Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Miraculum S.A.(dalej: "Spółka"), podaje do publicznej wiadomości informacje na temat szacunkowej wartości sprzedaży produktów Spółki w IV kwartale 2015 roku.
Według wstępnych danych pochodzących z systemów sprzedaży Spółki, sprzedaż produktów Spółki w IV kwartale 2015 roku wyniosła ok. 7.645 tys. (słownie: siedem milionów sześćset czterdzieści pięć tysięcy) złotych, co oznacza - przy wyłączeniu jednorazowej transakcji sprzedaży marki "Brutal", sprzedaży asortymentu marki Brutal oraz usług, surowców i opakowań - wzrost o 42 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014. Powyższa wartość jest wartością szacowaną i nie uwzględnia ewentualnych rezerw na zwroty towarów.
W IV kwartale 2015 roku szacunkowa marża brutto na produktach Spółki wyniosła 3.083 tys. (słownie: trzy miliony osiemdziesiąt trzy tysiące) złotych wobec 1.886 tys. (słownie: jednego miliona ośmiuset osiemdziesięciu sześciu tysięcy) złotych w poprzednim roku (z wyłączeniem transakcji sprzedaży marki "Brutal", sprzedaży asortymentu marki Brutal oraz usług, surowców i opakowań), co oznacza wzrost wskaźnika marży rok do roku o 5 punktów procentowych, a wzrost wartości marży - o ok 63 %.
W ocenie Spółki wzrost sprzedaży wynika z poprawy dostępności asortymentowej, wdrożenia dużej liczby nowych produktów w kategorii make-up oraz powrotu do oferty zestawów świątecznych, szczególnie pod marką Pani Walewska. Sprzedaż asortymentu pod marką Pani Walewska w IV kwartale 2015 była dwukrotnie wyższa w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014.
Poprawa marży wynika z zaplanowanej zmiany struktury sprzedaży. Od 2016 roku spółka stawia przede wszystkim na rozwój kategorii i produktów sprzedawanych w drogeriach.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.02.2016, 08:32 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |