Newsletter

MIRACULUM SA Wstępna informacja o wartości sprzedaży za IV kwartał 2015

02.02.2016, 08:32aktualizacja: 02.02.2016, 08:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 4/2016

Zarząd Miraculum S.A.(dalej: "Spółka"), podaje do publicznej wiadomości informacje na temat szacunkowej wartości sprzedaży produktów Spółki w IV kwartale 2015 roku.

Według wstępnych danych pochodzących z systemów sprzedaży Spółki, sprzedaż produktów Spółki w IV kwartale 2015 roku wyniosła ok. 7.645 tys. (słownie: siedem milionów sześćset czterdzieści pięć tysięcy) złotych, co oznacza - przy wyłączeniu jednorazowej transakcji sprzedaży marki "Brutal", sprzedaży asortymentu marki Brutal oraz usług, surowców i opakowań - wzrost o 42 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014. Powyższa wartość jest wartością szacowaną i nie uwzględnia ewentualnych rezerw na zwroty towarów.

W IV kwartale 2015 roku szacunkowa marża brutto na produktach Spółki wyniosła 3.083 tys. (słownie: trzy miliony osiemdziesiąt trzy tysiące) złotych wobec 1.886 tys. (słownie: jednego miliona ośmiuset osiemdziesięciu sześciu tysięcy) złotych w poprzednim roku (z wyłączeniem transakcji sprzedaży marki "Brutal", sprzedaży asortymentu marki Brutal oraz usług, surowców i opakowań), co oznacza wzrost wskaźnika marży rok do roku o 5 punktów procentowych, a wzrost wartości marży - o ok 63 %.

W ocenie Spółki wzrost sprzedaży wynika z poprawy dostępności asortymentowej, wdrożenia dużej liczby nowych produktów w kategorii make-up oraz powrotu do oferty zestawów świątecznych, szczególnie pod marką Pani Walewska. Sprzedaż asortymentu pod marką Pani Walewska w IV kwartale 2015 była dwukrotnie wyższa w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014.

Poprawa marży wynika z zaplanowanej zmiany struktury sprzedaży. Od 2016 roku spółka stawia przede wszystkim na rozwój kategorii i produktów sprzedawanych w drogeriach.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.02.2016, 08:32
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ