Newsletter

Mitchell & Ness wprowadza na rynek kolekcję NBA Hardwood Classics Swingman

16.06.2017, 11:04aktualizacja: 16.06.2017, 11:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolekcja zaprojektowana przez znaną markę Nostalgia Co. obejmie koszulki i spodenki.

IRVINE,Kalifornia, 14 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ -- Latem 2017 r. firma Mitchell & Ness wprowadzi na rynek nową kolekcję NBA Hardwood Classics (HWC) Swingman obejmującą koszulki i spodenki. Marka Nostalgia rozpocznie wyczekiwaną kampanię w hołdzie dziedzictwu NBA i najbardziej uznanym koszykarzom.

Po podpisaniu wieloletniej umowy licencyjnej z NBA w zakresie produktów retro HWC na wyłączność marka Mitchell & Ness rozpocznie wprowadzanie kolekcji HWC Swingman odzwierciedlającej dekady historii sportu i upamiętniającej dziedzictwo najbardziej uznanych koszykarzy. Oryginalna marka dziedzictwa sportowego będzie w sposób strategiczny opowiadać o kultowych momentach z parkietu przez odświeżanie serii klasycznych ubiorów starszych i obecnych zespołów.

„Kolekcja jest niesamowitą szansą dla naszej marki na zapewnienie wysokiej jakości produkcji przy jednoczesnym oddaniu dziedzictwa NBA i najbardziej kultowych sportowców w projektach” - skomentował Kevin Wulff, główny dyrektor wykonawczy firmy Mitchell & Ness.

Czerpiąc inspirację z koszulek i spodenek noszonych przez gwiazdy NBA, nowa odzież powstaje przy użyciu podobnych materiałów i wykończeń w celu odzwierciedlenia ich stylu w danej epoce. Kolekcja obejmuje nawiązania do obecnych gwiazd NBA, jak koszulki LeBrona Jamesa i Stephena Curry'ego oraz włącza kultowe postacie sportu, jak na przykład Magic Johnson i Allen Iverson. Koszulki i spodenki przystosowane są do noszenia na co dzień, czy to w trakcie popołudniowej rozgrywki pickupowej czy na meczu ulubionego zespołu. Wykończone są tkaniną diagonalną i sitodrukiem, a spodenki mają kieszenie.

Koszulki HWC Swingman (130 USD / 95 EUR / 80 GBP) i spodenki (75 USD / 65 EUR / 55 GBP) będą dostępne do zakupu od 15 czerwca na stronach mitchellandness.commitchellandness.co.uk, w głównych sklepach Mitchell & Ness w Filadelfii w stanie Filadelfia oraz w londyńskim Soho, a także na stronach nbastore.comnbastore.eu oraz w sklepie NBA dla fanatyków sportu przy Fifth Avenue w Nowym Jorku, a także w wybranych innych sklepach.

Więcej informacji na temat firmy Mitchell & Ness i kolekcji NBA HWC Swingman można znaleźć na stronie http://www.mitchellandness.com/.

Mitchell & Ness Nostalgia Co.

Założona jako firma zajmująca się golfem i tenisem w 1904 roku Mitchell & Ness Sporting Goods produkowała odzież sportową na potrzeby zespołów Philadelphia Eagles, Athletics i Phillies już w 1933 roku. Firma Mitchell & Ness Nostalgia Company powstała w latach 80. i zrodziła się z idei przywrócenia autentycznych koszulek mających znaczenie w historii sportu. Zajmując pionierską pozycję na tym polu, firma Mitchell & Ness jest znana na całym świecie z produkcji autentycznych, kultowych koszulek. Firma posiada licencje MLB, NBA, NFL i NCAA na produkcję luksusowej odzieży i nakryć głowy. Firma Mitchell & Ness z siedzibą w Filadelfii, stan Filadelfia "definiuje autentyczność" już od ponad 100 lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.mitchellandness.com. 

Większy wybór i inne kolekcje Mitchell & Ness można znaleźć w sklepie internetowym www.mitchellandness.com, głównym sklepie marki przy 1201 Chestnut Street w Filadelfii lub u najbliższego autoryzowanego sprzedawcy, którego można znaleźć na stronie http://mitchellandness.com/retailer.aspx.

Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/523022/Mitchell_Ness_Nostalgia.jpg

Źródło: Mitchell & Ness Nostalgia Co.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2017, 11:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ