Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Miraculum S.A. (Spółka) przekazuje szacowane informacje o przychodach w grudniu 2024 roku oraz za okres styczeń-grudzień 2024 w odniesieniu do analogicznego okresu 2023.
W grudniu 2024 roku Spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 2.352 tys. złotych, co stanowi spadek o 18% w stosunku do grudnia 2023 roku, kiedy wyniosły one 2.865 tys. złotych.
Narastająco, w okresie styczeń-grudzień 2024 roku Spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 47.517 tys. złotych, co stanowi wzrost o 1% w stosunku do okresu styczeń-grudzień 2023 roku, kiedy to wyniosły one 47.063 tys. złotych.
Komentarz do wyników sprzedaży:
1) Pomimo spadku sprzedaży w grudniu 2024 roku (m.in. ze względu na okres świąteczno-noworoczny - niekorzystny układ kalendarza i mniejszą liczbę dni roboczych), Zarząd optymistycznie ocenia perspektywy Spółki na pierwszy kwartał 2025 roku. Poziom zakontraktowanej sprzedaży jest satysfakcjonujący i powinno to przełożyć się na poprawę wyników.
2) Dzięki wyprzedaży overstocków i produktów gorzej rotujących zdecydowanej poprawie uległa płynność bieżąca Spółki. Planowane i zakontraktowane sprzedaże będą mocno wspierały dalszą poprawę w tym obszarze.
3) W grudniu 2024 nastąpił lekki spadek kosztów funkcjonowania Spółki. Większe efekty będą widoczne od stycznia 2025 (wygaśnięcie części zobowiązań związanych z redukcją etatów). Pełny efekt redukcji etatów będzie widoczny od marca 2025.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.01.2025, 18:10 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |