Newsletter

MIRACULUM SA (19/2018) Informacja o wprowadzeniu do stosowania przez Spółkę rekomendacji i zasad zawartych w zbiorze Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016

27.02.2018, 13:49aktualizacja: 27.02.2018, 13:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 19/2018

Zarząd Miraculum S.A. ("Spółka") niniejszym informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. w dniu 27 lutego 2018 roku podjął Uchwały Zarządu: w sprawie wewnętrznego podziału odpowiedzialności za poszczególne obszary działalności Miraculum S.A. pomiędzy członków Zarządu oraz w sprawie przyjęcia do stosowania przez Spółkę zasad zawartych w zbiorze Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016, przyjętym uchwałą nr 26/1413/2015 Rady Nadzorczej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 13 października 2015 roku tj.:

• I.Z.1.3. Schemat podziału zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, sporządzony zgodnie z zasadą II.Z.1.;

• II.Z.1. Wewnętrzny podział odpowiedzialności za poszczególne obszary działalności spółki pomiędzy członków zarządu powinien być sformułowany w sposób jednoznaczny i przejrzysty, a schemat podziału dostępny na stronie internetowej spółki.

• I.Z.1.20. Zapis przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia, w formie audio lub wideo.

Wskazane wyżej uchwały weszły w życie z chwilą ich podjęcia.

Schemat podziału zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu został udostępniony w dniu dzisiejszym tj. w dniu 27 lutego 2018 roku na stronie internetowej Spółki w zakładce Ład korporacyjny.

Rejestracja przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia, zgodnie z decyzją Zarządu, będzie dokonywana w formie zapisu audio, który zostanie każdorazowo udostępniony, po odbyciu Walnego Zgromadzenia, na stronie internetowej Spółki. Niezależnie od udostępnienia na stronie internetowej Spółki zapisu przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia w formie audio, treść podejmowanych przez Walne Zgromadzenie uchwał będzie przekazywana do publicznej wiadomości w dotychczasowy sposób - formie raportów bieżących oraz opublikowana na stronie internetowej Spółki. Spółka nie przewiduje możliwości rejestrowania przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia w formie zapisu wideo ani zamieszczania takiego zapisu przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej Spółki. W ocenie Spółki przyjęta forma dokumentowania obrad Walnych Zgromadzeń gwarantuje wysoki stopień transparentności oraz zapewnia akcjonariuszom dostęp do informacji o przebiegu Walnych Zgromadzeń Spółki, niezależnie od uczestniczenia w ich obradach.

Podstawa prawna: §29 ust. 3 Regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.02.2018, 13:49
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ