Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Celem konkursu jest wspieranie zarówno młodych mikrofirm jak i tych, które na rynku z powodzeniem działają od lat. Nagrodzimy mikroprzedsiębiorstwa, które rozwijają się i z sukcesem wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi, ale także inne mikroprzedsiębiorstwa takie jak małe firmy rodzinne czy zakłady rzemieślnicze - mówi Grzegorz Galusek, prezes Fundacji Microfinance Centre - Ocenimy także odpowiedzialność uczestniczących w konkursie mikrofirm wobec klientów, pracowników i społeczności lokalnej oraz ich aktywność proekologiczną".
Do konkursu mogą przystąpić przedsiębiorcy, którzy zatrudniają mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny ich przedsiębiorstw nie przekracza 2 milionów EUR. Aplikacje zbierane są poprzez stronę internetową konkursu: https://www.mikroprzedsiebiorca-roku.pl. Etap zbierania zgłoszeń potrwa do 24 marca. Uroczysta konkursowa gala, w czasie której wręczone zostaną nagrody odbędzie się 8 czerwca w Warszawie.
Spośród wszystkich poprawnie wypełnionych zgłoszeń zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości równowartości 45 000 zł oraz wyłączność na używanie tytułu Mikroprzedsiębiorca Roku 2016. Kapituła konkursu wskaże także zwycięzców i przyzna nagrody pieniężne o równowartości 13 000 zł w następujących kategoriach dodatkowych: START (dla najmłodszych mikroprzedsiębiorstw), PROGRES (dla firm “wieku średniego”), SENIOR (dla firm działających na rynku najdłużej), MŁODY BIZNES (dla mikroprzedsiębiorstw prowadzonych przez osoby poniżej 30. roku życia) i KOBIETA MIKROPRZEDSIĘBIORCZYNI (dla mikrofirm prowadzonych przez przedsiębiorcze kobiety).
Zgodnie z danymi GUS w 2015 roku w Polsce działało ponad 1,91 mln aktywnych przedsiębiorstw niefinansowych. Prawie 1,84 mln, czyli 96% z nich, stanowiły firmy zatrudniające do 9 pracowników zwane mikroprzedsiębiorstwami.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.02.2017, 13:52 |
Źródło informacji | Attention Marketing |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner