Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mon Amie to nowa marka odzieżowa na rynku eleganckiej mody damskiej. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2013 roku w galerii Port Łódź. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.
"Lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym są najczęściej niedostępne dla franczyzobiorców, gdyż firmy otwierają tam salony własne. Marki Pawo i Mon Amie należą do wyjątków. Nasi franczyzobiorcy mogą bowiem prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce" - wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie. Przystąpienie do systemu Mon Amie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Lokal, w którym będzie działał sklep powinien mieć ok. 100 m2 powierzchni. Całość inwestycji w salon marki Mon Amie zamyka się w kwocie ok. 300 tys. zł.
Mon Amie, to marka stworzona 'dla mojej przyjaciółki', kobiety o sprecyzowanych upodobaniach i doskonałym wyczuciu smaku. Jest odpowiedzią na potrzeby wielu polskich konsumentek, którym doskwierały zunifikowane kolekcje dostępne w sklepach. Firma celuje bowiem w krótkie serie i niepowtarzalne kolekcje.
"W Mon Amie nie ma ciasnych, surowych przymierzalni, jakie znamy z dużych sklepów. Jest za to wydzielona strefa - przestronny showroom z wyściełanymi miękką wykładziną przymierzalniami. To miejsce, w którym klientki poza intymnością i komfortem przymierzania mają do dyspozycji szafy z ubraniami w swoich rozmiarach. Dzięki temu nie muszą opuszczać przymierzalni, aby wybrać sobie inny strój" - wyjaśnia Anna Włodarczyk, dyrektor kreatywna marki Mon Amie.
Materiał na zlecenie: PROFIT PR
Więcej informacji:
Marcin Kaleta
Menedżer działu PR
tel. (22) 560 80 42
tel. kom. +48 695 09 99 01
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.01.2015, 15:06 |
Źródło informacji | Mon Amie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Huawei prezentuje dziesięć głównych trendów FusionSolar 2025
- 07.01.2025, 16:18
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
GlobalLogic i Hitachi otwierają nowoczesne Security Operations Center w Krakowie
Hitachi Cyber i GlobalLogic otwierają nowoczesne Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) w Krakowie, łącząc zaawansowaną technologię z ekspercką wiedzą w zakresie bezpieczeństwa oraz inżynierii cyfrowej.- 07.01.2025, 11:43
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: GlobalLogic
-
Image
Chwilowo.pl: zagrożenia związane z korzystaniem z chwilówek online
Chwilówki online kuszą szybkością i dostępnością, stając się popularnym rozwiązaniem w nagłych sytuacjach finansowych. Jednak za wygodą tego typu pożyczek kryją się istotne ryzyka, które mogą wpędzić w spiralę zadłużenia lub narazić na wysokie koszty. Warto wiedzieć, jakie zagrożenia wiążą się z korzystaniem z chwilówek, aby podejmować świadome decyzje i unikać finansowych pułapek.- 07.01.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Finelf.com