Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mon Amie to nowa marka odzieżowa na rynku eleganckiej mody damskiej. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2013 roku w galerii Port Łódź. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.
"Lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym są najczęściej niedostępne dla franczyzobiorców, gdyż firmy otwierają tam salony własne. Marki Pawo i Mon Amie należą do wyjątków. Nasi franczyzobiorcy mogą bowiem prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce" - wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie. Przystąpienie do systemu Mon Amie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Lokal, w którym będzie działał sklep powinien mieć ok. 100 m2 powierzchni. Całość inwestycji w salon marki Mon Amie zamyka się w kwocie ok. 300 tys. zł.
Mon Amie, to marka stworzona 'dla mojej przyjaciółki', kobiety o sprecyzowanych upodobaniach i doskonałym wyczuciu smaku. Jest odpowiedzią na potrzeby wielu polskich konsumentek, którym doskwierały zunifikowane kolekcje dostępne w sklepach. Firma celuje bowiem w krótkie serie i niepowtarzalne kolekcje.
"W Mon Amie nie ma ciasnych, surowych przymierzalni, jakie znamy z dużych sklepów. Jest za to wydzielona strefa - przestronny showroom z wyściełanymi miękką wykładziną przymierzalniami. To miejsce, w którym klientki poza intymnością i komfortem przymierzania mają do dyspozycji szafy z ubraniami w swoich rozmiarach. Dzięki temu nie muszą opuszczać przymierzalni, aby wybrać sobie inny strój" - wyjaśnia Anna Włodarczyk, dyrektor kreatywna marki Mon Amie.
Materiał na zlecenie: PROFIT PR
Więcej informacji:
Marcin Kaleta
Menedżer działu PR
tel. (22) 560 80 42
tel. kom. +48 695 09 99 01
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.01.2015, 15:06 |
Źródło informacji | Mon Amie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ