Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wracamy do codziennego życia, choć „normalnego” nieco inaczej niż dotychczas, a marka Mopar® już od pierwszego dnia stoi u boku swoich klientów, zapewniając im swój niezmienny profesjonalizm i zaangażowanie sieci serwisowej marek Fiat, Abarth, Lancia, Fiat Professional, Alfa Romeo i Jeep®. Jest to konkretne zobowiązanie, które w praktyce nigdy nie zawiodło, nawet w najtrudniejszych momentach ostatnich miesięcy, dając początek programowi „Mopar® Restart”, który ma na celu stopniowy restart zgodnie z przepisami rządowymi.
„Zawsze staliśmy u boku swoich klientów, ale też ramię w ramię ze swoją siecią serwisową, zapewniając konkretny wkład w ich codzienną działalność - powiedział Giuseppe Galassi, dyrektor ds. Marketingu i komunikacji Mopar® na region EMEA. - Było tak podczas ‘lockdownu’, kiedy świadczyliśmy usługi dla tych, którzy byli na pierwszej linii walki i potrzebowali zawsze idealnie sprawnego samochodu. Było tak, kiedy sprawiliśmy, że nasze salony i serwisy są bezpieczne i gotowe na przyjęcie klientów. I jest tak teraz, kiedy stopniowo wracamy do codziennego życia, zwracając większą uwagę na bezpieczeństwo, higienę i dezynfekcję otoczenia, w którym żyjemy, w tym kabin pasażerskich naszych samochodów. Zresztą, taka jest misja Mopar®: stawić czoła każdemu, nawet najbardziej nieoczekiwanemu wydarzeniu, gwarantując maksymalny spokój tym, którzy na co dzień nam zawierzają”.
„W tych trudnych miesiącach wykazaliśmy się profesjonalizmem i charakterem, wykonując autentyczną pracę zespołową na rzecz klientów i sieci serwisowej. I jestem pewien, że przyczyniło się do tego silne poczucie przynależności do marki Mopar i jej wartości założycielskich, jak: wyjątkowość, oryginalność, autentyczność, pasja, zaufanie, oddanie, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Są to kluczowe słowa, które kierują naszą codzienną pracą i które każdego dnia wzbogacają bezcenne dziedzictwo doskonałości wykute w ponad 80 latach historii marki. I tak będzie w przyszłości i zawsze, przy silnej świadomości, wzmocnionej jeszcze bardziej w tych szczególnych miesiącach, że można wygrać tylko grając do jednej bramki, bez względu na cel do osiągnięcia” – podsumował Francesco Abbruzzesi, szef działu Mopar Service, Części Zamiennych i Obsługi Klienta.
Zestaw do dezynfekcji PRIME, nowy wzorzec dobrego samopoczucia w samochodzie
Od początku czerwca dostępny jest zestaw do dezynfekcji Mopar® PRIME niezbędny do wykonania usługi kompletnej dezynfekcji kabiny. Właśnie na tym aspekcie skupia się nowa kampania informacyjna przygotowana przez Armando Testa, która określa dezynfekcję przestrzeni, w których przebywamy mianem „nowego wzorca dobrego samopoczucia”. W szczególności, ze względu na zarazki, grzyby i bakterie, które mogą gromadzić się w układzie klimatyzacji, przez co powietrze w kabinie staje się zanieczyszczone, ważna jest dezynfekcja całego układu klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego podczas każdego przeglądu okresowego, wykonywanego co 15000 km lub co najmniej raz w roku, zwłaszcza jeśli samochodem podróżują dzieci, osoby starsze lub osoby narażone na ryzyko zachorowania.
Ponadto, w ofercie produktów PRIME by Mopar, dostępny jest nowy wysokowydajny filtr kabinowy, który dzięki specjalnej powłoce polifenolowej jest w stanie zneutralizować do 96% alergenów, niemal całkowicie zapobiegać przenikaniu drobnego pyłku i szkodliwych gazów (PM 2.5) oraz ograniczać rozwój pleśni i bakterii o ponad 98%. W ten sposób można zapewnić skuteczną i pełną ochronę wszystkich osób podróżujących samochodem.
Usługa obejmuje również wykorzystanie parownika do czyszczenia układu ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Oczywiście, dodatkowo klienci mogą wykonać inne kontrole zalecane po dłuższym postoju, takie jak wymiana opon, kontrola akumulatora, kontrola hamulców i amortyzatorów.
Konkretny wkład marki Mopar® w ożywienie działalności dealerów i punktów serwisowych
W ramach odmrażania gospodarki, sieć sprzedaży i obsługi posprzedażnej FCA, szybko była gotowa powitać swoich klientów w pełnym poszanowaniu norm bezpieczeństwa, dzięki zapewnieniu środków ochrony indywidualnej pracownikom i klientom oraz specjalnie opracowanym procedurom uwzględniającym przyjęcie do serwisu, jazdy testowe i naprawy. Został również oficjalnie zaprezentowany nowy pakiet ochronny D-Fence by Mopar® oferowany dla nowych wersji Fiata 500 i Pandy z napędem hybrydowym. Pakiet, dostępny teraz dla całej gamy Fiata, składa się z trzech urządzeń: wysokowydajnego filtra kabinowego PRIME, oczyszczacza powietrza z filtrem HEPA i lampy UV-C.
Zacznijmy od przenośnego oczyszczacza powietrza, wyposażonego w filtr HEPA, który w ciągu kilku minut oczyszcza powietrze w samochodzie. Urządzenie filtruje pyłki i mikrocząsteczki (PM 2,5) oraz eliminuje toksyczne gazy i usuwa do 98% bakterii. Natomiast lampa UV-C dezynfekuje wszystkie powierzchnie wewnątrz samochodu, eliminując do 99% bakterii, dzięki systemowi sterylizacji UV-C. Ponadto, jest wyposażona w technologię plug&play.
Co ważne, Mopar® uspokoił wszystkich swoich klientów, których gwarancja kontraktowa na samochód, gwarancja rozszerzona czy pakiet przeglądów okresowych upływały w okresie ogólnonarodowego „lockdownu”. W takich przypadkach, okres karencji na wykonanie przeglądu został dobrowolnie przedłużony przez FCA o jeden miesiąc po terminie zakończenia wspomnianych wyżej ograniczeń. A każdy utracony termin wizyty czy naprawy zostanie ponownie zaplanowany po wznowieniu normalnej działalności.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.07.2020, 12:06 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |