnych TUMI jest przełomem w zakresie wytrzymałości i standardów inżynierii. Kolekcja TUMI Latitude przetrwa każdą podróż, nie tracąc fasonu.

Wprowadzenie najnowszego, innowacyjnego rozwiązania marki TUMI zostało uświetnione wyprawą dookoła świata w miejsca położone na tej samej szerokości geograficznej ze zdobywcą nagrody Emmy aktorem Alexandrem Skarsgardem. W ramach reżyserowanej przez Augustusa Puncha kampanii testom zostały poddane wzornictwo, jakość, wytrzymałość i funkcjonalność produktów z serii TUMI Latitude. Każda z cech produktu odpowiadała kolejnemu przystankowi wyprawy:

  • Tolna/Szekeszard, Węgry: początek przygody i miejsce, w którym powstała seria TUMI Latitude. To tutaj bohater grany przez Alexandra Skarsgarda otrzymuje zlecenie i wyrusza w misję;
  • jezioro Como, Włochy: pierwszy przystanek na wyprawie Alexandra z TUMI Latitude. Przybywa na miejsce w retro jachcie RIVA i poznaje bohaterkę, aktorkę i modelkę Camille Rowe. Nad jeziorem Como Alexander znajduje przydatne informacje, dzięki którym może wyruszyć w dalszy etap przygody;
  • Cougar Mountain, Waszyngton: Alexander odkrywa północno-zachodnie wybrzeże Pacyfiku na pokładzie samolotu retro, w którego luku składowana jest walizka TUMI Latitude, a następnie kieruje się do kolejnego miejsca przeznaczenia;
  • Mongolia: Alexander musi zmierzyć się z trudnymi warunkami pogodowymi w Mongolii, a walizka TUMI Latitude podróżuje z nim w pociągu, samochodzie i na grzbiecie wielbłąda. Alexander spędza noc pod gołym niebem, realizuje cel misji i wraca na Węgry.

„Nie mógłbym wymarzyć sobie lepszych warunków przygody z kampanią TUMI Latitude - skomentował Alexander Skarsgard. - Podróżowałem po całym świecie z grupą przemiłych i bardzo utalentowanych ludzi. Sam produkt także robi bardzo duże wrażenie: kilka razy próbowałem uszkodzić walizkę i oczywiście mi się to nie udało” - dodał aktor.

Kampania opiera się na idei podróży bez przerw do miejsc położonych na tej samej szerokości geograficznej. Przygoda akcentuje niepowtarzalne wzornictwo i wytrzymałość walizek, niezależnie od krajobrazu, klimatu czy kultury. Wyprawa nie dotyczy tylko formy i funkcji, ale także podkreśla walory samego podróżowania, docierania do miejsc w niespodziewane sposoby i oczywiście poznawania nowych osób w drodze. Kampania opublikowana zostanie na całym świecie w różnych kanałach społecznościowych, w tym w serwisach Facebook i Instagram, OOH i w formie cyfrowej.

„Każda nowa kolekcja TUMI dąży do zapewnienia klientom jak najlepszej wydajności, wzornictwa i stylu - komentuje Victor Sanz. dyrektor kreatywny w firmie TUMI. - Jeżeli chodzi o kolekcję TUMI Latitude, chcieliśmy opracować produkty, które zapewniają to, co najlepsze w zakresie innowacji i estetyki. Przez to musieliśmy zmniejszyć wagę, zwiększyć funkcjonalność, wytrzymałość, organizację i nie tylko. Ciągle czerpiemy inspirację z obywateli świata, którzy żyją w podróży. Współpraca z Alexandrem w zakresie wyprawy była wspaniałym doświadczeniem” - dodał dyrektor.

Produkty z serii TUMI Latitude dostępne będą w wielu rozmiarach toreb podręcznych i walizek, w tym: International Carry-On, Short Trip Packing Case i Extended Trip Packing Case. Rozmiary dostępne będą w kolorze czarnym, granatowym i srebrnym. Walizki będą w sprzedaży w cenie od 645 do 795 $ w wybranych sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com.

O TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne, które podnoszą poziom, ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma jest towarzyszem w podróży dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji i ambicji. Produkty marki dostępne są w 75 krajach i w ponad 2200 punktach sprzedaży. Więcej informacji na temat marki TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/658270/TUMI.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

Źródło: TUMI

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.03.2018, 17:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ