Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trudnym dla przedsiębiorstw czasie pandemii COVID-19 rośnie zapotrzebowanie na usprawnienia wpisujące się w nową rzeczywistość takie jak: elektroniczna forma dokumentacji, weryfikacja tożsamości online czy możliwość używania e-podpisu.
Integracja z eDO App odpowiada na potrzeby klientów i wpisuje się w strategię Monevii, która zakłada dostępność produktów spółki całkowicie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie, bez zbędnych formalności.
Czym jest eDO App?
eDO App to darmowa aplikacja stworzona przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Za jej pomocą możliwe jest dokonywanie zdalnego potwierdzenia tożsamości, co pozwala na załatwianie spraw urzędowych, jak i korzystanie z usług całkowicie online. Do korzystania z aplikacji niezbędne jest posiadanie e-dowodu z aktywną warstwą elektroniczną oraz smartfonu z modułem NFC.
„Monevia to pierwsza spółka z branży faktoringowej w gronie naszych partnerów. Dzięki aplikacji eDO App klienci Monevii otrzymują nowoczesne i wygodne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości z gwarancją pełnego zabezpieczenia ich danych. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie szybko zaskarbi sobie zaufanie użytkowników, którzy docenią jego funkcjonalność i bezpieczeństwo” - mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.
Monevia inwestuje w digitalizację
Lider mikrofaktoringu online w Polsce podąża za trendem wdrażania nowoczesnych technologii z zakresu automatyzacji i digitalizacji, które pozwalają klientom zaoszczędzić czas i uprościć proces korzystania z Platformy Monevia.
Do tej pory Fintech zintegrował się już z systemem OCR – Scanye oraz nawiązał współpracę z Autenti w zakresie integracji e-podpisu.
„Bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta jest kluczowa w obszarze świadczenia usług finansowych online. Uzupełnienie metod weryfikacji o eDO App to znaczące ułatwienie dla klientów Monevii, którzy zyskują narzędzie do wygodnego i szybkiego potwierdzenia tożsamości” - stwierdza Maciej Drowanowski, prezes zarządu Monevia.
Monevia – nowoczesny fintech faktoringowy
Dla Monevii priorytetem jest podnoszenie standardów obsługi, oferowanie produktu najwyższej jakości i utrzymanie wysokiej dynamiki rozwoju. Inwestycje w nowoczesne technologie i ciągły rozwój procesów transakcyjnych na stałe jest wpisany w strategię spółki.
Źródło informacji: PWPW
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 14.09.2021, 13:00 |
| Źródło informacji | PWPW |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ