Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd MOSTOSTAL ZABRZE S.A. (Emitent) informuje, iż w dniu 25 kwietnia 2014 r. Emitent potwierdził przyjęcie zlecenia od firmy Fisia Babcock Environment GmbH z siedzibą w Gummersbash (Niemcy) na montaż konstrukcji kotła, części ciśnieniowej kotła, urządzeń towarzyszących oraz orurowania zewnętrznego dla spalarni śmieci w miejscowości Tampere (Finlandia).
Wartość zlecenia wynosi: 3.471.450 Euro netto, 4.304.598 Euro brutto, co stanowi równowartość 14.590.504,35 zł netto, 18.092.225,40 zł brutto.
Termin realizacji zlecenia: 23 czerwca 2014 r. - 29 maja 2015 r.
Zlecenie zostało zawarte na warunkach rynkowych powszechnie stosowanych dla tego typu zleceń.
Kary umowne za opóźnienia wynoszą 1 % wartości umowy netto za każdy rozpoczęty tydzień opóźnienia w realizacji terminów pośrednich, maksymalnie 5% wartości umowy netto.
Łączna, wartość umów zawartych przez Emitenta z Fisia Babcock Environment GmbH w okresie ostatnich 12 miesięcy wynosi: 6.927.628 Euro netto, 8.452.011,60 Euro brutto, co stanowi równowartość 29.116.820,48 zł netto, 35.523.804,75 zł brutto, przy czym umową o największej wartości zawartą z tym samym podmiotem jest umowa, o której mowa powyżej.
Podstawa prawna § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (....).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.04.2014, 18:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |