Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike'em Tysonem, legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.
Specjalną promocję konsumencką dla marki BLACK Energy zorganizowała w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku GRUPA 365NET (http://nr1winternecie.pl/black-energy), która również odpowiada za celebrity endorsement czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.
"Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUB'u - specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do ekskluzywnych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce" - mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.
Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ zaprosiła fanów marki wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas - miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze "jednoręki bandyta" oraz zgłosić swoją propozycję konkursowego hasła zawierającego nazwę marki. W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page'u ponad 5 500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym w przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB'u BLACK Energy.
MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike'a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.
Więcej na: http://www.grupa365net.pl/black-energy
Pliki graficzne dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=5&depID=185115&_CheckSum=32126732
Kontakt dla mediów:
Tomasz Orzechowski
tel. kom. +48 537 001 537
e-mail: tomasz@365pr.pl
Źródło informacji: GRUPA 365 NET
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.05.2013, 16:58 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |