Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Emitent informuje o podpisaniu przez Spółkę w dniu dzisiejszym umów na podstawie, których nabyła prawa do znaku towarowego słownego "PRASTARA" dla: kosmetyków upiększających, kosmetyków pielęgnacyjnych, wyrobów perfumeryjnych i dezodorantów, olejków, środków i preparatów do makijażu i demakijażu, środków czystości, preparatów kosmetycznych do odchudzania, kosmetyków profesjonalnych, kosmetyków do stylizacji włosów ujętych w klasie 03 klasyfikacji nicejskiej. Nabyte prawo do znaku "PRASTARA" jest wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich. Cena nabycia prawa ochronnego na znak towarowy słowny wyniosła 15 tys. zł netto.
Nabycie znaku towarowego ,,PRASTARA" jest związane z planowanym poszerzeniem oferty rynkowej o legendarną wodę kolońską ,,PRASTARA" i ma na celu wzmocnienie oraz zwiększenie pozycji rynkowej Spółki w kategorii wody po goleniu i wód kolońskich.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.12.2022, 18:59 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |